הנסיך פיליפוס מיוון ודנמרק. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לעשות מייגן מרקל: הנסיכים השווים והפנויים שנותרו לנו

10.9.2020 / 10:34

אם חשבתן שמייגן מרקל לקחת את הנסיך החמוד הרווק האחרון, השלום עם איחוד האמירויות הזכיר לנו שזה לא נכון, ושיש עוד כמה נסיכים שאפשר לפגוש. אז אם את עדיין חולמת על סיפור מהאגדות - קבלי את רשימת הנסיכים הרווקים

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

זוכרות שמייגן פגשה את הארי וכולנו לרגע נזכרנו שאנחנו חיות בעולם בו יש סיכוי של אחד לטריליון להפוך לנסיכה אמיתית? כאילו, לא "נסיכה שלו" ולא נסיכה מטעם עצמנו, אלא כזו עם תואר? אז מסתבר שהארי הוא לא היחיד, ויש בעולם עוד כמה שושלות מלכותיות שמייצרות צאצאים עם תואר מלכותי. ורובם אפילו נראים טוב! אז בפעם הבאה שאת עושה ימינה בטינדר תזכרי - נשארו עוד נסיכים בעולם.

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו כבר ראית?

הנסיך חמדאן בן מוחמד בן רשיד אל מכתום

הנסיך חמדאן בן מוחמד בן רשיד אל מכתום: הידוע בכינויו פאזה, הוא יורש העצר של דובאי, וזו עוד סיבה לשמוח על הסכם השלום. פאזה הוא לגמרי נסיך מהדור החדש. יש לו מעל ל-10 מיליון עוקבים באינסטגרם, הוא מפרסם שירה, אוהב ספורט אתגרי, רוכב על סוסים, צונח ממטוסים, צולל, ומצד שני תומך במחקרים על אוטיזם ופילנתרופ ידוע שגם ייסד קרן שמטרתה לתמוך באומנים ברחבי העולם. הוא אמנם נשוי כבר שנה, אבל יש סביבו מספיק שמועות שאומרות שזה לא ממש מפריע לו.

הנסיך ניקולאי מדנמרק

הנסיך ניקולאי מדנמרק: הנסיך בן ה-21 הוא דוגמן שצועד על המסלולים של סטלה מקרתני, דיור וברברי בשבועות האופנה של לונדון וניו יורק, ובין לבין הוא גם סטודנט באקדמיה המלכותית לצבא של דנמרק, כך שהוא לגמרי מציאה.

הנסיך קונסטנטין אלכסיוס מיוון ודנמרק

הנסיך קונסטנטין אלכסיוס מיוון ונדמרק: הנסיך, שידוע בכינויו טינו, לגמרי אוהב את החיים הטובים. עם תואר מג'וררג'טאון, חיבה לבילויים ברחבי העולם יחד עם אחותו - הנסיכה אולימפיה מיוון, 157,000 עוקבים באיסטגרם, תחביבים כמו רכיבה על סוסים וציור וסנדק בשם הנסיך וויליאם, הוא לגמרי נסיך מהדור החדש.

הנסיך מתין מברוניי

הנסיך מתין מברוניי: הבן של סולטן ברוניי אוחז ב2.4 מיליון עוקבים באינסטגרם והון משפחתי שמוערך בכ-20 מיליארד דולר, הנסיך בן ה-29 עושה את מה שהיה עושה כמעט כל אחד במצבו: אחרי לימודי אומנות ודיפלומטיה באוניברסיטת לונדון הוא הוסמך כקצין וטייס הליקופטרים ובעיקר מבלה את זמנו במשחקי פולו, מטוסים פרטיים, יאכטות ומסיבות.

אלברט, נסיך טורן וטקסיס

אלברט, נסיך טורן וטקסיס: מה זה טורן וטקסיס אתם שואלים? ובכן, מדובר בנסיכות בשטחי האימפריה הרומית שהתקיימה בין השנים 1608-1806. התארים שלה עדיין ממשיכים להתקיים, וכך גם ההון המשפחתי שמוערך במיליארדים. הנסיך אלברט, אגב, הפך למיליארדר הצעיר ביותר בעולם אחרי מותו של אביב, כשהוא היה בן 8 בלבד. היום הוא קצין, איש עסקים ונהג מכוניות מירוץ.

הנסיך יואקים מבלגיה

הנסיך יואקים מבלגיה: מדובר בגבר הראשון עם תואר אצולה וזכויות לכתר שהגיעו מצד האם, הנסיכה אסטריד מבלגיה. גם הוא, כמו רבים מחבריו הנסיכים למד באוניברסיטה ואז התגייס לצבא, והיום משרת בקצין בחיל הים הבלגי. הדבר המעניין ביותר שקרה לו לאחרונה היה קנס של כ- 10,000$ אותו קיבל אחרי שיצא מבידוד בספרד יומיים אחרי שהגיע למדינה.

הנסיך ונצסלאוס מנסיכות ליכטנשיין

הנסיך ונצסלאוס מנסיכות ליכטנשיין: אמנם מדובר במדינה קטנטנה במרכז אירופה, אבל זה לא מפריע לנסיך החתיך להחזיק רשימת אקסיות מכובדת שכוללת בין היתר את דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט אדריאנה לימה.

הנסיך פיליפוס מיוון ודנמרק

הנסיך פיליפוס מיוון ודנמרק: הנסיך החתיך מנהל אינסטרגם פרטי שכולל פחות מ- 1000 עוקבים וחי חיים "רגילים" למדי. כאילו, אם אתם קוראים ללימודים באוניברסיטת ג'ורג'טאון היוקרתית, מגורים בניו יורק, ועבודה בקרן השקעות "רגיל".

הנסיך סבסטיאן מלוקסנבורג

הנסיך סבסטיאן מלוקסנבורג: הנסיך בן ה-28 הוא שחקן רוגבי מצטיין שלמד באקדמיה הצבאית המלכותית בסנדהרסט. היום הוא קצין בצבא לוקסנבורג - אתם יודעים, הצבא הזה שאין לו ממש מישהו להילחם בו.

נאז אוסמנוגלו

נאז אוסמנוגלו: אוקיי, אז הוא לא בדיוק נסיך, אלא יותר נצר לשושלת העות'מאנית. והוא טורקי-אנגלי ועובד כקומיקאי (די מצחיק יש להגיד!), אז אם בא לכן לחמם את היחסים עם טורקיה וגם לצחוק קצת בדרך, אתן יכולות לפנות אליו באינסטגרם, יש לו בסך הכל 2400 עוקבים אז יש מצב שהוא יענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully