מייק אפ רבולושן. חו"ל,
חו"ל

לכבוד החזרה לחיים: לא תאמינו כמה הדבר היפה הזה עולה

21.5.2020 / 21:23

אמנם עדיין קצת מלחיץ בחוץ, אבל אפשר כבר ללכת לים ולאט לאט להרגיש את ההתאוששות של העולם. יחד עם השפיות חזרו גם ההשקות החדשות של הדברים הקטנים והלא חשובים בחיים - אלה שעושים טוב על הנשמה. אז הנה מותג חדש שאתן חייבות להכיר

איפור/מערכת Sheee

חולות היוטיוב למיניהן מכירות כבר את השם הזה של מותג האיפור הבריטי והנגיש הזה - Makeup Revolution הגיע גם אלינו, ונחת בסופרפארם. הרשת מייבאת את המותג במסגרת הרחבת מחלקת Only At - כלומר דברים שתוכלו לראות או לקנות רק ברשת, וההבטחה היא שהם גם יתעדכנו בקצב מהיר בקולקציות רחבות היקף שייתנו מענה לטרנדים החמים במחירים טובים. נתחיל בזה שלמותג יש מגוון ענק של פלטות פנים ועיניים טרנדיות, גדולות, וסופר שימושיות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בנוסף, לא ידעתי אבל מסתבר שיש להם מעל 50 גווני מייקאפים וקונסילרים. Makeup Revolution הוא מותג יחסית צעיר - הוא הוקם ב-2013 ונותן מענה לטרנדים החמים ונחשב לחלוץ בתחום ה-Fast Beauty שזה אומר עמידה בטרנדים חמים, מהר, ובמחירים אטרקטיבים. בין המוצרים המזוהים עימו ביותר הן פלטות איפור הכוללות מגוון רחב של פלטות צלליות גדולות, שחסרות בארץ, במחירים מעולים.

המוצרים יימכרו בעשרות סניפים ובאתר סופר-פארם אונליין, בשלב הראשון יוצע לצרכנים מגוון של כ-120 מוצרי איפור, במחירים כמעט זהים למחירי המוצרים בבריטניה. טווח מחירים 15-47 שקלים (פרט לפלטות לפלטות היילייטרים מסוימות שיעלו 79 שקלים).

חייבת להודות שלא היו לי ציפיות גדולות כשפתחתי את המארזים, אבל בשנייה שנגעתי בחומרים, הבנתי שמדובר כאן במוצרים איכותיים, ברמה של צלליות של מותגים שעולים פי שתיים, פי שלוש, ואף יותר, ובקיצור - השקה מרגשת שאתן צריכות לדעת עליה. כמובן שניסיתי את כולן. מה אני, ליצן? במשך כמה ימים רצופים לא רק ששמתי כל צללית מתוך הפלטות אלא אפילו השתמשתי בפלטת הקונטור והיילייטר בקרם - בתור איפור הבסיס שלי, ו - וואו. כבוד.

אלה הפלטות שניסיתי ויכולה להמליץ עליהם בלב שלם:

מייק אפ רבולושן. חו"ל,
היו לי אפס ציפיות - הופתעתי ממש. פלטת קרם קונטור 37 שקלים/חו"ל

הכי פחות ציפיות היו לי מפלטת הקרם קונטור "אולטרא פרו הייץ די". מתוך הגוונים הבהירים ארבעה הם בגימור מט ואחד מהם כסוף - ממנו פחות התרשמתי - יש למותג אופציות היילייטרים מבריקים שאהבתי יותר. אבל את ארבעת הגוונים הבהירים וגם את שלושת הכהים השמשתי על פני בתור מייק-אפ, קונסילר, קורקטור וגם ברונזר וקונטור. תקשיבו, הם מעולים. כיסוי גבוה, מלאי לחות ועדיין עמידים, תתי הגוונים מחמיאים ועובדים טוב עם עור בהיר עד בינוני, מה גם שהיא עולה 37 שקלים.

מייק אפ רבולושן. חו"ל,
רילואדד אפקשן, 27 שקלים/חו"ל

גם את פלטת רילואדד אפקשן אהבתי. 15 גוונים של צלליות בגימורי שימר וצללית מט אחת בגוון עור, שהיא פחות איכותית מהאחרות. גווני השימר פיגמנטיים, נמרחים היטב ומיטשטשים מעולה, והגוון מט האחד הזה לא עומד בסטנדרטים. מצד שני, זה גוון אחד מתוך 15, והפלטה כולה עולה 25 שקלים. אז פטוץ'.

מייק אפ רבולושן. חו"ל,
SOPH פלטת ההיילייטרים 37 שקלים/חו"ל

את פלטת ההיילייטרים מקולקציית SOPH חיבבתי פלוס. שמונה גוונים של היילייטרים, 5 אפויים ו-3 דחוסים, המרקמים איכותיים ונראים טוב על העור - לא מדגישים מדי טקסטורות ונקבוביות פעורות. הם זוהרים, אבל לא מדי, ולכן מתאימים ליום יום. מצד שני, יש שם סגול אחד וגוון אחד שהוא בכלל חום שימרי, שיכול לעבוד טוב כצללית, אבל אני לא רואה את עצמי אפילו ביקום מקביל שמה היילייטר סגול או מסתובבת עם ברונזר כזה זוהר. גוון כזה יכול להיראות טוב רק על עצמות הלחיים של מישהי עם עור מאד כהה, כהיילייטר, מצד שני - עליה כל שאר הגוונים לא ייראו טוב.

בקיצור הביקורת שלי על הפלטה הספציפית הזאת היא שמגוון הצבעים כאן יכול היה להיות קצת יותר קוהרנטי - תחליטו למי אתם משווקים את הפלטה - לבהירות או לכהות, כי כל אחת שתקנה אותה תמצא את עצמה עם כמה גוונים שלא שימושיים לה בכלל, וחבל. ואחרי שאמרנו את זה - 37 שקלים. אז אם נדלקת על הצבעים, גם בשביל ארבעה היילייטרים זה שווה.

מייק אפ רבולושן. חו"ל,
פלטת פלטת פוראבר פלולס דקדנט - 49 שקלים - בלבד!/חו"ל

הגעו לפלטה שהכי אהבתי הלא היא פלטת פוראבר פלולס דקדנט - יש בה 18 צלליות בגווני אדמה וחמרה, מגוון עצום של גוונים חמים, הגוונים שהכי מחמיאים לכל אחת, כי הם מבוססים על חום, שהוא כידוע הצבע שהכי מתקרב לצבע עור של בן אנוש. יש בפלטה 12 גווני מאט נהדרים ורכים (עד כדי כך שהם קצת מתפוררים, אז בזהירות), פיגמנטיים, אבל לא בהגזמה, והעיקר - לבישים על כל אחת, ללא צורך להיות מאפרת מקצועית כדי לייצר תוצאה יפה. ששת הצלליות הנותרות בגימורי שימר, כולן בגווני ברונזה, חמרה, זהב ושמפניה שונים (מלבד אחד שהוא לבן כסוף, יפה מאד גם הוא), והפורמולה שלהם מושלמת. נמרחת היטב, פיגמנטית, ולא מתפוררת בכלל. בפלטה הזאת תקבלו גם מראה גדולה, וכל הטוב הזה עולה 49 שקלים בלבד. והפעם ה"בלבד" ממש ממש מוצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully