ניקול ראידמן שבוע האופנה פריז. GettyImages
GettyImages

רגליים, מחשופים והגזמות: כך תבלטי בים המסיכות שמסביב

13.5.2020 / 14:07

העולם החדש לא בא טוב לאף אחד, אבל מי שהכי סובל מקוד הלבוש שמחייב עטיית מסיכה הן כמובן הבחורות שרגילות לתשומת הלב ברחוב. יש מצב ששווה להן לנסות משהו חדש, אבל הנה בכל זאת כמה טיפים למי שרוצה לבלוט בשטח גם בתנאים האלה

סרטון מסיכה שחר/שחר מלכי

טוב אז יש הקלות. אבל למרות שאנחנו יכולות לקנות בגדים וכוורת ספרים מאיקאה, לעשות גוונים ואפילו לבקר אצל הפסיכולוג, כל זה לא ממש משנה אם בדבר אחד יש החמרה: כולנו מחוייבים במסיכה כשאנחנו יוצאים מהבית, גם אם אנחנו לבד ברחוב וגם אם רק ירדנו רגע לזרוק את הזבל, ולמי שפספס יש גם קנס של 200 שקל ללא אזהרה. שוק המסכות כבר פורח, חיפוש קצר באינטרנט יביא לכם לא רק את מסכות הN95 המקצועיות עם לוק הברווז בדרך להתקפה כימית, אלא גם מסכות בד צבעוניות שהפכו לאקססורי לגיטימי, במחירים שנעים מכמה עשרות שקלים ועד לבתי אופנה שמציעים מסיכות קוטור במאות דולרים, כדי שכולם ידעו מה הסגנון האישי שלך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז האם את הבחורה הלא משקיעה ששולפת מסיכה כירורגית מתוך קופסה של 50 (וכנראה לובשת ג'ינס סקיני, חולצה שחורה ומגפונים), הפקאצה שכבר התארגנה עם מסכה מזוייפת של גוצ'י או זו עם מסיכת הזברה שרוצה שכולם ידעו שהיא ממש לא כמו כולן, למרות שכולן מסתובבות עם מסיכת זברה.

אבל עזבו, אחת הבעיות הכי גדולות עם האקססורי החדש היא שאף אחד לא באמת יודע איך אנחנו נראות. אי אפשר לחייך חיוך שעלה לנו אלפי שקלים, אין גומות, אין הסמקה, אין אף יפה - כלום! מה יעשו אלו שרוצות צומי אבל לא לקחו שיעורי משחק ולמדו לדבר עם העיניים?! אז במיוחד בשביל זה יצרנו את רשימת הדברים שאת יכולה לעשות כדי לגרום לכולם לסובב אחרייך את הראש, ולזהות אותך בין המון של נשים במסכה. ואיך אנחנו יודעות שחלק מההמלצות האלו הולכות להפוך למאסט בתקופת המסכות? כי יש סלבס שכבר מיישמות אותן. אחרת איך הן ישרדו אם אין מי שמזהה אותן בדרך לסופר?

שיער משוגע
כן, אנחנו יודעות שניצלת את ההסגר כדי לוותר על חפיפה בתירוץ של "אני מבריאה את השיער שלי" אבל האמת היא שבמצב הנוכחי פן מושקע או בייביליס לא באמת יביאו לך את הצומי שאת רוצה. תלמדי מבילי אייליש שצובעת את השורשים בירוק בוהק והילרי דאף שהשיקה שיער כחול-דרדסים, אם את רוצה לבלוט את צריכה להעז. סגול, ורוד, פלטינה - אלו הצבעים שיהפכו אותך לבולטת. ואם את מפחדת אז שתדעי שיש המון אפשרויות חד פעמיות, כך שאת יכולה לנסות ולראות כמה את אוהבת תשומת לב, ואז לחפוף, ומיד לחזור להראות כמו כולן.

כפות רגליים
את חושבת שמשבר הלק - ג'ל היה קשה? תחשבי על כל הגברים עם הפטיש לכפות רגליים שכבר התחילו לחשוש שהקיץ שלהם הולך להיות מלא בציפורניים חודרניות ונטולות לק. אני לא מדברת על אלו שחייבים לרוץ ולגעת בעצמם בכל פעם שהם רואים מישהי בכפכפים (תעשי לעצמך טובה ולעולם אל תחפשי את ההאשטאג FEET באינסטגרם, זה מזעזע כמה אנשים מוכנים לשלם תמורת תמונה של כפות רגליים), אבל את תתפלאי כמה גברים נורמטיביים ועם זאת חובבי כפות רגליים מסתובבים ביננו, ותתפלאי אפילו יותר לגלות עד כמה הם מעריכים כף רגל מטופחת עם לק מושלם. רוב הסיכויים שאם הם לא יוכלו לבחון את הפנים שלך, המבט שלהם ינדוד מהר מאוד לעבר הסנדלים, ובניגוד לאף או לשפתיים, הטיפוח פה הוא פשוט ונטול כאב, אז זה לגמרי הזמן להתקשר ולשריין תור לפדיקור.

איפור עיניים
זוכרת את המראה הטבעי? לא, לא זה שאת רואה בזמן שאת מסתובבת בבית עם שקיות מתחת לעיניים ושקית תפוצ'יפס ביד, זה שכולל קצת קונסילר ונגיעה של מסקרה. אם את רוצה שישימו לב אלייך הגיע הזמן לוותר עליו - במקומו לכי על צלליות צבעוניות, נצנצים, ריסים מוגזמים ואייליינרים משוגעים. תחשבי אופוריה פינת אביבית בר זוהר. וכן, גם לסופר. ואם את ממש מחפשת תשומת לב - אז שתדעי שעוד טיפה של דבק והריסים המלאכותיים יחזיקו גם אם תעשי ספורט.

לבוש מוגזם
השקעת בשמלה מדהימה לאירוע שבוטל? ישבת כל ההסגר והזמנת לעצמך חולצות עם שרוולים נפוחים חליפות צבעוניות באסוס? זה הזמן ללבוש אותם! את כולם, ביחד! למי אכפת שכשיוצאים החוצה רואים רק אנשים בטרנינגים או בג'ינס? את יודעת כמה מבטים תמשכי עם חליפה מטוקטקת בצבע פודרה? או עם חולצה מכופתרת שתכננת ללבוש כדי להסתנן לשבוע האופנה? זה הזמן להגזים, להתפרע ולתת לדמיון שלך להשתולל. זה לא אומר שאת צריכה להיראות כאילו יצאת מהארון של נטע ברזילי, אבל את לגמרי יכולה לעלות כמה מדרגות במד ההגזמה, וכן, גם לעלות על עקבים יבליט אותך מתוך המון של סניקרס וכפכפים.

מחשופים עמוקים
ואם כבר את רוצה למשוך את המבטים, זה הזמן לחשוף. ולא, זה ממש לא חייב להיות החזה שלך או הרגליים, למרות שזה לגמרי יעשה את העבודה. זה הזמן להתנסות במחשופים סקסיים ומפתיעים - גב חשוף, שמלות בחיתוכים גיאומטריים שנותנות הצצה לאזור הצלעות, חולצת בטן עם מכנסיים גבוהים או גופיה שחושפת את צידי החזיה שלך לגמרי יגרמו לך להיות זו שכולם מסתכלים עליה.

כי עם כל הכבוד לזה שאין לנו כוח ואנחנו יפות מבפנים, לפעמים אחרי שבועות ארוכים של ישיבה בבית, מתחשק לכולנו קצת צומי. וחוץ מזה שבכל מקרה אף אחד לא יזהה אותנו, אז למה לא לנסות משהו חדש? אם לא יוצא לך טוב, מקסימום תעשי את מה שכולנו עושים כשמישהו שואל מי סיים את משולש הפיצה האחרון - תכחישי בתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully