מסכות ג'ייד. GADE,
GADE

שלושה דברים שיצילו את העור שלך מהקורונה והקיץ

בשיתוף GA-DE

20.7.2020 / 10:47

מסיכות הפכו לשגרה בתקופה זו, ואחרי שכל היום אנחנו מזיעות מתחת לכירורגית, טיפול נכון בעור ומסיכה טיפולית בבית הפכו להכרח. לא יודעת באיזו מסיכה כדאי לך להשתמש? את כל מה שאת צריכה יש ברשתות הפארם ואתר האון-ליין של GA-DE

טיפוח נכון של העור הוא סופר הכרחי לשמירה על איכות ומרקם העור וגם למלחמה בהזדקנות מוקדמת. ניקוי הפנים מאיפור, תוספת של לחות, וחומרים פעילים מסוגים שונים כנראה נמצאים בשגרה שלך כבר עכשיו, אבל האמת היא שזה לא מספיק. במיוחד עכשיו, כשאנחנו ממעטות לבקר אצל הקוסמטיקאית, וכולנו מסתובבות רוב שעות היום עם מסיכה כירורגית על החלק התחתון של הפנים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שלא תבינו לא נכון - מסיכות אמורות להיות חלק משגרת הניקוי והטיפוח שלנו גם בימים כתיקונם, אבל במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, בקיץ הלח, כשהבל הפה שלנו, שמכיל חיידקים שהגוף פולט החוצה, מזהם את העור שלנו בפתוגנים. כדי שעור הפנים שלנו יעבור את התקופה הזאת בשלום חשוב מתמיד לשים לב לרמת הניקיון של הפנים וכך להימנע ככך האפשר מנקבוביות סתומות, פצעונים, גרויים ואדמומיות.

נשאלת השאלה מהי המסיכה שהכי מתאימה לאתגרים של העור שלך בתקופה המאתגרת הזו, איפה אפשר להשיג כאלה ואיך לשתמש בה בצורה מיטבית. ורדה שחף, מנהלת ההדרכה של GA-DE הסבירה לנו בדיוק מה עושים כדי לטפל בצרכים המיוחדים של העור שלך:

ג'ייד מסיכות. יוסי סליס,
למצוא את המסיכה הנכונה בשבילך (צילום: יוסי סליס)/יוסי סליס

ניקוי: מסיכת DETOX

לא משנה באיזה סוג עור מדובר, פעולת הניקוי של מסיכת DETOX שעשויה מחימר לבן ופחם במבוק בשילוב עם קמומיל ואצות, שמרגיעות את העור לאחר פעולת הטיהור האינטנסיבית שעבר, צריכה לשמש כפעולה הכנה לכל סוג עור. אופן השימוש משתנה מעור לעור - אם עורך יבש או בוגר, השתמשי במסיכה לזמן קצר יותר ובשכבה דקה יותר, פעם או פעמיים בשבוע אחרי שטיפת הפנים. אם עורך שמן או צעיר, ובמיוחד אם יש לך פצעונים, הרגישי נוח להשתמש בדיטוקס אפילו שלוש פעמים בשבוע, למשך 15 דקות, ובשכבה נדיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

המראה הזוהר חוזר: כך תשיגי אותו ותשמרי על עמידות האיפור

בשיתוף GADE
ג'ייד מסיכת פחם. יוסי סליס,
מסיכת Detox (צילום: יוסי סליס)/יוסי סליס

טיפול: מסיכת פורצלן

צורך נוסף שיש לעור הישראלי הוא טיפול בכתמי פיגמנטציה שנובעים מחשיפה לשמש, הורמונים, וגיל. מסיכת הפורצלן, כשמה כן היא, וזה בדיוק מה שהיא עושה. המסיכה מכילה חומרים פעילים שמוצו מפרח הפורצלן, פרח שמפחית את עודפי המלנין (הגורם לפיגמנטציה) והשימוש בה נותן את התוצאה של הבהרת כתמי הפיגמנטציה - עור פורצלן. בתוך הקרם של המסיכה הזאת ישנם גם גרגרים שעשויים מעלי הכותרת של פרח הג'ינג'ר, ולכן צריך לעסות את העור היטב כדי להמיס את הגרגרים, ורק אז להניח למסיכה לפעול עד לייבוש, ואז לשטוף אותה ולהמשיך בשגרת הטיפוח.

ג'ייד מסיכת פורצלן. יוסי סליס,
מסיכת פורצלן (צילום: יוסי סליס)/יוסי סליס

הארה: מסיכת זהב מתקלפת

אם העור שלך יבש או עייף, מה שאפשר להגיד על כל עור בתקופה זו, כנראה שגם הגוון שלו עכור יותר. עור חסר חיוניות הוא אחד מאתגרי העור היבש, ומסיכת הזהב עומדת באתגר הזה. יש בה מינרלים שמרווים בלחות, חומרים אנטי-אוקסידנטים, חומרים אנטי בקטריאלים וחומרי הרגעה, ובנוסף גם רכיבים שמטשטשים הבדלי גוון. מסיכת הזהב החדשה Revivalist מגיעה במרקם ג'ל קריר ונעים למריחה, והיא גם מתקלפת. השימוש בה פשוט - מורחים שכבה נדיבה (כדי שיהיה כיף לקלף אותה אחר כך) מניחים לה להתייבש לחלוטין - ומקלפים אותה מלמטה כלפי מעלה כאשר מרגישים שהיא התמצקה לגמרי. אחרי ההסרה שוטפים את השאריות המוזהבות וממשיכים בשגרת הטיפוח הרגילה.

התוצאות נראות מיד לעין - העור שלך ייראה מתוח יותר, מואר יותר ואחיד יותר, חווית השימוש בה היא כל כך נעימה, שכנראה תתקשי להתאפק מלהפוך לקלישאת אינסטגרם ולהעלות תמונה שלך. האשטאג "תקנאו".

ג'ייד מסיכות. יוסי סליס,
מסיכת הזהב המתקלפת Revivalist (צילום: יוסי סליס)/יוסי סליס
מערכת Sheee, בשיתוף GA-DE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully