סמיון הישרדות. מתוך הישרדות, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הישרדות

חזקות ב"כאילו": ההדחה הזאת היא ההוכחה לחולשה נשית

27.6.2020 / 16:03

עדי ביטי העדיפה לבגוד בסמיון ולחבור לאנשים שלפני שנייה הדיחו אותה ושלא הייתה לה שום סיבה לסמוך עליהם, ולחברה שהוכיחה חוסר עמוד שדרה - הנשים בהישרדות עושות בחירות מתוך חולשה ומחזיקות מולנו מראה לא נעימה בכלל

אלינה לוי מספרת על ילדותה האלימה, הישרדות/רשת 13

אין דבר שמבאס אותי יותר מלראות נשים בפריים טיים שמתנהגות כאילו הן קיבלו תסריטים של דמויות קומיות גרועות וסטריאוטיפיות. כל מה שבא לי זה להרים לנשים, לחפש את העוצמות שלהן ולהגדיל אותן, אבל לפעמים המציאות פשוט לא מתיישרת, והמציאות, גם הפעם קצת מעפנה, קצת מדברת יותר מדי ובעיקר מחפשת גבר להישען עליו. ותסלחו לי, אבל אולי בגלל שאני אישה אז אני לא מצליחה לבלוע את ההתנהגות הזו בלי להתלונן על הקלוריות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

נתחיל בליטל - כי הרי אם לא נתחיל בליטל יש סיכוי שליטל תמצא את הכתובת שלי ותבוא אלי הביתה לצרוח עלי למה אני קנאית רעה ושבגללי היא גם חטפה דו"ח על זה שהיתה בלי מסיכה או משהו. עזבו את ההתלהמות ואת הקללות והצרחות והעובדה שהיא מרשה לעצמה לירוק בפרצוף של כל אחד מבני השבט שלה אמירות דוחות ומעליבות, בין אם זה בקטע כעוס כמו עם קוז'י, או בקטע חמודי מתוקי כזה כמו הפעם שהיא קראה לירדן בחורילה.

כאילו, אל תעזבו את זה, כי זה מזעזע, אבל בואו נשים את זה בצד. מעבר לזה, ולעובדה שהיא לא לוקחת אחריות על שום דבר ומסבירה שבבית היא מהממת ומתים עליה וכנראה שעל האי כולם אשמים שהיא כלבה - סליחה, קופה. מדובר בבחורה שצרחה שהיא לעולם לעולם לעולם לא תסלח לישראל, רק כדי לשבת לידו כמו פודל מחמד עם קוקיות במועצת השבט, לבהות בו עם חיוך מטופש, להנהן כמו בובת דשבורד ולהסביר לכולם כמה ישראל מהמם, כמה זה בסדר שהוא הפיל משימה, וכמה יש בשבט "מגמה של השחרה".

סמיון הישרדות. מתוך הישרדות, צילום מסך
הדחה מביכה/צילום מסך, מתוך הישרדות

לא ברור לי באיזה עולם היא חיה, כי מציאות זה בטוח לא. הרי הוא יבגוד בה בסוף - היא לא תהיה זו שהוא יגרור איתו לגמר. הוא יזרוק אותה באמצע הדרך כשהיא תפסיק לשעשע אותו או להגן עליו לשביעות רצונו. וזה לא יפתיע אף אחד חוץ ממנה. זה כמו אישה שלוקחת גבר של אישה אחרת ואז מתפלאת שהוא עוזב אותה בשביל אישה שלישית. את לא יכולה לצרוח שמשהו לא בסדר כשאת נמצאת על הצד הלא נכון שלו ואז להתרפק על אותה ההתנהגות כשהיא מתאימה לך, לא משנה כמה את עוצמת עיניים וממלמלת "לי זה לא יקרה".

ואז יש את אלינה. שבהתחלה עוד נתנה לי תקווה - בין אלה, או, כפי שהיא אוהבת להגיד "מתנת אלוהים", לעדי האבודה והמפוחדת, אלינה הצטיירה בהתחלה כדמות של אמזונה לוחמת עם לב זהב. כמה חבל שמה שיוצא ממנה בפרקים האחרונים זו בעיקר עקרת בית ממורמרת וכעוסה מחריש. כאילו - התחלת כל כך סבבה, כולך היית גירל פאוור ועוצמה, ואז הגיע אסי ופתאום נזכרת שאת בכלל ברבי חמודה ומתוקה שעושה מה שאומרים לה? מילא שהעפת מהמשחק את החברה הכי טובה שלך, אבל לשכנע אותה ללכת שוב עם אסי, זה שגרם לך להעיף אותה, תוך ידיעה שגם אם היא תחזור היא מיד תתעופף לה בחזרה, זו פשוט התנהגות מגעילה. כמעט מגעילה כמו לשבת במועצת שבט, לחייך חיוך מטופש ולהיות יפה ולסתום. אלינה, אני מקווה שבחיים האמיתיים הגברים שאת בוחרת להקיף את עצמך בהם לא דורשים ממך להתקפל כמו אוריגמי אל תוך הדרישות שלהם ואז לשבת בשקט ולסבול, אבל מה אני מבינה?

ביטי הישרדות. מתוך הישרדות, צילום מסך
מצטנפת אל תוך הפינה שלה ומחכה להוראות הפעלה/צילום מסך, מתוך הישרדות

ואם יש מישהי שממש לא מתחשק לי לכתוב עליה זו עדי. כי עדי ביטי מזכירה לי גוזל קטן שבראש שלי אמור להפוך פתאום לרובוטריק - מין תעתוע פצפון, עדין ובלונדיני שמסתיר בתוכו עוצמות וכוחות מפתיעים. באמת שציפיתי לרגע הגדול שלה. היתה לה דקה מגניבה בה היא הדליקה אש לשבט הקפוא שלה בתחילת התוכנית ובאמת שמאז אני רק יושבת ומחכה לרגע שבו אוכל להגיד לחברים שלי "אתם רואים?! אמרתי לכם! אנשים סתם לוקחים אותה צ'יפס בגלל איך שהיא נראית והיא בכלל לביאה!" אבל היא לא. היא לא לביאה והיא לא כוכבת והיא אפילו לא ביץ'. היא סתם בחורה שמחפשת מישהו שיוביל אותה וכשהיא מרגישה קצת חסרת ביטחון היא מצטנפת אל תוך הפינה שלה ומחכה להוראות הפעלה. אחרת אין לי שום הסבר להתנהגות שלה - מצד אחד עומד אסי בוזגלו שעל פי מה שאני מניחה שעובר בראש שלה "הכריח את אלינה" לבגוד בה (שזה שטות, כן? אלינה בגדה כי לאלינה אכפת מאלינה), וישראל אוגלבו שבגד בכל מי שרק היה לצידו ובגדול התנהג אליה תמיד כמו אל עלה מקומט שאפילו לא צריך לנגב איתו שום דבר, ומצד שני יש לה את סמיון, שהדרך שלו לשמור עליה היתה לתת לה 100% מהכוח שלו, לוותר במודע על זכות ההצבעה שלו, תוך שהוא נשאר פגיע לחלוטין.

כאילו, איך את לא מצליחה לקרוא את המפה הזו? זה מזכיר לי את הנשים שכל פעם מוצאות את עצמן עם גברים דוחים שלא מתייחסים אליהן יפה וגומרים להן את הביטחון העצמי, ואז - עד שמגיע מישהו חמוד שמתקשר בזמן, בא לאסוף אותן ושולח להן וולט כשהן בבידוד - אומרות שזה גדול עליהן ומסמסות לאקס שזרק אותן. סמיון הביא לך קבלות לנאמנות שלו, אז את דופקת אותו בשביל בוזגלו? באמת?

לא ברור לי מה עובר לכל הנשים האלו בראש - כי אני די בטוחה שהן הגיעו לאי במטרה לצאת נשים חזקות, או לפחות לצאת בסדר בפריים טיים, אז איך כל אחת מהן מגיעה למצב שכל מה שהיא מחפשת זו זרוע גברית להיתלות עליה? כאילו, אם באתן לאי כדי להראות כמה אתן כוסיות ולמצוא גבר שיחבב אתכן, אז למה לעזאזל קוראים לתוכנית הזאת הישרדות? "הרווק" נשמע הרבה יותר מתאים במקרה הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully