קארין עליה בגד ים. מתו האח הגדול רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתו האח הגדול רשת 13

העלילה מסתבכת: המנצחת הגדולה במשולש הלוהט בבית האח הגדול

ענת ניסני

13.12.2020 / 10:01

אנחנו רגילות לשמוע על יצר הכיבוש הגברי, אבל המשולש קארין-תום-גל שמתחיל להיווצר בבית האח הגדול הוא הזדמנות מעולה לצפות בתאוות הכיבוש הנשי דרך שתי אסטרטגיות שונות לחלוטין. זו הבחורה שהולכת לנצח

yes

בוידאו: זהבה בן בשירה "טיפת מזל"

עוד רגע 2021, אנה ארונוב בהריון, חיסונים לנגיפים חדשים מגיעים לארץ יותר מהר ממשלוחים של עלי אקספרס, אין ספק - העולם מתקדם. אבל על אף הקידמה, כשמדברים על כיבוש (בין גברים לנשים, תירגעו. הפוליטיקה, יש לקוות, עזבה את הבית ביחד עם בגדדי), עדיין מתייחסים בדרך כלל לגברים. הם, עם יצר הכיבוש הבלתי נשלט שלהם, זה שפשוט לא נותן להם להתחייב לאישה אחת. מסכנים, זו לא אשמתם - זה הדנ"א שלהם. אבל עם כל הכבוד לכרומוזומים הזכריים, בפרק של אתמול קיבלנו הצצה ליצר הכיבוש הנשי, שאינו נופל מזה של הגברים, אלא רק לובש צורה יותר מתוחכמת ממנו. בואו נודה בזה, מהרגע הראשון שבו החיוך של תום נחשף בתעודת הזהות, היה ברור שתהיה עליו מלחמה, והיא אכן לא איחרה להגיע.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד אחד של הזירה - קארין עליה, מלכת היופי לשעבר והאישה שכבר הספיקה להפיל ברשתה 90% מרווקי הבית. מולה - גל גברעם, אושיית רשת פרובוקטיבית, יש אומרים, שכבר הספיקה לזכות בתואר ה"וואנאבי" של הביצה אבל הוכיחה שהיא גם, לפחות כרגע, הכי קשוחה בבית.

תום וקארין. מתו האח הגדול רשת 13, צילום מסך
מי יותר שחקן? קארין ותום/צילום מסך, מתו האח הגדול רשת 13

בין תום לקארין היה חיבור מהיר ומאוד ברור, שבשבילו, באופן שנראה שהיא מאוד רגילה אליו, המלכה לא היתה צריכה לעשות הרבה חוץ מלחייך ולעפעף בעיניה. תום נשבה ביופייה מיד - אם אי פעם שאלתן את עצמכן איך זה מרגיש להיות מלכה, תסתכלו טוב טוב - ככה זה נראה. כיאה למחזיקת תואר מלכותי באשר היא, וכשהיא מבושמת מענני תשומת הלב שמגיעים אליה גם מכיוון ג'וזי ואפילו קצת מיהודה, בחרה קארין, ממש כמו שהצהירה על עצמה בתעודת הזהות, ללכת על טקטיקת הביצ'ית. היא עוקצת אותו, נותנת לו לחפש אותה ולרדוף אחריה, אומרת לו שהוא שחקן ושהיא, הרי, לא אוהבת שחקנים. כל זה, כמובן, בזמן שהיא משחקת גם איתו וגם עם ג'וזי ונהנית מכל רגע.

אלא שבזמן שהיא עסוקה בניצחונות הקטנים שלה, מתחת לאפה מסתמנת גל כבחורה עם ראש על הכתפיים, כזו שמבינה את המצב ואת ההיררכיה, ובוחרת בהתאמה בטקטיקת כיבוש שונה לחלוטין - החברה הטובה. במקום להתחרות עם מישהי שכבר קיבלה תואר רשמי על איך שהיא נראית, היא "מוותרת" מראש על המשחק והופכת להיות החברה בטרנינג, זאת שזורמת, שכיף לדבר איתה ולעשות צחוקים. כמובן שברגע שהתאפשר, הצחוקים האלה הפכו להטבעות בבריכה, משם כבר תתפתח קרבה פיזית יותר גדולה והופ, הנה הם, חצי מחובקים במים מול פניה היפות של המלכה.

גל ותום. מתו האח הגדול רשת 13, צילום מסך
משחקי בריכה. גל ותום/צילום מסך, מתו האח הגדול רשת 13

אז מי תזכה בליבו של תום, ומה עוד צפוי לנו בדרך לשם? עדיין לא ידוע. אבל אם תשאלו אותנו, ותסקרו את ההיסטוריה של האח הגדול לדורותיו - שום דבר טוב לא ייצא מזה. קארין תמשיך לשחק עם תום, אבל גם עם ג'וזי, כי היא לא באמת רוצה אף אחד מהם אלא רק את הידיעה שהם (וכל השאר) רוצים אותה. בשבילה, הכיבוש הוא העיקר, וברגע שיש תחרות - כמו שזיהתה מור, שמחממת אותה מהצד - היצר רק מתגבר. עם זאת, אחרי שראינו את התגובה שלה בבריכה, וכמו בכל סיפור קלאסי של מלכת הכיתה, נראה שקל מאוד לערער את הביטחון שלה, כך שנותר לנו רק לחכך ידיים בהנאה ולספור את הדקות עד לסצנת הקנאה הראשונה.

תום, כמובן, לא יהיה מסוגל להכיל את זה, אבל גם הוא לא ירצה לוותר על אף אחת - מצד אחד, עם גל יותר נוח וכיף לדבר (עוד יום יומיים גם יגיעו גם החזקות הידיים על שם תקווה וליאור, שרק יגרמו לקארין להתפוצץ יותר), אבל מצד שני הוא לא יוכל גם לוותר על תשומת הלב של המלכה, ימשיך לשדר לשתיהן מסרים סותרים ובסוף יודח מהבית כששתיהן מגז'דרות על מר גורלן.

לפחות כרגע אני מכתירה כמנצחת את הטקטיקה של גל, שתאפשר לה, ברגע שיגיע הפיצוץ, להיתמם ולומר: "אבל אנחנו רק חברים טובים..." ולהוכיח שאולי היא לא מלכת יופי, אבל ששכל לא חסר לה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully