כלה מעורבת בקטטה בחתונה. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/REDDIT

אורחים מעולפים וכלה בקרב מכות: צפו בחתונה שהפכה לכאוס

13.9.2020 / 0:01

משטרת ווילס חוקרת קטטה שפרצה בחתונה, לאחר שקיבלו דיווחים על הכלה שהולכת מכות עם המוזמנים. בסרטון שפורסם ברדיט נראית הכלה מתקוטטת בשדה עם שני גברים, כשחברתה נראית מעולפת על הרצפה

תיעוד מחתונה: הכלה מעורבת בקטטה, האורחים מעולפים/Redditq/Greenfairy79

תיעוד שמגיע מחתונה שנערכה בסוונסי, דרום ווילס, מציג כלה בשמלה לבנה והינומה מתקוטטת עם אורחי החתונה בדשא, כשחברתה הטובה נראית מעולפת על הרצפה. בעודשבתיעוד נראה שהחתונה יצאה לגמרי משליטה, מפרסם הסרטון טוען שהאנשים פשוט היו שיכורים וקצת הלכו רחוק מדי ב"רוח המסיבה".

משטרת ווילס חוקרת כעת את האירוע שאירע בליל שישי ה-4 בספטמבר. על פי המשטרה, הקטטה נערכה במועדון רוגבי לאחר שטקס החתונה הסתיים. דובר מועדון הרוגבי Penlan RFC אמר כי הצוות התקשר למשטרה כשפרץ הריב. המועדון ניסה להסיר אחריות מהמקרה ומסר בפוסט שפרסם בפייסבוק: "אנו מודעים לסרטון שמופץ החל מאתמול בערב, לאחר שחתונה הסתיימה בקטטה מחוץ למועדון שלנו. זה היה אירוע חיצוני ואף איש הקשור למועדון לא היה מעורב. אנו מקווים שכולם בסדר. צוות המועדון התקשר למשטרה וסייע להם לטפל באנשים. התנהגות זו עלולה לגרום לפציעות משנות חיים. מזל שיש לנו חברי מועדון כל כך טובים שסייעו בבלאגן".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כלה מעורבת בקטטה בחתונה. REDDIT, צילום מסך
הכלה מתקוטטת עם גברים על הדשא/צילום מסך, REDDIT
אחת המוזמנות לחתונה נראית מעולפת על הרצפה בחתונה שנהרסה. Reddit, צילום מסך
אחת המוזמנות לחתונה נראית מעולפת על הרצפה בחתונה שנהרסה/צילום מסך, Reddit

משטרת דרום ווילס אמרה ל"סאן" הבריטי: "נקראנו למקום לאחר שקיבלנו דיווחים על הפרעהלדסר הציבורי במגרש ליד מועדון הרוגבי פנלן בשעה 23:35 ביום שישי, ה-4 בספטמבר. שוטרים הגיעו למקום והחקירה נמשכת".

הסרטון הפך לויראלי כשפורסם ברדיט תחת הכותרת: "כן, זו הכלה שמתקוטטת באחו". האדם ששיתף את הסרטון אישר שאיש לא נפגע קשה. הוא כתב: "האישה על הרצפה היא אחת מחברותיה של הכלה וכנראה שהיא פשוט השתכרה והתעלפה. היא לא הותקפה. אני לא חושב שהריב היה משהו רציני. אני מניח שזה סוג של מסורת לריב בליל כלולותיך".

ברשת הגיבו לסרטון: "אם ככה נראית החתונה, תדמיינו איך יראו הגירושים". אחר הוסיף: "חתונות הזום של ימינו נראות מאוד קלאסיות ליד הבלאגן הזה". אדם נוסף כתב: "אני אוהב שהיא משתמשת בשמלה שלה כיתרון בקרב". צופה נוסף סיכם: "נכון שאתם פשוט מתים על חתונות?".

צפו בתיעוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully