חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

אז מה יחליטו הזוגות בסוף העונה? טוטו הישרדות חתונמי

4.6.2020 / 10:55

לקראת פרק הסיכום של חתונה ממבט ראשון, קבלו את הסיכומים שלנו, ככה, מהצד - מה יחליטו הזוגות, מה הסיבות להחלטה שלהם, מה הלקח שנלמד ואיפה הם כיום. טוטו סוף עונה

חתונמי 1.6/מערכת

סוף העונה מגיע ואני חייבת להודות שאני עצובה. וזה הזמן להודות למשתתפי חתונמי שאפשרו לי להתעסק בחיים הפרטיים שלהם בזמן שממש לא רציתי לחשוב על החיים הפרטיים שלי. לא יודעת מה אתכם, אבל בזמן הסגר ובכלל, במצבו המדאיג של העולם, היה משהו מאד מנחם בצפייה בתוכנית שלא מזכירה את המציאות ולכן היא אסקפיזם יעיל כל כך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כאילו, היא קצת מזכירה את המציאות, אבל בקטע נעים, של "שאלו יהיו הבעיות שלנו". ביננו, מה יותר מותרות מלצאת לירח דבש, להתעסק בדייטים, ואפילו בפוסט מורטום של מערכת יחסים כושלת? אלה הרי לא בעיות רציניות, לא משנה איך תסתכלו על זה, והלוואי שנחזור להתבכיין במהרה על זה שמישהו לא התקשר אלינו או ייבש אותנו באימוג'י. ובנתיים, בשבת תהיה התוכנית שבה יכריזו המשתתפים אם החליטו להישאר או לחדול. כולנו כבר יודעים שגם כשהם אומרים שהם משארים, זה לא אומר שיש להם באמת סיכוי בתור זוג בעולם האמיתי, וזה גם לא אומר שהם באמת מתכוונים לזה או סתם לא רוצים להעליב בפריים טיים. אז מי יישאר ביחד גם אחרי שהמצלמות יכבו, ולמה?

חתונה ממבט ראשון מור ומאור. קשת 12, צילום מסך
הצחוקים שלפני הסערה/צילום מסך, קשת 12

הלא רלוונטיים: אריק ודובי, מור ומאור

ההחלטה
מעניין אם מור ומאור בכלל יהיו בפרק האחרון. תכל'ס, לא בטוח. הם כבר נפרדו, כולנו כבר יודעים למה, כך שאין הרבה טעם. אולי יזמינו את מור להכות על חטא ואת מאור לסגור מעגל ולהסביר את עצמו בפעם האחרונה. גם אריק ודובי לא ממש רלוונטיים לסיכומים - הם אפילו לא היו צריכים להיפרד, כי לא הייתה שם זוגיות. לא היו אפילו לא אשליות של זוגיות, ואת זה אריק החליט כבר בחתונה. יותר נכון החברים שלו החליטו בשבילו.

הבעיה
מעבר למשיכה שלא עבדה, לשני הזוגות מלכתחילה היה גם אפס עניין בעולם התוכן של האחר, ולקינוח גם שום חיבור, אפילו לא חברי - ארחיק ואומר שגם אם היו נפגשים באופן ספונטני דרך חברים זה לא היה יכול לעבוד ביניהם.

למדנו מהם
שתהליך יכול לקרות רק אם אתה מושקע בו - שני הזוגות האלה לא באמת עברו תהליך כי אף אחד שם לא פיתח רגש של ממש, והיחיד שכן הבין כמה דברים על עצמו הוא גם היחיד שקצת רצה בהתחלה - מאור. עבור השאר יש מצב שכל התוכנית תיזכר אצלם כתקופה לא נעימה שטוב שנגמרה ותו לא. אולי אריק ימנף את הבסלבריטאות החדשה כדי למצוא בחורה שתהיה מספיק נוחה להתרשם ממה שהוא מביא לשולחן. שזה עוגה בחושה. ומור, שהיה לה הרבה מה ללמוד על עצמה מהחוויה הזאת, נראה שלא הפנימה. אם לשפוט לפי הראיונות שלה בתקשורת, האגו שלה שוב ניצח את האמת, ועד היום היא לא באמת רואה את הצד שלה בכישלון, לא משנה איזה סיסמאות היא מדקלמת.

איפה הם היום?
יש לי תחושה שדובי תשתדל להיעלם מעין הציבור כמה שנים קדימה, לפחות עד מסיבת תחילת העונה הבאה. את אריק, שיותר נהנה מתשומת הלב הציבורית בטח נראה בהשקות, ועם חלקכן הוא כנראה יתחיל בפייסבוק. מאור, שכאמור כן למד משהו בתוכנית, חזר לאקסית שלו. עכשיו הוא לפחות יודע מה זה קושי אמיתי. מור כנראה תיקח את הזמן לפני מערכת היחסים הבאה, ובנתיים אולי תקטוף קמפיין שמלות כלה. או בגדים לבנים. או סדיני כותנה או משהו.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
המאוהבים והמשעממים/צילום מסך, קשת 12

המאוהבים: דניס והדר, נעם ורוני

ההחלטה
דניס והדר כבר החליטו להישאר, כפי שמוכיח הוייב הפולני שנודף ממערכת היחסים הגנרית והנינוחה שלהם, וכמובן הכרטיס למדריד, שהוציא את כל הכיף מהניחושים. מדהים שתוך חודש וחצי הם הצליחו להוריד כמעט את כל הנעלמים מן המשוואה, ולחסל כל מסתורין ביניהם, ואם דניס לא היה כזה אירופאי הייתי אומרת שהם כבר משאירים דלת פתוחה כשהם הולכים לשירותים. אני בטוחה שלא, אבל מטאפורית זה עדיין עובד. מצד אחד הם זוג משעמם למדי, ומצד שני, אלה האופציות בזוגיות - או ביטחון ושעמום או ריגוש אבל מלא פחדים. דניס והדר עשו את הבחירה שלהם.

הבעיה
איזו בעיה, מה, הם מושלמים מדי ביחד? הם מאוהבים, הם מתאימים, והם בשלים לגמרי להיות בזוגיות ארוכת טווח. דניס חיפש הרבה זמן מישהי שתיתן לו קונטרה ותחליף את אמא שלו, והדר חיפשה מישהו שיעניק לה את הצ'יפ ללב שלו ואת הזכות לנהל לו את החיים בזמן שהוא מעמיד פנים שהוא לא מרגיש. איך אומרים? זכיתם.

למדנו מהם
שחייבים לזרוק את הרשימה, וש"רוסי" לא יכולה להיות דרישה או דיל-ברייקר. הדר למדה לראות מעבר לפרמטרים שרירותיים ותראו איזו מתנה יפה היא קיבלה.

איפה הם היום?
ביחד, אוכלים את הסלט של הדר פעמיים בשבוע ועושים טייק-אוויי בשאר הזמן. אילולא הקורונה הם בטוח היו מתפנקים עכשיו עם נסיעות לחו"ל, כי חייבים להספיק ליהנות קצת לפני הילד הראשון שבטח יגיע בקרוב.

חתונה ממבט ראשון נעם רוני. קשת 12, צילום מסך
האם היא תצליח להנמיך ציפיות?/צילום מסך, קשת 12

ההחלטה
רוני ונעם הם מסתורין עבורי. מצד אחד ברור שהם סופר נהנים ביחד, שיש להם סקס טוב, ושכל עוד הם לא צריכים להתמודד עם המציאות הקשה הם יכולים להמשיך לצחקק עוד חודשים רבים. מצד שני, נראה שמשהו שם לא ממש סגור, ואני די בטוחה שרוני עוד לא הגיעה לשלב שבו היא מוכנה לוותר על האופציות שלה ולסגור את הבאסטה. בתוכנית הסיום אין לי ספק שהם יגידו כן וגם מתכוונים לזה בשיא הכנות, ולו רק בגלל שכל כך כיף להם ביחד, אבל באותה מידה אני גם בטוחה שהם יתקשו להתמיד.

הבעיה
המציאות. למה? כי כמעט לא ראינו אותם בלי כוס משקה ביד, ויש להניח שעברו את התוכנית עם מינימום שני ג'ונטים ביום, אחד על החוף ואחד לפני השינה. הם לא עבדו כל התקופה הזאת, ובילו את זמנם בבילויים ובבגדי ים. השאלה היא מה יקרה כשהם יצטרכו לעזוב את הדירה המהממת על קו החוף לטובת אחת קצת פחות מפנקת שצריך גם לשלם עליה. גם להתחיל לחפש עבודה זה לא תענוג גדול, ולמערכת יחסים שמבוססת כולה על כיף, צחוקים וקלילות, כל ההתמודדויות האלה יביאו כאפה כואבת.

למדנו מהם
שנשים יכולות שלא להימשך לגבר בהתחלה, אבל אם הוא מספיק בטוח בעצמו זה יעבור להן מהר מאד. למדנו גם שלחיות ברגע עושה הכל יותר קל, שצחוקים זה אפרודיזיאק ממש יעיל, וש-fake it till you make it אשכרה יכול לעבוד.

איפה הם היום?
שאלה טריקית. רוני ונעם הם כמו החתול של שרדינג. הוא סגור בקופסה ויכול להיות מת או חי, ולכן כרגע הוא גם מת וגם חי בו זמנית. הם יכולים להיות ביחד, הם יכולים להיות לחוד והם גם יכולים להיות בין פרידות. כל האופציות הגיוניות באותה המידה, והתוצאה תלויה בעיקר בהבנה של רוני שהיא מיצתה את הרווקות וביכולת שלה להנמיך (לא משחק מילים, נשבעת) את הציפיות ההוליוודיות שלה מהחיים ובאמת לחזור לישראל.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
לפעמים צריך פשוט לוותר וללכת/צילום מסך, קשת 12

המתעקשים: אמיר ודנית

ההחלטה
דנית כבר אמרה לאמיר שהיא הולכת להגיד כן, ואמיר ענה לה שגם הוא. מצד שני כל פעם כשהיא נוגעת בו הוא נראה כמו אחד שרוצה לברוח, והבעיה היא שאם הם יושבים בחדר ממוזג הוא לא יכול לטעון שחם לו נורא וללכת בעצבים. לדעתי הם באמת יגידו כן, כדי לא להביך אחד את השני, אבל שבועיים אחרי סיום הצילומים זה ייגמר בגוסטינג.

הבעיה
משיכה, כביכול. ככה לפחות הוא אומר לאורך כל התוכנית, ועדיין טוען את זה. מכירים את המשפט "אין אישה לא מספיק יפה, יש לא מספיק וודקה"? אז מנסיוני זה די נכון. אני לא מכירה גבר שיכול לישון במיטה ליד בחורה שנראית כמו דנית ולא לגעת בה בסופו של דבר, גם אם היא לא נסיכת חלומותיו. המסקנה - יש בעיה אחרת, עמוקה יותר, ולהגיד "משיכה" זו פשוט הדרך הכי קלה להפיל את זה על נסיבות שהן לא בשליטתו. מה הבעיה? לא יודעת, אבל אני יכולה להגיד בוודאות שהיא לא קשורה לדנית.

למדנו מהם
שיש דבר כזה לנסות יותר מדי חזק. תמיד דוחפים לנו לראש את הערך הווינרי הזה - "אסור לוותר", כאילו אנחנו דמויות בסדרה של מארוול. אבל במציאות יש דברים שלגמרי צריך לוותר עליהם, ויפה שעה אחת קודם. לפעמים דווקא להיות "לוזר" - להתייאש ממשהו שלא עובד וופשוט לזרוק אותו לפח הקרוב זה הדבר שהכי נכון לעשות. זו לא חולשה, זו חוכמה.

איפה הם היום?
אחרי כמה שבועות הפסקה להתאוששות אחרי התוכנית, הם בטח חזרו לקשר חברי, כי אם יש משהו שהם הרוויחו מהתקופה הזו, זה אחד את השני כחברים טובים - כאלה שהיו ביחד בקרב ותמיד יהיו שם אחד בשביל השני. אחרי שהמצלמות, האלמנט שנתן משמעות מעוותת למאמץ המיותר הזה, יצאו מחייהם, הם כנראה סיימו את היחסים בצורתם הנוכחית ועברו הלאה, ולו רק כי אני לא מכירה אישה שיכולה להיות עם גבר שלא רוצה לגעת בה. לפחות לא לפני שעברו 15 שנות נישואים.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
יעברו את ההתחלה הקשה?/צילום מסך, קשת 12

הנואשים: ניר והגר

ההחלטה
הגר תגיד כן, זה ברור, ונכון שניר עשה קולות של מתלבט, אבל לדעתי הוא הרשה לעצמו לעשות את זה רק כי הגר הרשתה לעצמה להתקרב קצת מדי והוא מכור לזה שהיא קשה איתו ולא ידע מה לעשות עם כל הרוך הזה. אז הוא עשה קצת רעש למצלמה, אבל ביום ההחלטה הוא יגיד כן כמו טטל'ה. מאחר והם כבר חודש וחצי על סף פריצת דרך מיחסי סאדו מאזו אפלטוניים ליחסי סאדו מאזו עם הרבה סקס, אני מאמינה שהם נקשרו אחד לשני ולסבל המשותף מספיק כדי לא לוותר עכשיו.

הבעיה
לעבור את ההתחלה - אם הם יעברו את השלב הזה, יכולה להיות להם מערכת יחסים לא רעה. בנתיים זה קשה כי לו יש פטיש על חיים קשים והיא רק רוצה שמישהו ייתן לה מספיק ביטחון שיאפשר לה להתמסר, כי היא לא מסוגלת לתת אמון, וככל שהגבר יותר רוצה אותה ככה היא פחות מאמינה לו. מדובר במטען רגשי לא פשוט של שניהם שגם מתנגש אחד בשני. זה קשה לצפייה, וקשה עוד יותר למחייה, אבל אם הם לא היו נחושים לנצח, זה היה נגמר כבר מזמן.

למדנו מהם
לא לקום וללכת באמצע שיחה, לא לייבש בן אדם שמנסה לתקשר איתך, שלהיות מנומסת את יכולה גם אם את לא בטוחה שהוא אהבת חייך, ושיש דבר כזה "סבלני מדי". אני עדיין חושבת שאם ניר היה יוצא לרגע מפוזת הבחור הטוב ושם גבולות הרבה יותר מוקדם, הוא היה עוזר לא רק לעצמו, אלא גם לה, ובעיקר לנו.

איפה הם היום?
אני ממש לא יודעת על מה אני מבססת את זה, אבל לדעתי הם יצליחו להתגבר על הדברים שעצרו אותם בתוכנית, וכמו שירי ולירן, ברגע שהמצלמות ילכו המצב שלהם רק ילך וישתפר. אני רואה אותם בעיני רוחי ביחד, ואוהבים. הלוואי שאני צודקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully