אהבה חדשה, נועה כסיף, שוקי מאיר. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/"אהבה חדשה", רשת 13

לא נמשכת? הלוואי וזאת הייתה הבעיה היחידה של נועה

10.10.2020 / 9:18

אחרי הפרק הראשון של תוכנית השידוכים החדשה של רשת 13, קבלו כמה אבחנות ראשוניות על ארבעת הזוגות, סקירת הבעיות הצפויות לבנות בהמשך העונה, והימורים - מי הזוג שימשיך לעוד שלושה ימים? קארין ארד מנחשת

התוכנית שאני מתכננת להתמכר אליה לחודשים הקרובים התחילה טוב. היא קצבית מספיק בשביל להחזיק אותי מעוניינת, הליהוקים של הגברים טובים, ולמרות שעוד לא ראינו הרבה מהבנות, אני בטוחה שהרגעים המעניינים עוד לפני.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ולמרות שגילו לי מעט מאד על האנשים, כמובן שיש לי כבר דיעות, אבחנות והימורים. הנה מה שאני חושבת על כל זוג בתוכנית - מידת ההתאמה שלהם, האתגרים שיצוצו בשלושת הימים שלהם יחד, ואיך אפשר בלי ניחוש יומרני לגבי מידת הסיכוי שלהם להמשיך הלאה. אחחח, הולך להיות לי כיף.

אהבה חדשה, נועה יונני, מושיקו רוזנברג. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
נועה יונני, מושיקו רוזנברג/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

נועה יונני ומושיקו רוזנברג הם תעלומה. מצד אחד היא חטפה עליו קריזה בזמן שהם בישלו יחד, ומצד שני הוא היחיד שישב עם בת הזוג על הספה ועשה לה מסא'ז ברגליים בסוף היום, פעילות שמעידה על קרבה, ואפילו על משיכה. אמנם היא לא אפשרה לו לישון איתה, אבל זה היה צפוי, בהתחשב בזה שהיא הודיעה מראש שקשה לה ליהנות מסקס נטול חיבור. אולי זה קשור לבית המסורתי שבו גדלה, מה שמייצר דיסונאנס בין מי שהייתה, לבין מי שהתפתחה להיות - בחורה תל אביבית מודרנית ומשוחררת. המאבק שמתנהל בתוכה בין הערכים שעליהם גדלה לבין ההתנהגות המקובלת כיום ביחסי גברים נשים כיום, היא כנראה אבן הנגף שלה בדרכה למצוא זוגיות רצינית שתעמוד בסטנדרטים שלה. אני ממש יכולה לדמיין אותה פוסלת גברים בגלל שהם היו סליזיים מדי לטעמה, או פרימיטיביים מדי, בקצה השני של הסקאלה.

לגבי מושיקו, למרות שברור שהוא בחור חמוד, עדיין לא קיבלתי תחושה מדוייקת לגבי מיהו באמת. אולי זה בגלל שגם הוא ממוקם איפשהו בין מי שהוא לבין מי שהוא מנסה להיות, וכנראה שהפער גדול. מאחר והוא טיפוס מרצה, כרגע הוא בעיקר משתדל לעמוד בציפיות שהוא מדמיין שיש ממנו בכל סיטואציה, ועושה זאת בצורה מהוקצעת. אני צופה שלנועה הדומיננטית והמעט קשוחה תהיה בעיה עם זה. מצד שני, המשיכה אולי תתגבר על הכל.

הימור: הם יחזיקו לעוד שלושה ימים, בגלל המשיכה

עוד בוואלה!

אהבה חדשה? כל מה שרצית לדעת על המחליפה של חתונמי

לכתבה המלאה
אהבה חדשה, רוני נדלר אורי ארד. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
רוני נדלר ואורי ארד/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

רוני, שחקנית זמרת, הייטקיסטית ועוד כל מיני דברים, נראית על פניו כמו בחורה די רגילה, אבל אני מהמרת שהיא אחת היותר מעניינות בתוכנית, ושעוד לא ראינו כלום. היא יפה, אינטיליגנטית, ועם הרבה פאסון. רוני מעידה על עצמה שלוקח לה זמן להיפתח, וזה נשמע לי כמו תיאור מודע ומדויק. כאן אני מגיעה לתכונה שלה ששבתה את ליבי - בניגוד להרבה אנשים, במיוחד כאלה שמוצאים את עצמם בתוכנית ריאליטי, היא לגמרי לא מנסה להעמיד פנים שהיא משהו אחר. רוני עושה רושם של מאד כנה לגבי עצמה והרצונות שלה, והשלמות העצמית שהביטחון העצמי הזה מאפשר, מייצרת מישהי שאין לה נטייה לדרמות מיותרות.

בזמן הכנת ארוחת הערב עם אורי יצאה ממנה הבלבוסטה השתלטנית, תכונה שהוא הכיל יפה. בארוחת הערב הוא גם אמר לה, בהומור, שהיא הייתה קצת מוגזמת, וחייבים להודות שהיא קיבלה את הביקורת והתנצלה בחינניות שגרמה לו לסלוח לה, ובסופו של דבר גם גרמה להם להתקרב. השתלטנות הזאת אופיינית לאנשים שנסיבות חייהם הרגילו אותם לסמוך על עצמם בלבד - זה איזור הנוחות שלה, ואני מנחשת שהקושי הקבוע שלה הוא לסמוך על מי שנמצא בצד השני, ולהתמסר. זה גם מסביר למה היא מעדיפה גברים מבוגרים יותר - היא צריכה יציבות וביטחון, ובטח כבר בא לה לשחרר ולנוח שנייה בזרועותיו של מישהו שיטפל במקומה בעניינים, וגברים מבוגרים יותר מצליחים לתת לה את האשלייה שאפשר להוריד הגנות.

לכן הבחירה שלה באורי הפתיעה אותי - לעומת הגבר השני שהיה גם מבוגר יותר וגם רופא, סוג של איש רציני, היא בחרה בבחור שלדבריה הוא "קצת צעיר". אולי מה שמשך אותה אליו היתה העובדה שאין לאורי רשתות חברתיות - היא אמרה בפירוש כשהגיעה לתוכנית שלא מתאים לה לפגוש מישהו באינסטגרם, וכנראה שבגלל זה היא הסתקרנה והרגישה חיבור, שלא לדבר על זה שהוא בחור יפה ומתוחכם - אפילו קצת יותר מדי - ברמה שגורמת לי לחשוב שהוא מסתיר משהו מלוכלך ולמוח שלי לצעוק "דוש-אלרט!".

הימור: לא יחזיקו יותר משלושה ימים, כי משהו שמאד מפריע לרוני יצוץ

אהבה חדשה, רונה נאמן, דן שטראוס. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
רונה נאמן ודן שטראוס/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

רונה ודן שניהם אנשים חביבים אך גנריים להפליא, שאפילו עושים את הדבר הגנרי שעושים אנשים גנריים שרוצים להצטייר בעיני עצמם ובעיני הסביבה כמיוחדים ועמוקים - הולכים לקורס כוחו של התת מודע, לומדים מדיטציה ומיינדפולנס, מתוך שכנוע שהם יכולים לייצר את המציאות של עצמם. הם אפילו היו אמורים להיפגש ביוני במדבר ב"אימג'ין". אבל קורונה, וזה. בכל מקרה, נראה שיש התאמה על הנייר, וגם החיבור הראשוני ביניהם היה לא רע בכלל, והמשיך גם להכנות הארוחה שבו נאמר המשפט האלמותי "אני לא מכיר הרבה רונה, אבל יצאתי עם שתיים". dude, זה נחשב הרבה רונה.

בזמן ארוחת הערב רונה נחסמה. כל עוד הם היו לבד היא הסתדרה מצוין, אבל ברגע שראתה אותו באופן יחסי ל"דומיננטיות" של גברים אחרים, היא התבאסה קצת. נכון, שוקי מצחיק וורבלי וכיפי, ומושיקו מזג יין כמו פולני עשיר שהזמין את המשפחה המורחבת לסקי בקורשאוול, אבל זה לא אומר שהם באמת דומיננטיים. לעניות דעתי, דווקא האומץ להיות שקט ולא להתאמץ להיות כוכב המסיבה מראה על הרבה יותר עוצמה מאשר התבלטות מאולצת של אנשים שמרגישים "נוח" מהר מדי. זה בדרך כלל בא כדי לכסות על חוסר ביטחון, ולא מעיד על דומיננטיות.

הימור: היא תישאר במחשבה שהוא חמוד אבל לא מספיק גברי, ותמשיך הלאה אחרי שלושה ימים

אהבה חדשה, נועה כסיף, שוקי מאיר. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
נועה כסיף ושוקי מאיר/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

אח, נועה נועה נועה. הדמות הכי מעניינת (שזו דרך יפה להגיד מתוסבכת) מבין הבנות. מצד אחד היא מעידה על עצמה שהיא סופר משוחררת, אמרה לבנות שאיזור הנוחות שלה הוא להיכנס מיד למיטה ושהיא לא זוכרת איך זה לעשות סקס עם חיבור רגשי. גם הנטייה להסתחבק במיידי היא הדרך שלה לא לתת צ'אנס לוייב רומנטי שיחדור את שריון הפחד - הרבה יותר נוח לה לעשות צחוקים מאשר להתעמת עם עצמה במקום המאד פגיע הזה של מישהי שברירת המחדל שלה היא לא לסמוך על גברים, כי היא מאמינה שבסוף היא תיפגע.

ההתנהגות הזו יכולה להיראות כמו זרימה, שחרור וקלילות, אבל היא לא, וגם הנטייה להיכנס מיד למיטה לא מעידה על קלילות, אלא על פחד מהשלב המלחיץ הזה שבו צריך להסתכל לבן אדם השני בעיניים ולהתקרב אליו. לעבור לסקס במהירות זו הדרך הכי יעילה גם להסיח את דעתו ממי שאת באמת, וגם לדלג ישר לאינטימיות מזוייפת, שלא באמת עברה את השלבים הבריאים של ההתחלה. הבעיה היא שבניגוד לעולם האמיתי שבו היא יכלה לקום בבוקר ולברוח, הפעם היא תקועה איתו שלושה ימים - גם אם הייתה שוכבת איתו בלילה הראשון היא לא הייתה יכולה לברוח, לפחות לא ב-48 שעות הקרובות.

נועה מצהירה שהיא לא נמשכת לשוקי, מה שאולי נכון, אבל באותה מידה יכול להיות מגננה - דרך נוספת לחסל את הדבר שמפחיד אותה. ובכל זאת, היא היחידה מבין הבנות שבחרה לישון איתו במיטה, כנראה כעוד דרך לבטל את המשמעות של אינטימיות פיזית בעיניה. בבוקר היא נשברת, ונאלצת ללכת לשיחה דחופה עם הפסיכולוג, כדי לשמוע מאיש מקצוע שמה שהיא מרגישה או לא מרגישה בכלל לא קשור לשוקי. האם זה יעזור, או לפחות ירגיע אותה מספיק כדי להיות מסוגלת לראות שמי שעומד מולה הוא אחד הגברים הכי חמודים אבר, ולפחות ליהנות משלושת הימים שלה? אני לא בטוחה.

הימור: היא לא תחזיק איתו יותר משלושה ימים, כי הגברים שלא מפחידים אותה הם אלה שיש להם בעית אינטימיות גדולה יותר משלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully