המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

לאו דווקא לטובה: זה מה שהשתנה כשחזרו למירוץ לפעם שניה

18.10.2020 / 9:32

המירוץ למיליון אולסטארס הוא הזדמנות מעולה עבור הזוגות להרוויח את המיליון שהפסידו בפעם הקודמת, או במקרה של שני - להרוויח אותו שוב. זו גם היתה הזדמנות פז בשבילנו לבדוק מה בדיוק השתנה בנשים האלה מאז ועד היום, ואם זה יעזור להם לנצח

פרומו המירוץ למיליון אולסטארס 2020/רשת 13

אנשים משתנים. הזמן, הגיל וניסיון החיים עושים את שלהם וכולנו מתפתחים והופכים להיות גרסאות קצת שונות של עצמנו ככל שעובר הזמן. אבל בזמן שהשינויים שלנו הם משהו שהמשפחה והחברים שלנו חווים בצורה הדרגתית מדי יום, כשאנחנו רואים אנשים על המסך בשני פרקי זמן שונים אנחנו נחשפים לשינוי הזה בצורה בוטה יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

קצת כמו שילדים של אחרים גדלים בפתאומיות ואנחנו מוצאים את עצמנו אומרים לאנשים בגובה שלנו "אני זוכר אותך כשהיית כזה קטן", כך גם נשות האולסטארז במירוץ - אנחנו זוכרים אותן אחרות, ועכשיו אנחנו חווים אותן אחרי שנים בהן רובן התקדמו בחיים - חלק בתקשורת וחלק רחוק מהביצה. וזה מה שיש לנו להגיד על זה:

נטע

חלסת, שלבקת, טמטמת ופגרת - מילונטע למתחילים הפך להיות הרבה יותר גדול ועשיר מהעונה הקודמת. נראה שגם הווליום ורמת הדרמה עלו בכמה רמות, יחד עם העובדה שאכפת לה אפילו פחות מאיך שעומר מרגיש או מזה שגם הוא, ממש כמוה, בן אדם. אין לי ספק שהנטע שאנחנו רואים בטלוויזיה דומה מאוד לזו שהחברים והמשפחה מקבלים גם ביום יום, אבל יש תחושה שהיא פשוט הבינה את הקטע (אחרי שבעונה הקודמת כל מה שהיא ניסתה לעשות זה להכניס את המונח "מה נשמע"), ועכשיו היא מנסה לעשות הכל כדי לשחק את הדמות שהיא חושבת שאנחנו רוצים לראות.

אני לא באמת מאמינה שיש בחורה שלא יודעת אם אומרים קירות או קירים (חוץ מאלה, אבל היא כבר הודחה), ואני לא מאמינה שכשהיא תעבור לדירה משלה היא תתקשר לקבלן ותגיד לו "שומע, יש לי כמה קירים שאני צריכה לצבוע בצבע ברמקת, ובבקשה אל תאחר כי איחורים עושים לי חלסת". נכון - אנחנו רוצים את הצחוקים והקץ' פרייז והדרמה, אבל אנחנו בעיקר רוצים את זה אמיתי, חי ואותנטי, כזה שמגיע במקרה, מתוך אישיות מצחיקה ופרועה, ולא הומור מוכן מראש שהוצא מהפריזר וחומם במיקרו.

שני

אני מודה שאני לא זוכרת איזו התנהגות או תכונת אופי יוצאת דופן של שני פרט לעובדה שהיא קלטה מההתחלה שלהתלונן או לוותר לא ממש אופציה, שזה משהו שרוב הבנות, בעיקר כאלו שרצות עם בני זוג, לא מבינות בדרך כלל וזה מה שדופק להן את המרוץ. אבל מה שאני בטוחה בו זה שהאטטיוד של ג'יימס גנדולפיני פוגש את פני צלקת זה משהו חדש. נכון שהיא כבר זכתה, כך שהיא חושבת שהיא יודעת משהו שאחרים לא יודעים, אבל דווקא העובדה הזו אמורה היתה לדעתי להביא לה ענווה - ההבנה שזכייה היא שילוב מסורבל של כוח, שכל, תקשורת טובה בין בני הזוג וגם המון המון (המון) מזל. ודווקא בגלל זה ציפיתי ממנה להגיע עם גישה מפויסת יותר של מישהי שבאה לתת פייט, ולא רק "להראות לכולם איך עושים את זה". כי ההתנשאות תהיה בעוכריה, ובינתיים היא רק גורמת לכולם לחייך קצת יותר כשהם לא מצליחים במשימה. אז שני של היום אולי אפילו פחות מוותרת, אבל האף שלה נמצא הרבה יותר גבוה, וזה לא ממש נעים לצפייה.

אן וירדן

בשתי העונות, שתיהן הגיעו עם ההבנה שלהתלונן זה לא אופציה, ומצד שני, הן מבינות כמה חשובה תמיכה של חברה טובה כשלאחת מהן קשה. הן לא כועסות על החולשות אחת של השניה, מה שעושים הרבה זוגות אחרים, אלא מוצאות פתרונות ומנסות פשוט להיות שם. הדבר היחיד שכן השתנה מהעונה הקודמת של השתיים האלו זה הליטוש. אולי זה הגיל והניסיון, וכנראה שזו העובדה שהשתיים האלו, בניגוד ליתר הנשים ברשימה הזו, לא הפסיקו לעבוד בתקשורת ובאינסטגרם מהרגע שהן נחתו בישראל מהעונה הקודמת. ובגלל זה הכל מרגיש קצת מתוסרט. שיחות העידוד המעצימות, הסבלנות הרגועה של ירדן להתמוטטות של אן, העובדה שהן עכשיו לא סתם אן וירדן אלא יותר מהכל "הזינות" ובאופן כללי כל ההתנהלות הפכה להיות יפה ומדויקת מדי.

כל רגע נראה כאילו הוא יכול להצטלם לאינסטגרם, השיחות מזגזגות בין העצמה נשית ל"מדריך החברה הטובה" ואפילו הלבוש צועק "אנחנו איט גירלז". והן באמת איט גירלז, אבל כשמדובר בתוכנית שאחד החלקים הכי חשובים בה הוא מערכות היחסים בין הזוגות, משהו בין השתיים האלו מרגיש כמו משחק למצלמה, והקסם שהיה לחברות הזו פשוט נעלם ופינה את מקומות לתדמית מעוצבת ומפולטרת בחסות האינסטוש. נכון, זה כנראה תהליך שעוברים כולם, התבגרות שמאלצת אותנו להיות מודעים יותר לסביבה, ובמקרה של אן וירדן למצלמות, ולמה יצטלם טוב ומה כנראה יהפוך לפריים מרגש. אבל נראה שהן יותר מדי חושבות על הקמפיין בחוץ ועל איך הכל ייראה בבית, ואין מה לעשות, להיות טאלנטיות בתוכנית ריאליטי תמיד יוצא הרבה פחות אותנטי.

יעל

יעל עברה את השינוי הגדול ואולי גם האמיתי ביותר מאז המרוץ האחרון - וזה לא קשור לפרסונה הטלוויזיונית שלה אלא יותר ליעל האמיתית - היא היחידה שלא משחקת את הפארודיה של מי שהייתה לפני כמה שנים, וזה משהו שפשוט נעים לראות על המסך. מאז שחזרה לארץ ועד שיצאה שוב יעל הספיקה להתחתן, לחגוג את גיל 30 וכנראה פשוט להתבגר. נכון, היא מתקשה להשלים עם העובדה שזה נראה כאילו כולם נגדה ונגד יוסיאל, והאנרגיה שלה קצת יותר כבדה, אבל היא מתמודדת למרות הקושי, לא מוותרת, ובעיקר לוקחת אחריות שווה, ולא מצפה מיוסיאל להיות זה שירים ויכיל אותה בזמן שהיא מרשה לעצמה להתפרק - זו עוצמה נשית אמיתית, בטח יותר מלקרוא אחת לשנייה "מלכה" כל ארבע דקות. זה אנושי, לא מהונדס ולא מתוכנן, וכיף לראות את זה על המסך. מחזיקה לה אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully