גל ותום. מתו האח הגדול רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתו האח הגדול רשת 13

אנחנו יודעים למה הזוגיות של תום וגל לא תשרוד בחוץ

30.12.2020 / 8:30

בכל עונה של האח הגדול כולנו מקווים שתיווצר זוגיות כי זה מעניין טלוויזיונית, אבל באותה נשימה גם נוטים שלא להאמין שזוגיות ריאליטי כזו יכולה לשרוד בחוץ, הרחק מעיני המצלמות. האם לתום וגל יש סיכוי להחזיק מעמד במערכת יחסים רצינית?

תום חיימוב בראיון לפני הכניסה ל"האח הגדול" 2021/וואלה! סלבס

בוידאו: ראיון עם תום חיימוב לפני הכניסה לבית האח הגדול

כולנו אוהבים להתנשא מעל זוגות מתוכניות ריאליטי - אותם אנשים שנפגשים באווירה מצולמת ומתאהבים, כביכול רק להנאתנו הפרטית. היום אלה ללא ספק גל גברעם ותום חיימוב שגורמים לכולנו לחייך למראה החיבוקים והחיבה, אבל גם קצת לצקצק מול הטלוויזיה. הרי אנחנו אוהבים להגיד שזוגות כאלה, עתידם להתפרק ברגע שנעלמות המצלמות, מקסימום 15 דקות אחרי - כי לא יכול להיות שמה שאנחנו רואים על המסך הוא אמיתי. אהבה היא משהו שקורה בפרטיות, במקרה, בהפתעה, לא אחרי עשרות אודישנים וטסטות מול המצלמה, כשכולנו צופים. אבל זה לא נכון - אהבה יכולה להפתיע בכל מקום, ואת ההוכחה לכך שאהבת ריאליטי יכולה להצליח מצאנו דווקא במקום הכי רחוק - במציאות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בין אם הם התחתנו והביאו ילדים, עברו לגור יחד או פשוט המשיכו לצאת, בכל העולם יש זוגות שנפגשו על סט, מול המצלמות. וגם אם חלקם נפרדים אחרי שנה, שנתיים או חמש, זה לא גורע מהעובדה שמדובר בזוגיות יציבה לא פחות מכזו שנוצרה במשרד או בשידוך. מצד שני - אם לבחון את הזוגות היציבים באמת, נראה שיש קו אחד שמקשר בין כולם - וזו דווקא הנורמליות, שלא לומר השעמום שמאפיין את הזוגיות שלהם, שאמנם התחילה הכי רחוק מהעולם האמיתי, אבל נראית כאילו יש לה סיכוי להמשיך מעבר לו.

זוגות של חתונמי

העונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון הביאה לנו שני זוגות שונים לחלוטין מבחינת אופי וסגנון חיים, ועם זאת יציבים וחמודים במיוחד. הדר ודניס והגר וניר גרים יחד (כאילו, אחד עם השניה, לא ארבעתם בדירה אחת) ומתחזקים זוגיות שנראית חזקה. מה שמבדיל אותם מזוגות ריאליטי אחרים היא העובדה שהארבעה נראים כאילו המשיכו בחייהם הרגילים - אמנם דניס מקפץ על מסלול הנינג'ה והדר וניר מבליחים מדי פעם (בעיקר בימי אהבה בהם ההפקה מחפשת תוכן חמוד ואופטימי) בתוכנית בוקר כדי לדבר על הזוגיות שלהם, אבל באופן כללי מדובר בארבעה אנשים שמנהלים חיים רגילים לחלוטין, והריאליטי הוא מעין חוויה הזויה ומשוגעת שקבורה עמוק בעברם והעלתה את כמות העוקבים שלהם באינסטגרם - אנקדוטה להיזכר בה ולספר לנכדים, לא אירוע שמנהל להם את חיי היום יום. הזוגיות שלהם לא נוצצת ומלאה במצלמות, אלא דווקא כזו שכולנו מנסים להימנע ממנה ואז שוקעים אליה בחיוך - נינוחה, מעט משעממת, ומלאה בבינג'ים מול הנטפליקס.

אנה ארונוב ואייל אלגבי

ארונוב גדלה בביצה הישראלית - היא עובדת בה וחיה בה והיא ממש לא מתכוונת ללכת לשום מקום, בטח לא לעבר חיים אפורים, נטולי פפראצי והפקות אופנה. ומצד שני, התהליך שאותו היא עברה במהלך חיפוש בן הזוג (שהגיע!) הוא 100% רגיל - ודווקא התהליך הכל כך אנושי הזה היה מה שהטיח אותה בחוזקה אל הקרקע וגרם לה להיזכר שגם היא, ממש כמו כולנו, אדם רגיל שמוצא דרך לקלקל לעצמו בלי לשים לב.

במהלך אינספור ישיבות על ספת הפסיכולוג/מאמן שדיבר איתה, אנה נפתחה והודתה שהבעיה נמצאת ככל הנראה בה, ומשם יצאה לדרך חדשה ומלאת קשיים כדי למצוא את בן הזוג הנכון עבורה - לא המושלם, לא זה שמצטלם טוב ולא זה שיבטיח לה עושר ואושר כמו באגדות. לא. היא מצאה אדם רגיל שהרגיש לה נכון. כמו לכולנו גם לאנה היו שם בהתחלה פרפרים והתרגשות, אבל היתה גם ענווה והתפקחות. וכך גם החיים שלה עם אלגבי, שאיתו התחתנה וכעת מצפה לילד ראשון - מפוכחים ומעשיים, בטח עכשיו, כשכולם מבינים שלהיות מפורסם זה לא תמיד מספיק כדי לשלם חשמל וארנונה.

מריה דומרק ורועי קורנבלום

מריה ורועי עדיין יחד. איך אני יודעת את זה? לא כי ראיתי תמונות פפראצי של השניים או קראתי ראיון זוגי מרגש, אלא רק בזכות תמונות משותפות באינסטגרם. ולמה זה חשוב? כי למרות שמריה עדיין אוחזת באינסטגרם עם מספר עוקבים עצום, לצערם (או למזלם) של השניים האלו - 15 דקות התהילה שלהם דעכו. נכון, שניהם מקבלים עשרות אלפי לייקים לתמונה, אבל חדי העין ישימו לב שמספר העוקבים של מריה ושל רועי לא עלה, ולו בכמה עשרות אלפים, מאז הקפיצה המטאורית בזמן היציאה שלהם מבית האח, דבר שהוא בגדר תעלומה בעולם בו לסלב ממוצע עולים כ-1000 עוקבים בשבוע. אמנם מריה מנסה את מזלה בעולם המוזיקה, ואפילו שמענו שיר או שניים ממנה, אבל היא עדיין לא "התפוצצה" בתחום. ואולי העיכוב הזה שמניח להם לחיות חיים נורמליים לחלוטין, הוא הסוד לזוגיות המוצלחת שלהם.

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה

נכון - השניים האלו נפרדו. אבל ממש כמו שגירושים לא מבטלים שנים ארוכות של נישואים טובים שלא צלחו בסוף, כך גם פרידה מתוקשרת לא מבטלת זוגיות יציבה שנמשכה כמעט ארבע שנים וכללה מגורים משותפים ושיח רציני על חתונה. הסיבה שהשניים האלו החזיקו כל כך הרבה זמן, היא דווקא העובדה שלמרות שמדובר בשני אנשים שהתפרנסו מהיותם מפורסמים (מעיין מתחזקת אינסטגרם פעיל במיוחד וביחד הם הרצו על התהליך שעברו), מדובר בזוג שנאלץ להתמודד עם הרבה בעיות "רגילות" - הנכות של אביחי, הניסיון להתפרנס בזכות עצמם, המעבר שלו מאילת למרכז, שללא ספק לא היה פשוט, ועוד אינספור התמודדויות אמיתיות שביססו את הקשר בין השניים. אולי בסופו של דבר הקשיים הם חלק מהסיבות שהביאו את הפרידה, אבל זה בשום אופן לא מבטל את השנים שהשניים האלו היו יחד.

ומה יהיה עם הזוג החדש של הבית?

זה כנראה תלוי בעיקר בתום. גל כבר יודעת מה זה פרסום, ויחסית למישהי שעומדת מול מצלמה יותר ממחצית חייה נראה שהיא לא מתרגשת מהתואר "סלב". אולי זה קשור לעובדה שהיא נאלצה להתמודד עם מציאות לא פשוטה שכללה גדילה ללא אבא וצורך לפרנס את המשפחה, אבל היא בכל מקרה לא תסתנוור מדי כשתצא החוצה. תום, לעומתה, הגיע לבית האח כדי להתפרסם, והשאלה הגדולה היא "האם יעלה לו" - העובדה שהוא ייצא לעבר מציאות נטולת השקות ומסיבות אמנם תעזור לו להישאר עם רגליים על הקרקע, אבל אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והצעות לקמפיינים יכולים לבלבל גם את האדם המקורקע ביותר. ולכן, נשאר לנו לחכות ולראות - האם תום ישמור על הנורמליות שלו, ויעבוד כדי להמשיך ולפתח את הזוגיות הזו, או שהוא יסתנוור ויצלול את תוך הביצה כמו אחרון פליטי הריאליטי - מה שכנראה יהרוס את מה שהשניים האלו בונים. או שזה פשוט יוריד לה ממנו, מה שיבוא קודם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully