הגיע לחתונה עם שש נשים בהריון - וטען שהוא האבא של כולם. prettymikeoflagos, צילום מסך
צילום מסך/prettymikeoflagos

הגיע לחתונה עם שש נשים בהיריון וטען: אני האבא של כל הילדים

10.12.2020 / 23:38

בעלי מועדון לילה בניגריה גנב את ההצגה לשחקן מפורסם ואשתו הטרייה כשהגיע לחתונה שלהם עם שש נשים שהוא טוען שהכניס להריון, הוא העלה סרטון איתן לאינסטגרם וכתב: "רק חי את החיים הכי טובים". התגובות סערו

הגיע לחתונה עם שש נשים בהריון - וטען שהוא האבא של כולן/prettymikeoflagos

כשמגיעים לחתונה, כולם רוצים שכל העיניים יישארו על החתן והכלה ושאף אחד לא יהרוס להם את הרגע המיוחד. אבל אחרי החתונה של השחקן הניגרי וויליאמס אוצ'מבה ואשתו הטרייה ברונלה אוסקר, נראה שכל האנשים דיברו על אחד האורחים שלהם.

נראה כי הפלייבוי הניגרי מייק אזה-נוואלי נוואגו, בעלי מועדון לילה מצליח, גנב חלק מאור הזרקורים אחרי שהוא הגיע לטקס החתונה עם שש נשים בהיריון צמודות אליו. מייק, שמכונה פריטי מייק ברשתות החברתיות, טוען שהוא האב של כל אחד מששת הילדים שטרם נולדו, ואם זה לא מספיק הוא הגיע עם חליפה ורודה שתוסיף לסנסציה.

הסנסציה והסרטונים שבאו אחריה

כל הנשים שהגיעו לצידו של מייק לבשו תלבושת מוכספת תואמת, חלקן שמלות, חלקן חולצה ומכנסיים. מייק שיתף את הסרטון באינסטגרם כשכולן לצידו בתלבושת החתונה והוא מנשק לכל אחד מהן את הבטן ההריונית. הוא כתב על הסרטון: "פריטי מייק ושש אמהות שבדרך, אין טריקים, רק חיים את החיים הטובים".

הפוסט גרם לתגובות שונות מהעוקבים שלו, כשחלקם מאשימים אותו בזיוף ובפגיעה ביום המאושר של הזוג הטרי: "פריטי מייק הגיע לחתונה של וויליאמס אוצ'מבה עם שש נשים בהריון, הוא החל ללטף להן את הדלת מהכניסה", כתב אחד, "זו אחת הסיבות שאני אחזיק צבא בחתונה שלי. אל תבואו לחפש כותרות ביום שלי". שני הוסיף: "ואני חשבתי שראיתי הכל". היו גם כאלה שהטילו ספק בטענות שלו ובעובדה שהכניס שש נשים להריון במקביל אבל מנגד היו תגובות ששיבחו את הסגנון של מייק וכינו אותו: "מר יוצא דופן".

מייק ושש נשים בהריון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully