חתן בועט בכלה בפנים. TIKTOK/@gaudsqua, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK/@gaudsqua

פשוט הלם: הרגע שבו החתן בעט בטעות בפרצוף של כלתו

8.12.2020 / 9:01

כלה שיתפה סרטון שבו בעלה הטרי רכן לפניה בריקוד וענטז, אך ברגע שהוא ניסה להסתובב הוא הרים את הרגל ובטעות בעט בה: "הייתי קצת בהלם ובכיתי, אבל אחרי זה רקדנו עד 8 בבוקר". צפו בתקלה המכאיבה

במהלך ריקוד - החתן בעט בפנים של הכלה/TIKTOK/@gaudsqua

חתונה בן שני בני זוג צעירים, מקוריים ורומנטיים, נהרסה אחרי שהחתן, כנראה קצת שיכור, ניסה להתחכם יותר מדי ובמהלך ריקוד בעט בטעות בפרצופה של הכלה שלו. גולש בשם GaudSquad העלה לטיקטוק את הסרטון שבאופן מובן בהחלט הפך להיות ויראלי במיוחד. בקליפ אפשר לראות את החתן כשהוא ללא חולצה רוכן ורוקד על הכלה שלו כשהיא יושבת על כיסא.

החתן ענטז מול הכלה שלו שנראתה מרוצה/מובכת מהסיטואציה וכשהוא ניסה להסתובב אליה הוא הרים את רגלו גבוה, אבל לא גבוה מספיק ובטעות פגע בפרצוף שלה. הכלה שיתפה את הסרטון הזה עם הכיתוב: "איך בעלי הרס את החתונה שלנו - פרק 1".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

חתן בועט בכלה בפנים. TIKTOK/@gaudsqua, צילום מסך
אופסי. הרגע המביך שהחתן והכלה לא ישכחו/צילום מסך, TIKTOK/@gaudsqua

הסרטון הזה צבר מעל 12 אלף לייקים בטיק טוק, כשהצופים היו די המומים - והאמת? אפשר להבין אותם. "אני לא הייתי שמח מדבר כזה", כתב אחד ואחרים היו תוקפניים יותר. אלא שהכלה מיהרה להרגיע את העוקבים שלה והבהירה שלמרות הפציעה שלה, החתונה הזו לא היתה אסון טוטאלי.

ככה זה נראה

@gaudsquad

How my husband ruined our wedding part 1?? ##men :/ ##wedding

♬ Oh No - Kreepa

"אני נראית בסדר, אבל הייתי קצת בהלם אז הלכתי לשירותים ובכיתי קצת", אמרה הכלה, "קצת בכיתי והוא הרגיש ממש לא נעים, אבל זה היה בסדר בגלל שסיימנו את החתונה עם חגיגה עד 8 בבוקר עם החברים הכי טובים שלנו".

לבקשת הגולשים היא שיתפה את התיעוד המלא

@gaudsquad

Reply to @tigervibe sooo I cried for a bit and he felt insanely bad but it was fine because we ended up partying until 8 am with our best friends

♬ original sound - The Gaudettes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully