אישה וגבר במיטה לפני סקס. ShutterStock
ShutterStock

כנה? 8 שאלות שיגלו כמה את באמת משקרת במיטה

20.6.2020 / 12:35

המיטה הוא אחד המקומות ה"יצירתיים" ביותר שקיימים, ושקרים רבים מסופרים על ידי נשים רבות בהקשרים רבים מספור. איכות הסקס , מספר האורגזמות , כמות הפעמים בשבוע - גלי האם את משקרת לו (ולעצמך) ועד כמה

בעולם אידאלי, דווקא במיטה היינו אמורים להניח לעכבות ולהוריד את כל המחסומים. המציאות, מצד שני, לא ביישנית במיוחד, והאמת היא, בנות, שכולנו משקרות, ובעיקר כדי להגן על עצמנו או עליו. החל מאנחה מתוזמנת היטב שלא היתה לגמרי רלוונטית למה שבאמת הרגשת וכלה בזיופי אורגזמות בכמויות וברמה מקצועית.

כל אחת יודעת מצוין מתי היא עושה את זה ולמה, ואם תתפסו חברה ברגע של פתיחות גם היא תודה שהיו כמה וכמה פעמים בהן היא שיקרה לבן הזוג שלה מסיבות שונות ומשונות. מחקרים רבים מסיקים כי התקשורת במיטה חשובה לא פחות מהתקשורת שמחוצה לה, וכולם גם יחד מסכימים שכולם משקרים מדי פעם, בשביל שלום בית או כדי להקל קצת על רגעים מסוימים בחיי. השאלה היא עד כמה, והאם לא עברת את נקודת האל-חזור, כי מדי פעם לעגל איזו פינה זה לא בהכרח רע, ובוודאי שלא כולם רוצים לשמוע את האמת כל הזמן. ואחרי שאמרנו את זה, גם צריך לדעת לשמור על איזון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שקרים במיטה זולגים לשאר התחומים ולהיפך - אם את מזייפת אורגזמות, סיכוי סביר שאת לא חובבת גדולה של עימותים, למשל, או שאת משקרת בעוד תחומים בחיים, אפילו בלי לשים לב.

הנה כמה שאלות שיעזרו לכם להבין מה המצב במיטה הזוגית - האם אתם שם רק שניכם או שאתם חולקים אותה עם ים של שקרים? ענו על השאלות וגלו איפה אתם עומדים:

רוצה להתעמק בסיבות למה אנשים משקרים כל כך הרבה? בבקשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully