הישרדות VIP. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

נמשכת לישראל? זה מסביר למה את בוחרת את הגברים האלה

11.8.2020 / 8:16

הגמר מתקרב, ורק חמישה גברים נותרו בהישרדות - ישראל, אסי, רגב, עידן ובני, וכל אחד מהם מייצג אב טיפוס אחר של גבר ישראלי. את תגידי לנו למי את הכי מתחברת - אנחנו נגיד לך באיזה גברים את נוטה להתאהב ולמה

משימת סוציומטרי ב"הישרדות VIP"/רשת 13

בסרטון: משימת "כל האמת בפרצוף"

רוצה עוד אבחונים? תמשיכי לקרוא

אם עידן חביב עושה לך את זה
קודם כל, יש לך טעם טוב. באמת שעידן חביב הוא אחד הגברים הכי שווים כרגע על המרקע, ובין השניים הכי שווים בהישרדות. השילוב המנצח שהוא מביא איתו, בין לוחם שייטת לאומן סופר רגיש, עושה את זה כמעט לכל אישה. הוא יודע להקשיב, גם יודע לדבר כשהוא רוצה, הוא אדיש במידה ורגיש במידה, לא מפחד להביע את דעתו כשצריך או להזיל דמעה גברית אם בא לו, והכי חשוב - הוא גבר שנמצא בתהליך התפתחות תמידי ומאתגר את עצמו עם דברים חדשים, כמו למשל ללכת להישרדות בפעם השנייה או ללבוש חצאית בהופעות שלו. מצד שני, אסור לשכוח שעידן חביב הוא פרוייקט. כל הדיבורים היפים והרצון להתפתח ולגדול רוחנית טומנים בחובם הרבה הרבה תסביכים, ובנוסף למשלח ידו, די בטוח שהוא רוב הזמן עסוק בעצמו, וגם אם הוא מרגיש אלייך משהו, יותר יעניין אותו מה הוא מרגיש לגבי זה שהוא מרגיש אלייך משהו. אם עידן חביב עושה לך את זה, יש לך נטייה ללכת על גברים מסובכים, שמתאימים יותר לפנטזיה שיש לך בראש מאשר לצרכים האמיתיים שלך. חסרה לך משמעות עמוקה בחיים, את נוטה להשתעמם מהר, אוהבת אתגרים, ומכורה לדרמות. אל דאגה - הן יסופקו לך, ובשפע. אה, ותפסיקי לחפש משמעות. אין.

אם ישראל אוגלבו עושה לך את זה
טוב, קודם כל הוא חתיך. על זה אין ויכוח. מלבד הנזם המיותר והצחוק של עז עם מכת חום, מדובר בבחור מושך כמעט בכל מובן אפשרי. בנוסף, הוא מביא איתו סיפור קורע לב על עזיבת הבית לטובת חופש וחיים חילוניים, המגורים ברחובות, השינה על ספסלים, ואת העלייה מן המצולות בכוחות עצמו. הוא חזק פיזית, הוא כאריזמטי, מקועקע ודי גברי, וחוץ מזה יש לו מיליון מהאח הגדול, וכסף זו תמיד תוספת נחמדה. אם ישראל עושה לך את זה, את לא מתאהבת בגברים, אלא ברשימת המכולת שמרכיבות את האישיות שהם מנסים למכור לך. ואת קונה. יכול להיות שאת מנסה להעלות לעצמך את תחושת הערך העצמי דרך היוקרה שמביא איתו בן הזוג, אולי את חובבת פרסום ותשומת לב, וללא ספק את זקוקה למלא, מלא אישורים חיצוניים. בקיצור, את קצת חיה בסרט. זה בסדר, רק תזכרי שסרטים נגמרים אחרי שעתיים.

עוד בוואלה!

אאוץ': אלה הניתוחים הפלסטיים שבן הזוג שלך רוצה שתעשי

לכתבה המלאה

אם אסי בוזגלו עושה לך את זה
למרות הגובה הוא ללא ספק גבר נאה ביותר, וכשהוא לא נמצא בחברת הג'מע שלו הוא גם מדבר לעניין, די אינטיליגנטי, ובחור חריף שיודע מה קורה סביבו. עצם העובדה שהוא מופיע בתוכניות טלוויזיה עם משפחתו המצליחה גם מוסיף לאיכויות שלו בעינייך. אבל תכל'ס, כשחושבים על זה, הפרסום שלו לא באמת נותן לך שום דבר חוץ מיותר בעיות להתעסק איתן, ואם תפשיטי אותו מסלבריטאותו, תקבלי גבר די בסיסי, ילד עם תסביכי נחיתות וצורך עמוק לרצות את אבא. גם לסגנון החיים שלו תצטרכי להסתגל. הוא חי במשפחה עם מנטליות של שבט שבו הגברים דומיננטיים מאד והנשים הן קישוטים תומכים, ואם את יוצאת עם אחד כזה אין לך ברירה אלא להיות גם נשואה להם, ולהיות חלק מהריבים והדינמיקות. סביר להניח שאם לא תתנגדי בתוקף ותתעקשי לצאת לדרך אינדיבידואלית משל עצמך את תיבלעי שם, ואם כן - תמצאי את עצמך בלעדיו, כי הוא כנראה לעולם לא יעזוב אותם. אם אסי בוזגלו עושה לך את זה, את מחפשת גבר חזק שיוביל אותך ויציל אותך, אבל כנראה שסופך להתאכזב קשות, כי מאחורי כל גבר שמדבר כל כך הרבה על גבריות, יש ילד מפוחד שצריך שתהיי אמא שלו.

אם בני ברוכים עושה לך את זה
בני, בני, בני. מה יש עוד להגיד עליו שעוד לא נאמר? האיש חביב וטוב לב, ואפילו יש לו אבחנות מדויקות על סביבתו, שמבליחות פעם בכמה זמן - כמו הילדים האלה שאומרים את האמת, ובגלל שאנחנו כל כך לא רגילים לזה - זה נשמע לנו נורא חכם. הבעיה שבני ברוכים הוא לא ילד, וההתנהגות הזאת הרבה פחות חיננית כשהיא מגיעה מגבר בגיל העמידה. בני לא נראה טוב, לא חזק פיזית, לא איזה עשיר גדול והוא מצחיק בעיקר כשהוא לא מנסה להיות, מה שלא מבשר טובות עבור הקהל שמגיע אליו להופעות, וגם לא למי שחיה איתו בבית. מצד שני, אם בני ברוכים עושה לך את זה, זה אומר עלייך הרבה דברים טובים. נתחיל בזה שאת אמיצה, לא מעניין אותך מה אנשים חושבים עלייך, ואת גם הרבה פחות שטחית מרוב האנשים בעולם. אכפת לך מה קורה בפנים יותר מאשר איך זה נראה מבחוץ, את עמידה כנגד ביקורת. את יודעת מה עושה לך טוב ותבחרי בזה למרות שאף אחד אחר לא יבין למה, מה שנותן לך את הסיכוי הכי גדול לחיים באמת מאושרים.

אם רגב הוד עושה לך את זה
בתוכנית רגב מסתמן בעיקר כמספר שתיים (או שלוש) הלא מאד בולט של ברית הבוזגלוס, וזה בדיוק מה שהוא - גבר שיודע לקחת גם תפקידים מאחורי הקלעים, ולא מכור להוכחת הגבריות שלו על כל צעד ושעל, מה שמרמז על אהבה עצמית בריאה וביטחון עצמי. גבר כזה מסוגל גם להכיל אישה, גם לתת לה את המקום שלה לבלוט ולהתפתח בלי שזה יאיים עליו ויפחיד אותו. הוא לא שתלטן, לא עסוק בעצמו יותר מדי, ונראה שהוא גם מאד נקי וחובב אסתטיקה. שזה חשוב. אם רגב הוד עושה לך את זה, את כנראה אישה בריאה בנפשך שלא מתעסקת יותר מדי עם תפקידי ג'נדר - את לא צריכה שהוא יפגין סממנים סטיריאוטיפיים של גבריות כל הזמן, כי את רוצה פרטנר, לא בעלים או מושיע, כי יש לך ביטחון עצמי. את אוהבת שמפנקים אותך אבל גם מסתדרת יופי לבד, יודעת לקבל אהבה אבל גם יודעת לתת בשפע, ומחפשת גבר שיבין אותך, יידע לעגל פינות ולא יתקטנן איתך על כל שטות, ובתמורה תתני לו את החופש להיות מי שהוא. את לא הולכת על גברים בלתי אפשריים, כי את באמת רוצה חיים טובים - תמשיכי לבחור ככה, וגם יהיו לך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם גיא זוארץ עושה לך את זה
אז תפסיקי מיד. אמנם גיא זוארץ הוא אבא טוב, מפרנס טוב ואחלה איש, אבל שיהיה לך ברור שאין על יעלי. קנאית.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully