אלינה הישרדות. מתוך הישרדות, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הישרדות

טועים, טעות, טעיתי: ככה ירד לנו לחלוטין מאלינה לוי

19.7.2020 / 10:00

כמו לכולנו, גם לרועי רוז יש מתמודדי הישרדות אהובים יותר ואהובים הרבה פחות, ובדיוק כמו על האי, גם הדירוגים שלו השתנו בהרבה מאז הפעם הראשונה. קבלו סוציומטרי חדש ומתוקן

אלינה ועידן מתכננים הדחה - "הישרדות"

לפני חודשיים עשיתי מצעד סוציומטרי לבנות הישרדות שבו דירגתי את המתמודדות מהכי אהובה לעד הכי פחות. כמו הרבה כותבים, גם אני בסך הכל אדם שמנסה נואשות לשעשע את בני האדם בזמן שהם מחכים לקצם הבלתי נמנע, ויש לי דבר אחד להגיד להגיד לגבי המצעד האחרון שלי לבנות הישרדות: טעיתי. פאקינג טעיתי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כל מה שראינו בתחילת העונה שונה לחלוטין לעומת מה שקורה עכשיו. מתמודדות שחשבתי שהן הפייבוריטיות שלי התגלו כפחדניות וכאלו שלא הבנתי מה הקטע שלהן, התגלו כשורדות נהדרות. איך אומר גיא זו-ארץ? זרמו הרבה מים על האי או ליתר דיוק, משקה בטעם פרסומת אגרסיבית עם תפוח, אגס וסברס שישנה לכם את החיים. אז כן, קרו מלא דברים מתחילת העונה, וכל מה שחשבתי השתנה לחלוטין. לכן, לא היה מנוס מלעשות דירוג סוציומטרי מעודכן לבנות המשחק הנוכחי.

מקום ראשון: נסיכת האי

נכון לרגעים אלו, ירדן ג'רבי היא לגמרי השורדת האהובה עליי. מודה שבהתחלה לא הבנתי אותה, אבל ככל שעבר הזמן במשחק הבנתי כמה היא באמת מקסימה. חוץ מהעובדה שהיא אחת השחקניות הכי חזקות במשחק, היא נאמנה לעצמה ושומרת על כבוד כלפי כל המתמודדים, כולל אלו שהיא לא בברית איתם, כמו למשל רגב הוד שבאחד הפרקים נשבר ובכה והיא תמכה בו. אגב דרמות, בכל הרגעים שאנשים נפלו לידה, צעקו עליה והתבזו מולה, היא שמרה על פאסון והבנה מאוד בהירה של המקום שבו היא נמצאת - משחק טלוויזיה. ג'רבי בחורה עם רגליים על הקרקע, יש לה רוח ספורטיבית, היא יודעת לקרוא אנשים בכך שהיא יודעת על מי לסמוך ועל מי לא ויש בה קסם רב שגורם לי לרצות שהיא תזכה במשחק. בנוסף, אם בעבר חשבתי שזה שהיא בקטע של עידן חביב זה קצת מוזר, אז כיום אני חושב שעידן חביב יזכה אם תהיה לו מישהי כמו ירדן ג'רבי.

מקום שני: השורדת האמיתית

כשאילנה אביטל הגיעה להישרדות, כולנו הסתכלנו עליה כעל נטל, אחת כזאת תלושה, שלא ברור מה היא עושה שם ועל מה לעזאזל היא מדברת. מאז ראינו שאין יותר מתאימה מאילנה להישרדות. מתחילת המשחק ועד לפני רגע היא הייתה לבד בבקתה, מה שנראה כמו דבר מאוד קשה כשאת נמצאת בתנאים של הישרדות ולא בתנאים של וילה עם מקרר גדוש במוצרי יח"צ, שלא לדבר על אמצעי תקשורת טכנולוגיים. בידוד, אבל על אמת. בנוסף, אחרי כמה משימות הסתבר שהיא גם חזקה פיזית, נחושה בטירוף, לא מרחמת על עצמה, ובעיקר לא רואה בעיניים. משימת הניסיון שלה לחזור למשחק שבה היא נלחמה ראש בראש מול קוז'יקרו הייתה ראויה להערצה, כמו גם בדו-קרב מול ליטל. אז כן, אני מודה שעברתי תהליך עם אילנה, וכיום אני חושב שהמקום השני לגמרי מגיע לה, ועובדה, היא עדיין שומרת הבקתה. לכו תדעו, יש מצב שהיא עוד תטפס למקום ראשון במצעד הזה.

מקום שלישי: השורדת הבינלאומית

תראו, זה לא שעכשיו פתאום אני אוהב את אלה איילון. היא עדיין מדברת בעיקר על זה שהיא בלונדינית, דוגמנית, ולא הרבה יותר מזה. מה שכן, אני יכול להגיד שהיא דמות מעולה להישרדות, והוכיחה שהיא שורדת מצוינת, עם אפס נטייה להתמסכנות וקורבנות, וקרת רוח כמו שלא ראיתי מימי. היא קושרת בריתות עם כולם, בוגדת בהם, דורכת עליהם, ולשניה, אבל לשניה לא מרגישה עם עצמה לא בסדר. אפשר לקרוא לזה גם נכות רגשית, אבל במשחק הזה זה בהחלט יתרון. לא הייתה לה בעיה לבגוד באלינה, לקשור ברית עם ירדן ועידן ואז לבגוד גם בהם, ובכלל, להגיד לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע גם אם היא כלל לא מתכוונת לכך. תחשבו על זה, אנחנו רואים שם אנשים מאבדים צלם אנוש לחלוטין בגלל שטויות, ואלה? שום דבר לא מזיז לה. לא אשכח את הפרק שבו ראינו אותה טורפת דג נא באלימות של נמר שאוכל במבי, ועכשיו אני כבר בטוח שפוטנציאלית היא יכולה להגיע רחוק במשחק.

מקום רביעי: תנו לה סיגריה דחוף

וואו, ליטל סמדג'ה. טוב שהיא הלכה, אבל כמו כל טראומה, אני עדיין חווה אותה כמו כאבי פאנטום. בכלל, את רוב העונה העברתי בדאגה לשלומה - הכל בסדר איתה? מישהו יכול לתת לה סיגריה או לפחות ניקוטינל? בחלק גדול מהזמן בעיקר חששתי לשלומה מכיוון שהיא נראתה בהתמוטטות עצבים שרחוקה מלהיגמר. כל פרק היא התפלפה, נרגעה, שוב התפלפה, איבדה את זה, נרגעה, התפלפה וחוזר חלילה, וכל השיחות שלה עם קוז'יקרו נראו כמו וידאו ביוטיוב שבו פינצ'ר מנסה ללכת מכות עם רועה גרמני. מה גם שש לה OCD מעצבן שבו היא חייבת להגיד את המילה האחרונה אף על פי שלא ממש מבינים מה היא אומרת, ובדרך כלל זה מסתיים ב"אוקיי?". אני מניח שאולי מחוץ למשחק ליטל היא בחורה טובה וחמודה וכל מה שאנחנו רואים זאת תוצאה של עריכה מגמתית, אבל מה שעורכים לי זה מה שאני מבין על הדמויות.

אני מבין שהתנאים קשים, רחוקים מהבית, מהילדים, מבן הזוג, ועדיין, כולם הצליחו להירגע חוץ ממנה, וכמות הקללות שיצאו מליטל הפכו את כל השבט שלה לשבט עם וויב של משפחת פשע. לצפות בליטל הזכיר לי את התקופה שהייתי צופה בסדרות טראש ריאליטי אמריקאיות כמו ג'רזי שור, ריקי לייק, ג'רי ספרינגר וכו'. אם פעם נהניתי מהחומרים האלה, דווקא בעידן הנוכחי, בו גם ככה הכל נרקב מולנו, אנחנו רוצים לראות טלוויזיה בסוף היום כדי להירגע, ולצפות בליטל היה יותר מלחיץ מהחדשות, וטוב שהיא הלכה. בשבילנו, ובעיקר בשבילה. .

מקום אחרון: המאכזבת

אלינה לוי היא פספוס העונה שלי. היא יצאה מאוד לא כנה, קלישאתית ויומרנית, שלא לאמר גם מילה של עמידר. משום מה כשאלינה הגיעה להישרדות היא הייתה (או לפחות האמינה) שהיא לוחמת צדק. היו לה הצהרות על גבול האובססיביות בענייני העצמה וכוח נשי, והיא כל הזמן העבירה ביקורת על אלה איילון על כך שהיא יוצאת נגד נשים במשחק והולכת רק עם הגברים. גם עם אסי היו לה התנגחויות, כי לטענתה דיבר בדרך הנוגדת את תפיסת עולמה. אבל אז היא הבינה שאין לה ברירה וכדי להתקדם במשחק היא צריכה לפשוט צורתה ולבטל כל יכולת שיפוט מוסרית. ומה אז היא עשתה? בדיוק מה שעשתה אלה איילון, אבל בתוספת שקרים ותירוצים שהיא ממשיכה לחזור עליהם עד עכשיו -"הקשבתי ללב שלי, לא הייתי שלמה עם עצמי, לא רוצה לוותר על עצמי, בלה בלה בלה". לא אמין. די, אוף. והשקרים האלה הם מה שמאכזב בה כל כך. אחרי כל הקשקושים שלה על העצמה שמשמשים אצלה בעיקר כתירוצים להתנהגות די מגעילה, בסופו של דבר היא חברה לגברים ודרסה את הנשים שטענה שהיא חברתן הטובה, ואחרי שהדיחה את עדי ביטי רק העמיקה את הבור שחפרה לעצמה - הבטיחה לליטל שיהיו חברות לנצח, ואז שיקרה לה והדיחה גם אותה. יש כאלו שיגידו שהיא משחקת את המשחק, ועל זה אני אומר - אולי, אבל היא משחקת אותו הכי מגעיל שיש.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully