בר רפאלי בפסטיבל קאן 2011. GettyImages
GettyImages

אם כבר, אז כבר: עוד דברים שבר רפאלי צריכה לשלם עליהם

10.6.2020 / 11:27

גזר הדין הגיע. על ציפי רפאלי נגזרו 16 חודשי מאסר בפועל, ועל בר תשעה חודשי עבודות שירות על העלמת מס של 24 מליון שקלים. אם כבר בצדק עסקנן, הנה עוד כמה דברים שעליהם היא צריכה להתנצל

ניר פקין

בר רפאלי תרצה עבודות שירות בזמן שאמה תרצה שישה עשר חודשי מאסר, כך מזמרת הרשת. כתב האישום מתמקד בעיקרו באם, המואשמת במרמה, עורמה ותחבולה, משל הייתה נבל של דיסני. התבוננות בהאשמות מגלה כי חלקה של בר בפרשה באמת קטן לעומת זה של האם, אבל אם נסתכל אחורה, נזכר שבר צוברת פשעים עוד מימים ימימה. גם עליהם הגיע הזמן לשלם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

התמונה מהיאכטה באמצע הבידוד
בשיאו של סגר הקורונה הבהירה לנו רפאלי שליטרלי, לא כולנו באותה סירה. ספינה, ליתר דיוק. את תמונת הבידוד היוקרתית שלה פרסמה הדוגמנית באינסטה בצירוף הכיתוב המדהים: "Took this isolation thing seriously.. #corona". אם היום יכולנו לקחת כיתוב כזה בקלילות, הרי שאז, באמצע מרץ הרחוק, כשכל העולם סער נוכח המגיפה הקטלנית המשתוללת בעולם ומספר מקרי המוות המזנק מדי יום, לא צריך היה להיות חרדתי מדי בשביל להתעצבן על הבדיחה המנותקת של רפאלי - מספיק גם לעבור סגר רגיל, בין ארבע קירות, כדי להבין שזה הזמן לבעלי היאכטות לסתום את הפה.

המשקפיים של קרולינה למקה
גם קים קרדישאן לא תגרום למשקפיים של בר רפאלי להיראות אופנתיות. הזוויות המוזרות, המסגרות המאסיביות, הנצנוצים ואבני החן אולי עובדים סבבה מעבר לים, אבל פה, עולה מהם תחושה עזה של דוכן 5 ב-100 על אלנבי. זה ציפור? זה מטוס? רסן סוסים עתידני? אולי, אבל יכול להיות שזה דגם של קרולינה למקה מהקולקציה האחרונה.

היחס לצלמים
יחסיה של בר רפאלי עם התקשורת הישראלית מעולם לא היו קלים, בלשון המעטה. ב-2007 איימה לתבוע את ידיעות אחרונות בטענה כי אלה מסיתים נגדה את הציבור בכוונת זדון. ב-2008 סטרה לצלם פפראצי שעקב אחריה בשדה התעופה. ב-2011, במהלך צילומים לקמפיין עבור "פוקס", אותם הוזמנו לסקר מערכות עיתון שונות, רפאלי גירשה באמצעות מאבטח צלמים שאינם לרוחה. ב-2012 הטיחה בצלם נוסף "תמצא עבודה מכובדת". לא מאמי, כי הקריירה שלך זה מינימום שני תארים ודוקטורט.

הפרידה מדיקפריו
מה ביקשנו ממך, בר? ויתרנו על ראיונות, תמונות עם הילדים, אמרנו יאללה, תישארי שם, רק תני לנו להרגיש קצת קרובות לג'ק מטיטאניק. בזכותך העזנו לחלום שאפילו פשוטות מדירה מתפוררת ביפו ילכו יום אחד על השטיח האדום, ומי יודע, אולי גם לנו מחכה וילה אי שם על גבעות אל.איי. אבל הנה, חזרת לארץ, ובמקום רפאלי-דיקפריו קיבלנו רפאלי-עזרא. תודה לאל שבאה גל גדות כדי לגאול את היצוג שלנו בחו"ל. ולא רק שהיא תפסה את משבצת הישראלית בהוליווד, אלא עושה את זה אפילו עם כישרון.

הפרסומת עם און רפאלי
לפני שלוש שנים, 2017, שחררה "הודיס" פרסומת שלא תמוש מהסיוטים, ובה נראית רפאלי מתחרמנת ממראה של גבר חטוב יוצא מהמקלחת, הנשקף מהחלון שמול דירתה. הבחור מנגב את מפשעתו בחושניות ומפיל את המגבת. בר נדהמת מהתגלית. הוא מתחיל להתלבש. רפאלי נושכת שפתיים. הוא מתלבש ויוצא מהדירה, וכך גם היא. בחוץ, היא מבחינה מרחוק בבחור יפה התואר, ואז מגיע הפאנץ' הנורא מכל: מסתבר שזה אחיה. למה. למה. למה.

הבורקה
בהמשך לקו הטעם הטוב בפרסומות של הודיס, גם ב-2017 הפציעה רפאלי בקמפיין שנוי במחלוקת לחברת האופנה. אז, התגלתה דמותה של רפאלי מאחורי כיסוי הראש המוסלמי, אותו היא מסירה לשמע הסלוגן "Freedom Is Basic", יעני, תישארו בייסיק - ותרגישו חופשיים. כאילו לא הספיקו להודיס הניכוס התרבותי וההתנשאות על המגזר, שילבה החברה בפרסומת את אלימלך זילברשלג המקפץ בשמחה, כי כיסוי ראש הוא חונק וכובל, אבל פיאות הן סמל לשחרור. הודיס חטפו מספיק על הראש, רפאלי - לא בטוח, אבל לכולם נזכיר: חופש נמצא בבחירה.

סגירת השמיים לחתונה
יש בריידזילות שמתעקשות על שמלה יוקרתית, לוקיישן מפונפן או מופע פירוטכני מוגזם, אבל כל אלה קטנים על בר שלנו, אשר מייצרת דרישות מופרכות כתחביב. לרגל חתונתה עם עדי עזרא, החליטה הדוגמנית לסגור את שמי יערות הכרמל לטיסות, שמא יפריעו המטוסים של פשוטי העם לצילומי הרחפנים שהזמינה מבעוד מועד. בסופו של דבר הדרישה של רפאלי נפלה, והדוגמנית למדה שכאשר בוחנים את סבלנות הסביבה שלך ברמה יומיומית, היא אוזלת.

פיק אפ
את מירב קריירת המשחק שלה רפאלי מיצתה בשנת 2005, ואפשר להבין למה. "פיק אפ", טלנובלה-קומית אשר במרכזה חברת תעופה בדיונית, נודעה בחוסר אמינות כללית ומשחקית בפרט. שנה לפני זה הסתיימה "השיר שלנו", אשר בדומה ל"פיק אפ" גם היא הביאה שחקנית צעירה ולא מנוסה לקדמת המסך, נינט טייב שמה. בעוד שנינה דווקא הפתיעה לטובה, יכולות המשחק של רפאלי התבלטו בהיעדרן. טוב, גם קצת קשה לגרוף את אהדת הציבור כשאת מראש כל כך רחוקה מהטייטל "המאמי הלאומית". מאז ניסתה הדוגמנית את כוחה בהנחייה, אך זו של בר גרמה אפילו לגיא זוארץ להיראות שובב וסוחף. מ"אקס פקטור" ועד האירוויזיון עצמו קיבלנו רובוטית קפואה שבעיקר הוכיחה שלא פחות ממראה, חשוב האטטיוד. והאטטיוד של רפאלי אומר משהו כמו "עוד מישהו מריח ריח של גויאבות?". רק את, נשמה. רק את.

שמלת כדור הדיסקו
איך נשכח ואיך נסלח על שמלת כדור הדיסקו שלבשה בר באירוויזיון 2019. אולי היה פה ניסיון לפצות על הנחיה אנמית, ואולי ביקשה רפאלי לתרגם את אופנת "קרולינה למקה" לבגדים. טעויות קורות, אבל דווקא כשהאירוויזיון אצלנו? מה יגידו הגויים? הרשתות החברתיות לא נשארו אדישות למאורע. "בר רפאלי החליטה ללבוש את כל הכסף שהיא החביאה ממס הכנסה?", צייץ גולש טוויטר אחד. כשחושבים על זה, לדרוש מרפאלי לשאת על גופה 8 מליון שקלים, יכול להיות עונש לא רע. בינתיים, בהצלחה בעבודות השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully