דניאל גרינברג גולן, מיאל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ככה יפה לה: דניאל גרינברג לא מצטרפת לטרנד המעצבנות

2.12.2020 / 9:31

דניאל גרינברג העלתה לרשת תמונה של בתה מיאל ושיתפה את העוקבים בגל האהבה שחשה באותו רגע. אחרי סאגת בר רפאלי ושאר מפורסמות שרכבו על הגל, זה היה משמעותי פי כמה - מסתבר דניאל גרינברג לא מתכוונת להצטרף לטרנד האימהות המעצבנות, וטוב שכך

שימי תבורי שר לנכד תו פרינס תבורי ביום ההולדת שלו אמו, אורטל עמר/ניר פקין

בוידאו: שימי תבורי מקדיש שיר לנכדו בנוכחות אורטל עמר

לפני ימים מספר דניאל גרינברג עשתה מהלך חד פעמי ומאוד (מאוד) מפתיע, והעלתה תמונה של הבת מיאל. העולם כולו התרגש - אלפי הודעות של "חמסה חמסה" ו"בן פורת יוסף", שיתופים מכל מגזין רכילות וכמובן גם תגובה של אבא אייל, שמבטיח לדאוג לנסיכות שלו. האמת - חמוד. ממש חמוד. חמוד בקטע שאפילו אין לי שום דבר ציני להגיד על התמונה הזו. היא גורמת לי, ואני מניחה שלעוד הרבה אנשים, לחבב את דניאל הרבה יותר, לפחות מתוך המחשבה שהיא מחבבת אותנו מספיק כדי להראות לנו את הילדה שלה, ולא לעשות מזה דרמה כמו אימהות אחרות שמחביאות מאיתנו את הילדים שלהן כאילו היו ניסוי גרעין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ברור שזה בסדר גמור לא להעלות תמונות של הילדים לרשתות - בזמן שרוב האימהות בביצה מעלות תמונות של הילדים ללא הפסקה, יש המון אנשים שמחליטים שהילדים הם חלק שהם לא מעוניינים לחשוף. יעל בר זוהר, רתם סלע ולירן כוהנר למשל הן דוגמה טובה לנשים שמשתדלות לא להעלות יותר מדי תמונות עם הילדים, וזה עובד בגלל שבדרך כלל מה שהן כן מעלות לא קשור לילדים שלהן - וכשהילדים כן נכנסים לתמונה בצורה כלשהי הם פשוט שם בלי לעשות מזה עניין גדול - לא קוראות לזה "חשיפה" ולא עושות את זה כדי לזכות במחמאות.

מצד שני יש אימהות שמעלות, אבל מטשטשות, ומשחקות אותה קשות להשגה למרות שכולנו יודעים שכל מה שהן רוצות זה להראות לנו איזה יפים הצאצאים החד פעמיים שלהן. וכך אנחנו נתקעות עם יצורי כלאיים משונים בדמות גוף של תינוק שעל הפרצוף יש מגוון של לבבות, סמיילים, אימוג'ים ועוד הפתעות. זה תמיד קצת מצחיק אותי - הרי מה הן רוצה להגיד כאן? תגידו לי איזה חמוד הילד שלי אבל אני לא מראה לכם אותו אז תנחשו? כי יש לנו הרבה סלבס כאלו - שלא מעלות תמונות של הילדים מכל מיני סיבות - חלק לגיטימיות.

אורטל עמר למשל - באינסטגרם שלה תמצאו אינסוף תמונות שלה לצד העורף של תו הקטן. אבל בניגוד לנשים אחרות ברשימה הזו, אותה אפשר להבין. זה ברור שהיא מתה להראות אותו ולהתגאות בו אבל לא עושה את זה כי יש סכסוך על הנושא עם אבא בן אל, ולא בא לה להיגרר לצווים משפטיים ודרמה. בצר לה, היא משחקת על הגבול הדק, וחבל, כי נראה כאילו נמנעות מאתנו תמונות מהממות.
בר רפאלי, לעומתה שתמיד גורמת לנו להרגיש שהיא עושה לנו דווקא.

מילא להתלהב מהילדה הראשונה ולא להעז להעלות אותה מחשש לעין הרע או סתם תחושה שלא מגיע לנו להציץ בזיו פניה של היורשת, מילא. אבל מדובר באמא לשלושה, ונדמה שהיא עושה את זה כי היא דווקא כן רוצה לייצר שיח - הרי אם היא הייתה מעלה תמונה אחת או שתיים היינו יורדים ממנה ממש כמו שאף אחד לא רודף אחרי הילדים של ויליאם וקייט - שהם חמודים והכל, אבל ברגע שראינו אותם נרגענו.

זה אותו תרגיל שעשתה עם היבוא לארץ של ליאונרדו דיקפריו - זוכרים את הבלאגן שיכול היה להימנע אם הוא האיש היה מחייך שניה למצלמות? אבל לא! במקום זה קיבלנו הסתרות ומסוקים, ועצם ההסתרה גרמה לכולנו לרצות לחטט הרבה יותר. אם תשאלו אותי היא אוהבת את העיסוק הבלתי פוסק בחיים שלה, במיוחד עכשיו, כשהם משמעותית פחות נוצצים. למה אני חושבת ככה? כי מדי פעם היא כן זורקת עצם. אחרת איך תסבירו את התמונה שהיא העלתה ממש לפני כמה ימים, בו רואים את הגב שלה לצד תמונה מטושטשת וקטנטנה שלה אוחזת בילד רנדומלי שנראה כמו כל ילד אחר בעולם אבל ניערה את הרשת והביאה אינספור שיתופים? טעות? סורי, היא חכמה מדי בשביל זה.

יש עוד כמה סלבס שממש רוצות לשתף, אבל עושות את זה בדרך עקומה. קחו את לירון רביבו למשל, שמעלה תמונת "חג שמח" וברכות לימי הולדת עם הבעל והילד אבל תוקעת לו לב באמצע הפרצוף. כאילו, למה זה טוב? לא רוצה שנראה אותו, אין בעיה, אל תצלמי. למה הוא צריך את הדבר הזה על הפנים?

דוגמאות נוספות הן אגם רודברג שמוכנה שנראה אך ורק תמונות של מנשא, עדי הימלבלוי, שמשום מה מתעקשת לשים לילד משקפי שמש מצוירים, שיר מורנו שמעלה תמונות של הילד, אבל רק מהצד, או בשחור לבן, או במגוון זוויות צילום שלא מאפשרות לראות בבירור, או אניה בוקשטיין שמצלמת רק מאחור.

זה מעצבן, כי אם הן לא רוצות לחשוף את הילדים לעיני הציבור - למה לצלם אותם בכלל? למה לא להסתפק בתמונה עם בן הזוג או לבד? זה משאיר אותנו עם צרימה ותחושת זיוף - כי מי שלא רוצה, פשוט לא מעלה. אז תעשו טובה - מראות או לא, מצלמות או לא, רק תפסיקו לעשות מזה דרמה. ואם אתן מפחדות מעין הרע אתן יכולות להניח בתוך התיק שקית עם מלח, שום ופלפל, לקרוא תהילים, לענוד חוטים אדומים ואפילו להחזיק ביד מלח ולברך מעל מזוזה בקשה להוריד עין (הכל שיטות מוכרות - באמת, בדקנו!). או שאתן יכולות פשוט לנשום, ולהצטלם בזמן שהילדים בגן - אבל שחררו אותנו מהחצי חצי הזה, סבבה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully