כפילה של קים קרדשיאן. @chalydn, אתר רשמי
אתר רשמי/@chalydn

"עוצרים אותי ברחוב": הוציאה 1.3 מיליון דולר כדי להיראות כמו קים קרדשיאן

24.12.2020 / 23:49

דוגמנית אינסטגרם מלונדון פיתחה אובססיה למלכת הטראש האמריקאית. היא עשתה ניתוחים וקנתה בגדים כדי להיראות כמה שיותר דומה לאלילה שלה ולטענתה זה השתלם לה: "בכל דקה אומרים שאני נראית בדיוק כמוה"

כשקים קרדשיאן פגשה את הכפילה שלה/KUWTK - Kim Kardashian West Comes Face-to-Face With Her Lookalike - E!

נשים רבות חולמות להיראות כמו קים קרדשיאן, אבל בחורה אחת גם החליטה לעשות מעשה - או יותר נכון לפתוח את הארנק והוציאה בסביבות 1.3 מיליון דולר כדי לקנות לעצמה את מראה של מלכת הטראש המפורסמת.

שאלי, דוגמנית אינסטגרם שמתגוררת בלונדון, שילמה הון על עיצוב בגדים, תכשיטים ואביזרי לבוש. היא גם שמרה על המראה הצעיר שלה עם קצת עזרה של בוטוקס ומילויים במקומות הנכונים והודתה שהמנתח שלה לפעמים מבקש ממנה "להאט" את הקצב של הניתוחים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בה מספרת על עצמה

בריאיון שערכה לאחרונה היא סיפרה: "הבנתי שאני דומה לה ברגע שראיתי את התמונה שלה. התחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם ואמרתי 'וואו, זו אני'. יש לנו סגנון דומה מאוד וכל לבוש שאני רואה עליה, אני רוצה ללבוש גם".

שאלי הוציאה בסביבות 7,000 ליש"ט על מעיל של ג'יבנשי ועוד 1,000 על עקבים שתואמים לסגנון של קים. אבל האובססיה הגדולה שלה היתה סביב אוסף התיקים שלה, שכולל כמובן גם תיקים של לואי וויטון ואביזרים של ג'יבנשי בעלות של 4,000 ליש"ט.

שאלי לא התביישה להצהיר שגם היא, בדיוק כמו קים, בחורה מאוד משפיעינית ואמרה: "אני אישה מפורסמת ואני צריכה לעקוב אחרי הטרנדים החמים. בכל עונה אני משנה את ארון הבגדים שלי כך שביזבזתי המון כסף. החברים והמשפחה שלי אומרים לי להירגע. ביזבזתי כל כך הרבה על בגדים והמראה שלי תמיד מעסיק אותי".

תודו שהיא דומה לה

שאלי אומנם רחוקה שנות אור מהפופולאריות של קרדשיאן, אבל היא מתגאה ב-730 אלף עוקבים באינסטגרם שלה וטוענת שההשקעה הכבדה שלה השתלמה לה. היא סיפרה: "אנשים אומרים לי שאני נראית כמו קים בכל דקה. בכל פעם שהם רואים אותי ברחוב או במסיבה או בכל מקום. עוצרים אותי לסלפי כל הזמן, אני אוהבת את תשומת הלב, זה מראה לי שאני דומה לקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully