דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP". רשת 13,
רשת 13

לידיעת הגולש גיא זוארץ: החומר השווה שהחליף את הבוטוקס

18.6.2020 / 10:33

אחרי השיחה של גיא זוארץ, דוד דביר ורגב הוד, החלטנו לעשות קצת סדר בסוגי הבוטוקס, כדי שתדעו בדיוק מה לעשות, ואיך, ועל הדרך לספר לכם שיצא חומר חדש אם אותם יתרונות וללא החסרונות

דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP"/רשת 13

למרות שמחצית מאוכלוסיית העולם כבר מכירה את הבוטוקס - החומר משתק ההבעות שגם עוזר להחליק קמטים, גם אם חשבתם שזהו, נגמרו החידושים בתחום - טעיתם. יש חומר חדש בשכונה, שעושה את מה שבוטוקס עושה, רק יותר טוב. קוראים לחומר ncobotulinumtoxinA, וגם הוא מספק לכל המעוניין הבעה מופתעת ונטולת מימיקה (או נטולת מימיקה תוקפנית), כמו שהגדיר את זה דביר. תכל'ס, אחרי השיחה בין דוד דביר, גיא זוארץ ורגב הוד על האי בפיליפינים, חייבים לדבר על בוטוקס עוד קצת, ולפני שנתחיל אני חייבת לציין שהיה משהו מקסים בזה ששלושה גברים מנהלים שיחה פתוחה על אסתטיקה במקום כוחני ומלא טסטוסטרון כמו הישרדות. אולי הגיע הזמן שגם נשים יפסיקו להתבייש בהזרקות שלהם וייקחו דוגמה מהגברים האלה. ואחרי שזה נאמר, בואו נדבר על תחליך הבוטוקס החדש והמשופר - הוא עושה בדיוק את אותה פעולה, רק יותר טוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אולי שמעתם על זה ואולי זה קרה לכם, אבל עשרה אחוזים בערך ממזריקי הבוטוקס באופן קבוע עלולים לסבול מסבילות לחומר - הוא מפסיק להשפיע אחרי כמה הזרקות, או במקרה הטוב, השפעתו היא פחות עוצמתית. ד"ר ולדימיר אוסטרובסקי מסביר כי הסיבה לכך היא הרכב החומר עצמו: "בוטוקוס, הקרוי גם בוטולוניאום טוקסין, הוא חומר שחלק מהאנשים לא מגיבים אליו בכלל, וחלקם מפתחים אליו סבילות אחרי כמה שימושים - למעשה הם מפתחים נוגדנים לחומר בגלל קומפלקס החלבונים שבתוך החומר. זה נכון גם לבוטוקס של חברת אלרגן, וגם לחומר הדומה לו, שנקרא דיספורט".

בוטוקס. ShutterStock
להזריק בתכיפות גבוהה יותר בלי תופעות לוואי/ShutterStock

תדעו שאתם חלק מהאנשים האלה אם אחרי שתיים או שלוש הזרקות התגובה לחומר פוחתת והיא הרבה פחות עוצמתית, או שיורדת לגמרי - והשרירים בהם בוצעה ההזרקה לא הגיבו במהלך שבועיים ומתכווצים כאילו שלא בוצעה בכלל הזרקה של חומר. יכול להיות שפשוט פיתחם נוגדנים לחלבון שנמצא בחומר, נוגדנים אלה תוקפים את מולקולות הבוטוליניאום טוקסין וכך מנטרלים את פעולתן. לא מדובר כאן בתגובה אלרגית או תופעות לוואי אחרות, אלא פשוט לא רואים השפעה, וכשאתם רוצים לטפל בקמט שמאד מפריע לכם במצח - זה פשוט מבאס.

אז אם אתם שייכים לאנשים האלה, תתעודדו - הפתרון לבעיה שלכם נמצא, והוא חומר חדש בארץ (בעולם הוא קיים כבר למעלה מעשור), שבניגוד לבוטוקס ודיספורט שפותחו עבור מצבים רפואיים שונים והגיעו לעולם הקוסמטיקה, החומר הזה פותח במיוחד עבור עולם הביוטי, ועקב כך הוא פותח עם כמות מזערית של אותם חלבונים שמייצרים אצל אנשים מסוימים את הנוגדנים, מה שמפחית בהרבה את הסיכוי לאבדן השפעה.

בוטוקס. ShutterStock
הבוטוקס שממשיך להשפיע/ShutterStock

היעילות של החומר כמעט זהה לחומרים המוכרים, ומשך ההשפעה גם הוא דומה מאד, אבל בניגוד לחומרים האחרים החומר הזה לא דורש קירור, מה שמשפר את עמידותו ואת האפקטביות שלו במקרה של שינוע או הבדלי טמפרטורות. בנוסף, בגלל שיש לו פחות יכולה לגרום ליצירת נוגדנים, אפשר גם להזריק אותו בתדירות גבוהה יותר, אפילו פעם שלישית ורביעית במרווחים קצרים מבלי לאבד מהאפקטיביות שלו, וכך להגיע לתוצאה מושלמת. אי לכך אחוז האנשים שיכולים להשתמש בו הוא גבוה יותר ושביעות הרצון שלהם מהתוצאה הסופית היא מן הסתם פוטנציאלית גבוהה יותר.

עקב מנגנון הפעולה של הקסיאומין הוא תוצאות טבעיות יותר - אין מראה "קפוא", ומסיכתי, וגם פחות תופעות לוואי של נפילות עפעף וגבה. בנוסף, אם אדם מקפיד על הזרקות בתדירות של פעם בחצי שנה, עם הזמן המרווחים בין זריקה לזריקה יתארכו - השריר מאבד מהכוח שלו, ובסופו של דבר יש סיכוי שתגיעו להזרקה רק פעם בשנה. ואם חשבתם שהמחירים של החומר המשופר הזה יהיו גבוהים יותר, תהיו רגועים. המחירים בדיוק אותו דבר - בין 500 ל 700 שקלים לאיזור.

ייעץ לכתבה: ד"ר ולדימיר אוסטרובסקי
אתר ומידע
פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully