טיילור מלכוב. ניר פקין
ניר פקין

טוב שנפרדתם: טיילור מלכוב הרבה יותר שווה בלי בן זיני

7.6.2020 / 11:56

אחרי הפרידה מבן זיני הפכה טיילור מלכוב, מבחורה יפה-שתוקה-שמקשטת את הקליפים ההזויים של בן זיני, למשהו אחר לגמרי, והרבה יותר מעניין. אופיר סגרסקי חושבת שזו הזדמנות מצויינת להפסיק לשיר ולעשות עם עצמה משהו פחות מביך

מאז נפרדו, טיילור מלכוב ובן זיני עושים כותרות יותר מאשר בשלוש שנות הקריירה הזוגית שלהם. הוא נפרד, היא נפרדה, הוא פגע בה, להיפך - השמועות נפוצו לכל עבר, הזוג מסרב לאשר או להכחיש וסימני השאלה עודם מרחפים באוויר. דבר אחד בטוח: הפרידה עשתה לטיילור רק טוב. ויש לזה כמה סיבות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי שיווקית, הזוגיות הזאת פשוט לא עבדה
במירוץ הזוגות-כוכבי-הנוער, מרגי ונועה משאירים להם אבק, ואת זה היטיבה להציג המתיחה ב"אמבוש". לדבריה של מלכוב, אפילו הקשר שלהם נולד מתוך זה של המתחרים. "עשיתי מסיבה מאוד מוגזמת בווילה והזמנתי חברים, אבל בן בכלל לא הוזמן", סיפרה בראיון למאקו. "הוא שמע שנועה קירל וברק שמיר יהיו אז חשב שזאת הזדמנות לקדם את השיר שלו". אבל אין צורך להשוות אותם למתחרים כדי להצביע על הכימיה המוזרה בין השניים. הם לא ממש נוגעים, לא מסתכלים בעיניים ומתחילת הדרך עלה החשד שהקשר ביניהם הוא נטו סיפור יחצ"ני. אפילו כשמלהקים שני זרים לשחק זוג, אפשר לחלץ מהם אמינות או לכל הפחות סקס אפיל. במקרה של בן וטיילור, זה נראה אבוד בערך כמו לשדך בין אלה איילון לבני ברוכים. יש לציין שדווקא בלייב, בראיונות המצולמים, היו להם כמה יציאות מתוקות מאוד. מי יודע, אולי ההכנות לקליפים הביאו עמם אווירה מתוחה שחילחלה לצילומים ואולי הם פחות טובים עם מילים ותנועות מוכתבות מראש. כך או כך, לא היה להם סיכוי אמיתי לנצח בקונסטלציה הזוגית.

כי היא עשר רמות מעליו
הפאסון, המבט, וכן, ככל הנראה גם הטעם האמנותי. בספטמבר האחרון אמרה טיילור שבשמיעה ראשונה לא אהבה אף שיר שלהם. השאלה הגדולה היא למה התחילה לאהוב אותם אחר כך, כי אובייקטיבית מדובר במופת של טעם רע לא פחות מהקליפים, שיגרמו לכם לתלוש את העיניים מהמקום. לא ברור מי שם לקח את ההחלטות וכמה סיי היה להם במכונה הכלכלית שנקראת "בן זיני וטיילור", אבל הסרטונים שלהם נראים כו הצצה מבעיתה אל תת המודע של זיני. תמיד הוא הגופי שבטעות זורק לה כדורסל על הראש, מופיע בתחפושת אישה והכל באובראקטינג של מי שמתאמץ להצחיק, בזמן שהיא ממוקמת לידו על תקן עמוד חשמל. על אף שזיני מבוגר ממנה ב-6 שנים (כשהתחילו לצאת היא הייתה בת 16, והוא בן 22), נראה היה בראיונות שהוא הילד הקטן והבעייתי שלה. כדי להיווכח שאני צודקת, תצטרכו להתחיל לצפות בקליפים שלהם, אבל אזהיר מראש: זה ממכר כמו סרטונים של דעאש. בדיעבד, אני מצטערת שלא נחשפתי אליהם קודם, כי מדובר בקאלט. עם זאת, אני לא מאחלת למלכוב להמשיך ולהיות טובה בקטע רע, אלא למצוא איפה היא טובה באמת ולהמציא את עצמה מחדש. זה בוודאות יהיה טוב יותר, כי מהבלאק-פייס של בן זיני ב"מיינימור" אפשר רק לעלות.


דוגמנית רווקה = יותר עוקבים באינסטגרם
לא לגמרי ברור אם זו אגדה אורבנית או אמת לאמיתה, אבל השמועה אומרת שבחורה טובת מראה שנפרדת מבן זוגה זוכה לגשמי ברכה של עוקבים ממין זכר. ההיגיון פשוט: גברים עוקבים אחרייך כדי לראות אותך בבגד ים, ולא מתים על זה שפולש לפנטזיה שלהם מיסטר פינאט באטר האנושי. זו גם ההזדמנות להציע לטיילור לא לקפוץ מיד לזוגיות הבאה, ובטח שלא למהר לטבעת. מההתנהלות שלה בראיונות ניכר שטיילור חושבת כמו אשת עסקים, ושנת רווקות תעשה רק טוב לביזנס. אם בכל זאת בחרת להיכנס לזוגיות, למדי מטעויות העבר ואל תמקמי אותה בפרונט. קחי דוגמה מקירל.

עוד בוואלה!

אז מה יחליטו הזוגות בסוף העונה? טוטו הישרדות חתונמי

לכתבה המלאה

זו הזדמנות מצוינת לחסל את "קריירת" השירה
שידור הזיופים בתכנית הרדיו של טל ואביעד רדפה אותם מספיק, לכן אולי לא כל כך הוגן לעסוק בה שוב, ומצד שני, לדבר על טיילור ובן בלי זיופים זה כמו לדבר על דנית בלי ג'ינג'ר. אם רציתם פעם לעשות משהו אבל חשבתם שאתם לא מספיק טובים בו, אפציר בכם לשמוע את שלוש דקות הקסם הללו כדי להחדיר בכם ביטחון עצמי. בהקלטה נשמעים מלכוב ובן זיני מבצעים בלייב את שירם "דייט ראשון" באופן שבו אף אחד לא מאחל לעצמו להישמע לפני אומה שלמה. הפדיחה הזו חשפה את הסיבה לנוכחות מוגברת של אוטו-טיון בשירים שלהם, וסביר להניח שגרמה לכמה עוקבים לנשור מהעמוד, אך בעיקר פגעה בהם תדמיתית. בכתבה לחדשות 12 ששודרה באפריל 2010 אמרה טיילור כי השניים מעדיפים לכנות את עצמם "טאלנטים" מאשר "זמרים", "אך ורק בגלל כל מה שיש לאנשים להגיד בנושא הזה. ומצד שני, "אני זמרת לכל דבר. יש לנו את היכולות. אנחנו כותבים, אנחנו מלחינים". כולנו תקווה שהפרידה הזו תגרום לשניהם להבין ש"טאלנט" לא חייב לשיר.

כי היא לא מפסיקה לחייך
אם נניח רגע בצד את החישובים העסקיים, ברמה האישית, טיילור נראית פשוט קורנת. היא נינוחה יותר, חייכנית ומשדרת קוליות אין סופית כפי שניתן לראות בריאיון שהעניקה ל"גיא פינס" בחודש שעבר. נכון שגם מלכוב, כמו חבריה הסלבריטאים הצעירים, מורגלת בחיוכי פוקר פייס למצלמה, אבל הפעם החיוך שלה נראה אותנטי. משהו נפתח לה. בתור רובוט ההצלחה שהיא, טיילור לא מנדבת לנו הרבה פרטים מילוליים על מצבה הרגשי לאור הפרידה, אבל הנונשלאנטיות וניצוץ החופש בעיניים אומרים הכל. בעוד שבן זיני משיק שיר געגוע (שדי מסריח מרכיבה על גב הפרידה), בוכה אצל אופירה וברקו ופורק בכל מדיה את עיניו הלחלוחיות, טיילור נראית מעל זה לגמרי, ולא מתביישת לספר בראיון המדובר כי השיר נראה בעיניה מזויף ומכוון מעריצים. הכל כמובן באותו חיוך קצת מתנשא, שמוכיח את האמור בסעיף 2, אבל בעיקר מוכיח שהפרידה הזו באה לה בול בזמן. יש שישפטו אותה על הקרירות כלפי זיני, ואולי הם צודקים, אבל אם מסתכלים על גרסתה הקודמת של טיילור - הנסיכה החמודה והכבויה, אין ספק שאנחנו מעדיפות את הביצ' המאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully