אהבה חדשה, רונה, ליאור. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/"אהבה חדשה", רשת 13

לא מספיק מעניינת? הסיבה בגלל ליאור לא רוצה את רונה

22.10.2020 / 3:33

ארבעה גברים הלכו הביתה, ארבעה גברים חדשים הגיעו לגור עם הבנות לשלושה ימים נוספים. קארין ארד עוברת זוג-זוג ומהמרת מה הסיכויים שלהם להישאר שלושה ימים נוספים

רונה וליאור מתחפשים/אהבה חדשה, רשת 13

שלושה ימים נגמרו, ארבעת הגברים הראשונים כבר חזרו הביתה, והגיע זמנן של נועה, נועה, רונה, ורוני (סירייסלי, עם השמות!) לבחור גברים חדשים. הפעם הראשונה, שכללה בתוכה המון דברים חדשים להתרגל אליהם, מן הסתם היתה קשה. גם דירה חדשה, גם מצלמות, גם הבנות האחרות ועל כל זה גם גבר שעובר לגור איתך לשלושה ימים, ולא מפתיע שהנגלה השנייה של הגברים היתה כבר פחות טראומתית עבור הבנות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עכשיו, אחרי שהתאקלמו בבניין, התרגלו לפורמט והכירו קצת זו את זו, החידוש היחיד עבורן הוא הגבר הבא, ועם זה כבר יותר פשוט להתמודד. כולי תקווה שירידת המתח הקטנה הזו תאפשר להן לבחור בראש צלול אם להישאר איתם או להמשיך הלאה בתום שלושת הימים הבאים. הכירו את ארבעת הגברים החדשים, ואת הסיכוי שלהם להחזיק מעמד עם בנות הזוג שלהם.

מה יהיה עם וובה ורוני?

אהבה חדשה, רוני, וובה. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
וובה ורוני/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

וובה, מנהל בחברת כוח האדם שנולד ברוסיה ועבר משם לעיר המדהימה שקוראים לה חדרה, הוא אחד הבחורים החמודים. הוא מחפש בחורה אלגנטית שאפשר לנהל איתה שיחות עומק על אומנות, ומעיד על עצמו שהוא לא מת על פוצי מוצי. לא יודעת מה אתכם, אני אוהבת כאלה, וגם - הוא רוסי. אין אין על גברים רוסים. כאלה כבדים, וטרחנים וחמודים. אבל הטעם האישי שלי לא רלוונטי כאן, והיה די ברור שהוא ברירת המחדל שלה. הבחור השני היה פשוט כל כך לא קשור לכלום, שלא הייתה לה ברירה אלא לבחור בו.

מה שקורה בין רוני לוובה הוא התנגשות קלאסית בין הרשימה למציאות. כשהם אומרים מה הם רוצים זה נשמע מתאים, אבל בפועל, העובדה ששני אנשים מרגישים שהם אוהבים אומנות לא מבטיחה אפילו נושאי שיחה משותפים. במקרה של שני אלה, הוייב לא מתחבר בכלל. רוני צריכה מישהו שישתף איתה פעולה ברצון שלה להשתטות עם התחפושות (שהיו, אגב, התחפושות הכי לא מתאמצות והכי חמודות) והבחור, מה לעשות, עדיין לא מסוגל להגיע לרמת הפתיחות הזאת. ברור שמדובר באיש שצריך קצת יותר מיום יומיים כדי לפתח אינטימיות, והפער החמיר כשנכנס אלמנט ההשוואה לזוגות האחרים שלכאורה נראו זורמים יותר. רוני מתבאסת, בעיני לא בצדק, עושה לו שיחה שלא יכולה להועיל בשלב הזה, אלא רק לגרום לו להיסגר עוד יותר, ושם כנראה שהתקשורת בינהם תעלה על שרטון.

מה הסיכוי לעוד שלושה ימים?
בינוני ומטה. מעבר לכך שרוני לא מרוצה, גם וובה כנראה מבין שהפורמט הזה לא בשבילו.

מה יהיה עם נועה יונני ואורן?

אהבה חדשה, נועה יונני, אורן. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
נועה יונני ואורן/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

בהמשך לדרמות הפרידה ממושיקו, גם במעמד הבחירה של הגברים החדשים קיבלנו ממנה התקף בכי ויציאה מהחדר, כי לדבריה היא רק נפרדה הרגע וזה מרגיש לה מהר מדי. העובדה שהכירה את מושיקו שלושה ימים לא ממש ניכרת בתגובה שלה, ויש לי תחושה שעוד נראה אותה מתפרקת כמה וכמה פעמים בתוכנית הזאת. אלא אם כן היא תחליט להישאר עם אורן, שבכל פרמטר אפשרי הוא הבחור שהכי מתאים לה, כולל בדיחות ה"אשקלון" שלו, שאולי יעזרו לה להשלים סוף סוף עם החלק הזה שבה.

הוא מצחיק, הוא קליל, הוא יודע להחמיא, רוצה אותה וגם מראה לה את זה, ולדבריו הוא "מוכן להוריד יד בשביל שלום בית". זה בדיוק הטיפוס שמישהי כמו נועה צריכה. מישהו שייתן לה ביטחון, שיעוף עליה, ועם הומור משכך דרמות שיעזור לה לקחת את עצמה בקצת פחות רצינות. ההבדל בינו לבין הקודם מאד בולט. בניגוד למאבקים שמושיקו ניהל איתה על כל דבר שאמרה, מה שהדגיש את אי ההתאמה בינהם. כשביקשה מאורן לא להסתלבט עליה ליד אנשים, אורן פשוט אמר, "אין בעיה, סליחה". והמשיך הלאה בחיוך. ככה צריך.

מה הסיכוי לעוד שלושה ימים?
גבוה מאד. הכימיה המיידית שלהם היתה מעולה, הוא יודע להתמודד עם הרגישות שלה, והם נהנים יחד. לשלב הזה, אי אפשר לבקש יותר.

מה יהיה עם נועה כסיף ואביחי?

אהבה חדשה, נועה כסיף, אביחי. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
נועה כסיף ואביחי/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

לא יודעת אם אני מסכימה שיש לאביחי (שנראה כמו אחיו הצעיר של אביב גפן) "חיוך אדיר", כי אותי החיוך שלו טיפה מלחיץ, אבל זאת לא הסיבה בגללה אני לא חושבת שזה יעבוד. אביחי, קיבוצניק שהעיר הגדולה טימטמה לו את המוח, ממש לא נראה כמו מישהו שמסוגל להתחייב כרגע, ובטח לא למישהי כל כך אינטנסיבית ומסובכת כמו נועה כסיף. כבר בהתחלה רואים שהזלת הריר המוגזמת שלה עליו מביכה אותו, ועם כל הכבוד למשיכה ולעובדה שזה איזור הנוחות שלה, לשכב איתו בלילה הראשון הייתה טעות.

קודם כל כי נראה לי שהוא בדיוק הטיפוס שהיא צריכה להתרחק ממנו, ויש לי חשד שזו לא הפעם הראשונה שהיא מתאכזבת משכמותו, וגם הצורך שהרגישה להתנצל בבוקר שאחרי, אומר הכל. למה לה להצהיר שמה שקרה אתמול בלילה לא קורה בדרך כלל, כשכולנו כבר שמענו אותה אומרת שהדבר שקרה אתמול בלילה קורה ברוב הפעמים? וגם אם אישה שוכבת עם גבר יותר מוקדם ממה שתכננה, היא ממש לא צריכה להצדיק את עצמה או את הבחירות המוסריות שלה. הצורך לומר זאת מדגיש את התסבוכת הרגשית של נועה, שמנסה להיראות קלילה, משוחררת וזורמת, כשלמעשה הדבר שהיא הכי צריכה זה מישהו לשים עליו את הראש ולנוח רגע מהעמדות הפנים. היא צריכה אבא, ואביחי, מה לעשות, עדיין ילד.

מה הסיכוי לעוד שלושה ימים?
נמוך. נראה כי כבר בבוקר שאחרי, אחרי שהמתח המיני שכך מעט, אביחי כבר מתחרט על הפזיזות, ואני צופה היעלבויות הדדיות והתרחקות.

מה יהיה עם רונה וליאור?

אהבה חדשה, רונה, ליאור. "אהבה חדשה", רשת 13, צילום מסך
רונה וליאור/צילום מסך, "אהבה חדשה", רשת 13

הרוחנית שלנו, שהחליטה לא להסתמך יותר על תחומי עניין משותפים (אם אפשר לקרוא לפסטיבלים במדבר תחום עניין) החליטה ללכת על ליאור, למרות שהגיל שלו מפריע לה. יפה מצידה שהתפשרה על בחור אינטילינגטי, חתיך, ושווה בצורה בלתי רגילה. באמת תודה לה. אממה, ההרגשה לא בדיוק הדדית. זה התחיל כבר כשהסתכל על התמונה שלה. בקול רם אמר "מעניין" והמבט שלו אמר "לא נורא, לפחות היא נראית טוב". זה המשיך בחנות התחפושות כשרונה, כנראה בגלל שהוא מוצא חן בעיניה, איבדה את ה-cool וגם את היכולת לשים לב לאנשים שמסביבה, ובין ציחקוק לציחקוק לא קלטה שהוא מתעצבן מההתעקשות שלה על התחפושת, וגם כשאמר לה במפורש, היא בחרה להמשיך ולהתעלם.

במסיבה כשאנשים אחרים הסיחו את דעתם של אליסה והחתול השרמנטי מהזיווג הבעייתי, הם היו בסדר גמור, אבל כשחזרו לדירה ועלו על טרנינג, קרה הנורא מכל. הוא ניסה לנהל איתה שיחה, ולא הצליח. מרוב ייאוש הוא הושיט ידו לספר שעל השולחן, אך אבוי! זה איננו ספר רגיל, אלא אסופת משפטים פסבדו-עמוקים שאפשר ללמוד בעל פה ולזרוק בשיחות חולין כדי להיראות אינטילגנטים. הוא הקריא משפט אחד בפרצוף מתנשא ואז שאל אותה: "את רוחנית?" את התשובה שלה לא שמענו, אבל הכרתי מספיק קיבוצניקים אתאיסטים בחיי כדי להבין שהסיפור הזה כנראה בעייתי. בפרומו היא שואלת בעלבון "אני לא מספיק מעניינת?", ובכן, לא בהכרח, אבל אישיות המידברן הפייתית הזו לא חייבת להיות סוף ההתפתחות שלה. רק אומרת.

מה הסיכוי לעוד שלושה ימים?
נמוך מאד. גם אם ישכח מהחתול, לא נראה לי שמשהו יכול לגרום לו לשכוח את ספר הקלישאות הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully