זוג מבולבל במיטה. ShutterStock
ShutterStock

התגלתה הבעיה הכי גדולה בזוגיות שלכם - ככה תפתרו אותה

קארין ארד ושחר כהן

24.7.2020 / 10:55

זוגיות זה מסובך. תוסיפו לה סטרס יומיומי, ואת הבלגן שהביאה איתה הקורונה ותקבלו, פוטנציאלית, אסון זוגי. מחקרים בדקו וגילו כמה עובדות מעניינות על ההבדלים על דרכי ניהול הסטרס של שני המינים. האזינו

טוקי סטייל רינה פרי/מערכת Sheee

בסרטון: טוקי-סטייל - ראיון עם רינה פרי על חרדות בזוגיות

גברים ונשים מנהלים את הסטרס שלהם בצורה שונה, אבל לא ידענו עד כמה. רינה פרי, יצרנית תוספי תזונה למוח (פרימדיק), הגיעה לאולפן עם כמה מחקרים שהפתיעו אותנו. ההפתעה הראשונה היא בהבדלי גישה לאהבה ולסקס, ולא - זה לא מה שאתם חושבים.

מסתבר שמאחר וחלון ההזדמנויות של נשים קטן מזה של גברים בכל הנוגע לפוריות, הן נאלצות להיות זהירות יותר בבחירת הפרטנרים המיניים, לעומת גברים, שמתנהלים קצת שונה. לא תאמינו אבל במחקר הזה התגלה שגברים מתאהבים יותר מהר מנשים, וגם מזדרזים להכריז על כך, אבל בהתאמה גם חווים ירידה של רגשות חיוביים מיד אחרי הסקס.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם אם כבר הצלחתם למצוא את האחד ולייצר איתו זוגיות, התאגרים לא נעלמים, רק מתחדשים, והבעיה העיקרית בתקשורת בין בני הזוג קשורה לשיטות וליכולות שלהם לנהל לחץ נפשי. המחקר הזה למשל בדק ומצא כי נשים מודעות ללחץ שהן חוות הרבה יותר מאשר גברים, וכי שיטות ההתמודדות של שני המינים שונות בכמה פרמטרים. גברים, למשל, יצאו לעשות ספורט באחוזים גבוהים בהרבה מאשר נשים, ונשים יבכו כתגובה לסטרס, הרבה יותר מאשר גברים. הבדל גדול נוסף הוא שגברים יעדיפו להיות לבד כדי לעבד את הסטרס, ונשים לעומתם ירצו לדבר ולעבד את הבעיה עם חברה או בן הזוג - ואם שני בני הזוג נמצאים בלחץ בו זמנית, נוצרת בעיה נוספת, שעלולה לפגוע אנושות בתקשורת הזוגית.

האזינו וגלו מה הבעיה הכי גדולה בזוגיות שלכם

התארחה באולפן: רינה פרי, מנכ"ל חברת פרימדיק, תזונה ממוקדת למוח, ויצרנית תוסף התזונה אקטיבBRN, לחידוד המחשבה, הזיכרון, ולהפחתחת סטרס באמצעות איזון רמות הקורטיזול בדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully