המירוץ למיליון. מתוך המירוץ למיליון רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך המירוץ למיליון רשת 13

"אחד הפחדים הכי גדולים היה שזה יהרוס לנו את הזוגיות"

21.10.2020 / 10:25

ליאן ואביתר יצאו למירוץ למיליון (הערב ברשת 13) בתור זוג נשוי - הם דרמתיים, רבים, ובגדול מספקים הרבה רגעי 'וואט דה פאק', עכשיו, זוגיות זה גם ככה מסובך, אז תארו לכם מה יכול לקרות כשמוסיפים לה ארון מלא בג'וקים. קארין ארד הלכה לברר

זוגיות במירוץ למיליון/המירוץ למיליון, רשת 13

בוידאו: משבר הפירות היבשים בפרק הבא (היום, רביעי)

אם מסתכלים על אביתר (32) וליאן (34) נגר, הזוג הבולט של המירוץ למיליון, אפשר להניח, ודי מובן גם למה, שהזוגיות שלהם בסכנת התפרקות - בכי, המון דרמה, והרבה מצבים של חוסר תקשורת שבהם אביתר נראה קצת מנותק, ליאן נראית טיפה מוגזמת, וגם התגובות בהתאם. הטוקבקיסטים כינו אותה דרמטית ואותו סמרטוט, והעבירו הרבה ביקורת על הזוגיות הטלויזיונית שלהם - רק שכחו לקחת בחשבון שלתוכנית ריאליטי ערוכה צריך להתייחס כמו לשלוק של מיץ פטל נקי - מרוכז בצורה לא סבירה, משהו שחייבים לדלל במים כדי לעכל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השתתפות בתוכניות כזו היא אתגר לא משנה באיזו קונסטלציה מגיעים אליה, אבל אחת הצורות הכי מאתגרות היא לא ספק - בזוג. ככל שהקשר בין בני הזוג מורכב יותר, כך הם צפויים להידחק ליותר פינות - נסו לדמיין את עצמכם במשימה שבה אתם סגורים בארון כשעליכם זוחלים מיני תולעים וג'וקים, תלויים לגמרי בחסדי המזל או היכולות של בן הזוג. אם מישהו מכם חושב שהזוגיות שלו הייתה עומדת בזה בקלות, שירים יד.

הצצה לבית של ליאן ואביתר

בווידאו: סיור בבית של ליאן ואביתר, המירוץ למיליון/צילום: באדיבות המצולמים

אף אחד? לא חשבתי ככה. גם הזוגיות של ליאן ואביתר נגר הייתה מאותגרת ברגעים מסוימים במירוץ, אבל בניגוד לקולגות מהעונה הקודמת, עדן ואביעד, שנפרדו אחרי העונה שלהם, הזוג הזה עדיין ביחד, ולא רק זה, אלא שליאן גם בהריון, או לפי הגדרה "יש לנו בייבי קורונה", שגם יוולד לפני שיגיע החיסון:

מפחיד?
"כן" היא מאשרת "זה קרה בסגר, אני בחודש שביעי, ומי חשב שהמצב הזה ימשיך עד עכשיו? אז היה לי הריון משעמם יחסית. טוב שיש לי את המירוץ למיליון להתעסק בו מהבוקר עד הערב" היא צוחקת "יש לי פחדים מהלידה, אבל אז אני אומרת לעצמי - אם עברתי את המירוץ למיליון, אני יכולה לעבור הכל."

כמה זמן אתם יחד?
"לפני שבע שנים הכרנו דרך גיסה של חברה, שאמרה לי 'ביום שתכירו, לא תיפרדו יותר', וככה היה. הוא לקח אותי לדייט בים, וכבר באוטו היה איזה רגע שהסתכלתי עליו ואמרתי לעצמי וואו בחיים לא הרגשתי כל כך בנוח, יש פה משהו שונה." נזכרת ליאן בחיוך "הדייט היה מושלם ובאמת לא נפרדנו מאותו רגע. הדייט השני שלנו היה עם ההורים שלו, לא ארוחת ערב - עם גיטרות וסביב מדורה, ואיך שנכנסתי הרגשתי כאילו אני חלק מהמשפחה. שלושה חודשים אחרי זה כבר שכרנו דירה ביחד, וחמש שנים אחרי התחתנו, באותו תאריך שהכרנו - 25 למאי, זה גם התאריך של ההצעה."

קשה לבוא למירוץ כזוג?
"תראי, אני מכירה אותנו. ידעתי שזה לא יהיה פשוט. שנינו תחרותיים ודומיננטיים, ולי במיוחד היה חשוב להצליח, ולהוכיח לאביתר שהוא צדק כשהוא בא איתי למירוץ. לגמרי היו רגעים שניצחו אותי, אם זה הלחץ, או העומס, או כל מה שעובר עלינו שם. אחד הפחדים הכי גדולים שלי היה שזה יהרוס לנו את הזוגיות, כי לבוא כזוג למירוץ ולהיחשף ככה זה קשה. תראי מה זה עשה לאביעד ועדן (מהעונה הקודמת) - זה מאד מאד קשה."

עוד בוואלה!

כל כך מעט ציצים, כל כך הרבה בלגן: סאגת החזיה של סאנה

לכתבה המלאה
ליאן ואביתר נגר. באדיבות המצולמים
מחכים לבייבי קורונה. ליאן ואביתר/באדיבות המצולמים

אז רבתם יותר מהרגיל?
"כן, כי במירוץ לא יושבים בסלון ומסתלבטים בכיף, הכל מאד קשה ומאמץ, וגם, כשהייתי רואה זוגות שעוקפים אותנו זה היה מוציא ממני תסכול, כי אני תחרותית מאד. אנחנו, כמו כל זוג רגיל, רבים לפעמים, ובסך הכל התמודדנו יפה. על המשימה עם הג'וקים אני ממש גאה בעצמי. אני נשבעת שנשארתי בתיבה הזאת רק בשביל אביתר."

באמת הפתעת ברגע הזה...
"וואו. אחרי שראיתי את הפרק מחאתי לעצמי כפיים." מצהירה ליאן בהחלטיות "ולגבי הרגעים אלה שאני יוצאת מדעתי, אביתר יודע להתמודד איתם. בסופו של דבר לכולם יש כביסה מלוכלכת, כולם צועקים וכולם מדברים לא יפה לפעמים - פשוט אצלנו רואים את זה בטלויזיה וקל לשפוט את זה. אם היו לוקחים אותי ואת אביתר לתוכנית שבה אנחנו יושבים בשקט זה כנראה היה נראה אחרת."

כתבו עלייך שאת חולת שליטה, את מתחברת לזה?
"כן, ברור" היא צוחקת "אני קונטרול פריק. ברגע שעצמו לי את העיניים, למשל, זה לא משנה מי היה לידי, הייתי מאבדת את זה. זה היה לי מאד מאד קשה, המשימה עם המים. אני לא מפחדת ממים בכללי, אבל יש לי פחד ממים עמוקים, חוסר שליטה והלא נודע."

ליאן ואביתר נגר. באדיבות המצולמים
דביקים מתמיד. ליאן ואביתר/באדיבות המצולמים

חולת שליטה או לא, הדינמיקה שלהם באמת עובדת. גם בריאיון אפשר לשים לב שאביתר מקפיד לתת לאשתו להתבטא, ומדי פעם רק מוסיף משהו או מתקן כשזה חשוב. אבל כאן אין זכר לקיצוניות שיוצאת מהם בתוכנית. השיחה קולחת, הפרגון בולט, ובכל זאת קשה להאמין שאפשר לשרוד תוכנית כזאת בלי שהזוגיות תיפגע קצת.

"זה לא קרה. ממש לא." אביתר מבטל את החשש "אנחנו רגילים לדינמיקה שלנו, והיינו לגמרי בסדר. כל ריב השלמנו וכל לילה הלכנו לישון מחובקים. אנחנו מאד אוהבים, והקטע הזה עוזר לנו גם עכשיו. פעם לא הבנתי, אבל עכשיו אני מבין למה אנשים שנמצאים במקום קצת פחות יציב בחיים מתחרפנים אחרי שהם חוזרים מתוכניות ריאליטי - ביחד אנחנו מסוגלים לראות מעבר, ומסתכלים על זה כמו על חוויה מדהימה שאנחנו עוברים".

ואיך לראות את עצמכם עכשיו?
"אם היינו במקום לא טוב זה היה יכול להיות קשה" מודה ליאן "אבל בגלל שאנחנו במקום טוב, אנחנו יושבים ורואים את עצמינו ונקרעים מצחוק, ויש פרקים שגם אנחנו שואלים מה עבר עלינו שהתנהגנו ככה. אבל באמת שאי אפשר לשפוט מבחוץ את הזוגות במירוץ. עד שלא עוברים את זה לא מבינים כמה זה קשה. מזל שזה היה עם אביתר. אני לא רואה מישהו אחר מכיל אותי ואוהב אותי ככה."

אם כבר מדברים, יש משהו שאתם רוצים להתנצל עליו?
"כן, אני רוצה להתנצל בפני אביתר על כל הפעמים שאיבדתי את זה לגמרי. בדיעבד אני רואה שאולי הייתי צריכה לעצור, לנשום שניה". "אני מעריך את ההתנצלות" הוא עונה "יכול להיות שיכולתי להיות יותר קשוב. מצפייה במירוץ אני מבין שזה היה עושה לנו את המירוץ יותר קל."

ליאן ואביתר נגר אולטרסאונד. באדיבות המצולמים
מפחיד, אבל לא יותר מהמירוץ... הבייבי/באדיבות המצולמים

אז הפקתם לקחים? למדתם משהו חדש?
"וואללה, לפני המירוץ לא הייתי מאמין בחיים שליאן תוכל לעמוד בלחץ פיזי כזה. אם היית אומרת לי שהיא תעשה משימות של שעות על גבי שעות, בחום ובקור, הייתי אומר לך שאת משוגעת. אז היה יותר קשה, כי בחיים הרגילים אנחנו לא מסתובבים 16 שעות עם תיק ענק על הגב, אוכלים ממש מעט ועושים משימות קשות פיזית, אז בסך הכל המירוץ הוציא מאיתנו דברים טובים, ולא משנה אם רבנו או לא, אחרי ריב גדול, תמיד הגיע חיבוק גדול."

אז כלום לא השתנה ביניכם מאז התוכנית?
"הכל בדיוק אותו דבר כמו יום אחרי שנפגשנו. אוהבים באותה מידה, רבים באותה מידה. לא השתנינו בכלל, פשוט עכשיו יש יותר עוקבים."

אז אתם באמת דביקים כמו שאומרים עליכם.
"אני מאחלת לכל נשות ישראל שיהיה להם גבר דביקי כמוהו, שעם כל מה שאני מביאה איתי, לטוב ולרע, הוא תמיד שם לקבל אותי ולתת לי את החיבוק הזה. אנחנו שונים מאד, וזאת גם הסיבה שאנחנו עובדים ביחד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully