ג'ייד. GADE,
GADE

המראה הזוהר חוזר: כך תשיגי אותו ותשמרי על עמידות האיפור

בשיתוף GADE

15.7.2020 / 13:19

זוכרת שכולם הסתובבו עם איפור כמה שיותר מט, על גבול היבש? אז זהו, שזה נגמר. עור חיוני עם ברק סקסי במקומות הנכונים הוא המראה המבוקש של השנה. השאלה היא איך עושים את זה וגם שומרים על עמידות האיפור? ל-GA-DE יש תשובה בשבילך

להשיג מראה זוהר זו לא בעיה, ואישית אני מתה עליו - מזמן כבר נמאס לי מהאיפור המט שמאפיין קרייניות של חדשות, ועברתי למראה החיוני יותר, זה שמחמיא למרקם העור שלי, ובעיקר נראה כמו עור, ולא כמו שכבת טיח יבשה. איך משיגים כזה? תיאורטית אפשר פשוט להשתמש בהיילייטרים, ואכן, התוצאה תהיה זוהרת, אבל אם תעשי את זה עם החומרים והגוונים הלא נכונים יש מצב שתיראי כמו כדור דיסקו מזיע. החוכמה היא לעשות את זה היטב - לא יותר מדי, לא פחות מדי - כמה הברקות מדוייקות במקומות הנכונים יתנו לך את הגלאם הנכון וגם ישמרו את מראה העור שלך טבעי , קליל וחיוני יותר, ואם תרצי, גם עמיד למשך שעות ארוכות - אפילו בקיץ.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זהו אינו טיזינג חסר בסיס - כל המוצרים נוסו ונבדקו על ידי באופן אישי, והם עובדים היטב. את גם לא צריכה לדחות סיפוקים, כי את כולם אפשר להשיג ברגע זה בחנויות הפארם או באתר האון ליין של GA-DE והם יגיעו אלייך מחר הביתה, פלוס כמה מתנות ופינוקים שמגיעים בכל הזמנה. בואו נתחיל:

נס כד השמן
במידה ויש לך עור יבש, המראה הזוהר הוא החבר הכי טוב שלך. הזנה נכונה כל לילה לפני השינה עם מסיכת לחות, שמן מזין כמו השמן נוגד החימצון Sense 5, שמכיל מקדמיה, שמן ארגן, קמליה ועץ בוריטי, על בסיס עלי כותרת של ורדים. שתי טיפות שלו יסייעו לשיפור את מרקם העור ויכינו אותו לאיפור של היום למחרת. ואם את כבר משתמשת בשמן, עשי בעזרתו מסאז' לפנים - זה מזרים את הדם, מטהר את הבלוטות הלימפתיות, מוריד נפיחות ושקיות מתחת לעיניים, וגם תורם למראה החיוני של העור.

אם העור שלך יבש מאד, תוכלי להשתמש בשמן המזין גם באיפור עצמו. זה טריק מדהים שלמדתי מהמאפרים הטובים ביותר בעולם: מערבבים טיפת שמן בכל מייק-אפ, מה ש"פותח" אותו, ומחדיר ברק שנראה לגמרי טבעי לבסיס שלך. אם העור שלך יותר שומני, עוד יותר טוב - את יכולה להשתמש בפחות מוצרים ולהגיע לאותה התוצאה - ניצול המשאבים הטבעיים שהעור שלך מייצר מקצרים את הדרך שלך לסטייל השיקי של השנה.

ג'ייד שמן. יוסי סליס,
Sense 5 - החבר הכי טוב של העור שלך/יוסי סליס

הדליקי תאורה פנימית
זה נשמע קצת רוחני, אבל זה לא. מדובר בכמה כללים פשוטים - שינה טובה, שתייה של הרבה מים (נשבעת שזה עובד, גם על קמטים!), וטיפוח נכון. טיפוח נכון הוא מאד פשוט - הגנה מהשמש, לחות, וקילופים כימיים עדינים פעמיים שלוש בשבוע מספיקים כדי לתחזק עור בלי בעיות מיוחדות. ואם כבר בלחויות עסקנן, קבלו את הקרם החדש שנותן תועלת כפולה, גם לטווח המיידי וגם לטווח הארוך: התוספת החדשה לסדרת GLOW FX המצוינת - Luminizing Perfecting Cream, קרם בצבע וורוד פנינה שכל מטרתו להפוך את העור שלך ליותר זוהר.

בטווח הקצר הגלואו פיקס מועשר באבקות מיוחדות שנותנות זוהר מיידי, ובטווח הארוך יותר הוא משפר את מראה העור באמצעות ויטמינים ותרכובות אנטי אוקסידנטים Lycoskin Defence שמגנות על העור מנזקים, משדרגות את מרקמור ומטשטשות את הגוונים האפרוריים שפשו בו במשך השנים, או עקב שנת לילה גרועה. זה הקרם המדוייק לימים המתוחים האלה שמשפיעים לרעה על מראה העור - הוא נותן לחות מיידית, זוהר, טשטוש פגמים ומראה זוהר, אבל רך - שזה בדיוק מה שצריך כדי להיות עם, אבל בלי שאף אחד יידע.

איך משתמשים?
את יכולה להשתמש בו כמוצר איפור קליל בפני עצמו - ללבוש אותו כמו שהוא ולצאת מהבית רעננה, או כקרם שמציץ ונותן הארה מתחת לכל מייק-אפ בכיסוי בינוני ומטה. השילוב הזה ייתן לך אפקט של היילייטר טבעי, כאילו מישהו הדליק לך נר (כידוע, נרות הם התאורה הכי מחמיאה) בתוך הראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

כבר לא צריך להזמין מחו"ל: האתר הישראלי הזה הפיל אותנו

בשיתוף GA-DE
ג'ייד גלואו פיקס. יוסי סליס,
מגן, מחליק, וזוהר - GLOW FX Luminizing Perfecting Cream/יוסי סליס

הבריקי בלי להזיע
יש הבדל בין הברקות מתוחכמות לבין מריחת היילייטר שנותנת מראה מתאמץ מדי, כאילו עבדת ממש קשה כדי להגיע ללוק. אם את רוצה זוהר וברק טבעיים ומתוחכמים שנראים יותר כאילו קמת ככה בבוקר מאשר קצת בבוקר ונפלת לתוך קערת גליטר, השתמשי בהיילייטר נוזלי בצורה אסטרטגית. EVERGLOW החדש עם הכרית הקטיפתית מושלם לנגיעות העדינות האלה. הוא מגיע בשני גוונים אוניברסליים ועם נוסחה מועשרת בפנינים ושמנים, וממנו תקבלי בדיוק את הטאץ' הזה של זוהר שנראה כמו עור בריא במצב מצוין. ללוק טבעי אפילו יותר, את תמיד יכולה להניח את ההיילייטר מתחת למייק-אפ בכיסוי בינוני ומטה, או לערבב את שני החומרים יחד. התוצאה מרהיבה בשני המקרים.

איך משתמשים?
פשוט לוקחים אותו בין האצבעות ומניחים בטפיחות על עצמות הלחיים, מתחת ומעל הגבות, או בכל מקום שהאור נופל עליו. ההיילייטר הנוזלי הוא האופציה המועדפת עלי, כי הוא לא מדגיש טקסטורה כמו חבריו האבקתיים אבל אם את אוהבת היילייטר אבקתי, השתמשי בנוסחאות פחות מייבשות, והניחי עם מברשת קטנה (בצורה אסטרטגית כבר אמרנו?), כדי להגביר את האפקט מעל ההיילייטר הנוזלי - וזה יקבע אותו ככה שהוא לא יזוז כל היום.

ג'ייד היילייטר נוזלי. יוסי סליס,
היילייטר נוזלי/יוסי סליס

קבעי את האיפור - אל תייבשי אותו
אם את אוהבת פודרה על העור, לגמרי אפשר לשלב אותה עם היילייטר, נוזלי או פודרתי - רק הקפידי להשתמש בה, במקום שהיא תשתמש בך. במיוחד אם יש לך עור יבש, פודרה היא לא החברה הכי טובה שלך. אפילו בקיץ, ורצוי להניח אותה רק במקומות שבאמת אין ברירה (כמו במצח וצידי האף) או פשוט לוותר עליה לגמרי. תאמיני או לא, אבל יש גם תחליפים לפודרה היבשה שנכנסת לך לקמטים - ספריי מקבע כמו למשל ספריי Essentials לקיבוע האיפור. הספריי מועשר בנוסחה שמכילה נוגדי חמצון, לחות לעור ורכיבים סופחי שומן שמקבעים את האיפור, תוך שהם יוצרים שכבת הגנה שמונעת את שינוי גוון האיפור במהלך היום, בלי לחסום נקבוביות.

איך משתמשים?
את מסיימת את האיפור, מרססת אותו על הפנים, מייבשת, וזהו. הספריי ישמש לקיבוע במקום פודרה, ויסייע לאיפור להחזיק מעמד מבלי לתת ללוק אפקט מט מדי.

ג'ייד אסנשיאל. יוסי סליס,
ספריי לקיבוע האיפור/יוסי סליס

והנה כמה שיטות סבתא
כאילו, לא כל מה שסבתא אומרת הוא נכון - אם שוחים אחרי שאוכלים אבטיח לא באמת קורה שום דבר, אבל סבתא שלי לימדה אותי שני דברים שאני משתמשת בהם עד היום, והם עובדים פצצה. לקיבוע של איפור טובלים את הפנים המאופרות בקערת מי קרח לשתי שניות ומוציאים - וזה מקבע את האיפור לשעות ארוכות, סוגר נקבוביות ומרענן, וגם מוריד את אפקט המט של הפודרה.

דבר שני - תתכופפי. כן כן, בדיוק כמו שזה נשמע. שבי על הכסא ושימי את הראש שלך בין הרגליים לשלוש דקות. גם עמידות ראש עובדות יופי (בן גוריון ידע מה הוא עושה) - הזרמת הדם לראש בתנוחה הפוכה מעודדת זרימה, מעוררת את הפנים, והתוצאות נראות מיידית - זו בדיוק הסיבה שבכל פעם כשאת יוצאת משיעור יוגה את נראית מדהים.

קארין ארד, בשיתוף GADE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully