שלושה סוגי דושים. Evolution of Douchebag Style, צילום מסך
צילום מסך/Evolution of Douchebag Style

שלושה גברים פישלו בענק עם נשים - אבל מי הכי אידיוט?

8.1.2021 / 11:33

לשלושת הגברים שלפניכם מגיע להישאר רווקים אחרי הפדיחות הנוראיות שהם עשו עם בנות הזוג שלהם ושל חבריהם הקרובים. האם אתן הייתן סולחות?

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בווידאו - כל מה שצריך לדעת על דושים

אנחנו נשמח אם תוכלו לעזור לנו לבחור את האידיוט שבחבורה: זה שנתפס במצלמה על ידי החברה שלו כשהוא מאחל לעצמו חברה אחרת, זה שהשתיל ראיות לבגידה במכוניות של חבריו כדי שיחזרו להיות רווקים כמוהו, או זה שניצל את היום הכי חגיגי בשנה כדי להציע לחברה שלו מזה 6 שנים נישואים - רק כדי לגלות לה אחר כך שזו הייתה מתיחה. כמה מביכים אתם יכולים להיות, תגידו?!

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הנה שלושת הסיפורים שהטריפו אותנו השבוע:

הבחור שנתפס במצלמת האינטרקום מייחל לחברה אחרת

קולבי קרלסון פרסמה סרטון מביך במיוחד בטיקטוק שצולם במצלמת האינטרקום בביתה, בו נראה החבר שלה עוזב את הבית ואומר לחברו, "אתה יודע מה אני רוצה לחג המולד? חברה חדשה". היא פרסמה את הסרטון עם תמונה שלה בוכה וכתבה: "חג שמח לי :(". בסרטון היא הסבירה: "כשהחבר שלי עזב את הבית שלי אתמול בלילה, שמעתי אותו אומר משהו שהלוואי ולא הייתי שומעת..."

הסרטון קיבל יותר מ-28.4 מיליון צפיות מאז שפורסם בטיקטוק. צופה אחד התפוצץ מעצבים: "שלחי לו את זה ותכתבי 'בהצלחה עם משאלת חג המולד שלך'". אחר התבדח: "עזרי להגשמת המשאלה שלו בכך שתהפכי אותו לרווק". שלישית שאלה: "את מתכוונת לאקס שלך, נכון?".

עוד בוואלה!

הנקמה המושלמת בגבר הדוש ששלח מסר משפיל לאישה באפליקציית היכרויות

לכתבה המלאה

צפו בקטע:

על מעשה כזה הייתן זורקות אותו, נכון? אז מסתבר שקולבי והבחור המפוקפק עדיין ביחד ובסרטון נוסף היא יצאה להגנתו. היא אמרה: "בקשר לסרטון האחרון שלי זו הייתה בדיחה מוחלטת. למעשה אמרתי לו בטעות שהוא ירד ברמה והוא אמר את זה כבדיחה והתנצל". היא הוסיפה: "צחקתי מזה. התמונה שלי בוכה קשורה למשהו טיפשי מלפני כמה חודשים. סליחה על הבלבול והשנאה כלפיו. אני מעריכה את התמיכה שהייתי מקבלת מכם אם זה אכן היה רציני".

והחברה יוצאת להגנתו

@colbischeesin

this is cringe but it's needed? @grinchdogtd

♬ original sound - Colbi Carlson

לבחור נמאס להיות הרווק היחיד בחבורה - אז הוא ניסה לסכסך

גבר שלא זכה להצלחה עם המין השני הודה בפוסט ש"נמאס לו להיות הרווק היחיד בחבורה". לכן הוא הגה תכנית מרושעת לסיום מערכות היחסים של חבריו על ידי שתילת עדויות כוזבות לבגידה במכוניותיהם.

כולנו מבינים עד כמה לא פשוט להישאר הרווק היחיד בחבורה, אך במקום לשבת ולהשלים עם המצב - הבחור החליט להשיב מלחמה ושיתף את תכניתו ברשת, שם היא כונתה "רוע כאוטי". משתמש הטוויטר @WolfOfDallass פרסם תמונה בה הוא מחזיק חבילה של מברשות ריסים נוצצים, לצד הכיתוב: "נמאס לי להיות הרווק היחיד, אז קניתי את אלו כדי לשתול אותן בכל המכוניות של החברים שלי כדי שיריבו עם בנות הזוג שלהם". המהלך לזכות בחבריו בחזרה באמצעות האשמות שווא בבגידה תויג כ"שטני "והפך במהירות לוויראלי ברשתות החברתיות, שם הוא צבר יותר מ -420,000 לייקים ואלפי תגובות.

הצופים היו חלוקים בדעתם: חלקם הריעו לנחישותו של הבחור, כשאחד השיב ואמר: "אני לא יכול לשנוא אותך על זה כי רואים שאכפת לך מהחברים שלך". שני אמר: "זה הרוע הכאוטי שאני תמיד תומך בו". אחרים אף הוסיפו רעיונות משלהם בכדי להפוך את העלילה לאמינה יותר, כפי שהציע אחד מהם: "הוסף מעט בושם זול למושבי המכוניות של החברים שלך ותכין את החברים שלך להופעה של פעם בחיים". מישהו אחר אמר: "ודא שיש בהן ריסים ו/או מוך. זה יהיה יותר אמין", משתמש אחר הציע: "תשאיר כמה קשרי שיער שם".

חלק מהמשתמשים תייגו את חבריהם והזהירו אותם שהם יאמצו את אותו הטריק כדי לזכות בהם בחזרה, אבל - מן הסתם - לא כולם תמכו במהלך המסוכן הזה. אחד אמר: "אתה מנסה לגרום לרצח שלהם?" ואחר השיב בפשטות: "אל תיעלב, אבל זו כנראה הסיבה שאתה רווק".

הצעת נישואים כוזבת

אוקיי גברים, בואו נבהיר זאת לפניכם אחת ולתמיד: לא מותחים נשים עם הצעות נישואין. הצעת נישואין אינה נושא לבדיחה בשום דרך שהיא. אם אתם יורדים על הברכיים, כדאי מאוד שהכוונות שלכם יהיו רציניות. הבחור האידיוט הבא לא רק שהחליט למתוח את חברתו בהצעת נישואין כוזבת - הוא גם בחר לעשות זאת בערב חג המולד ועוד לחברה שלו שמחכה כבר שנים להצעה המיוחלת.

האישה הנמתחת פרסמה סרטון של החבר שלה מזה 6 שנים מציע לה נישואין - רק כדי לגלות לה שבקופסא המסתורית מסתתרים זוג עגילים נוצצים במקום הטבעת המיוחלת. בסרטון נראה הבחור שולף קופסא מרובעת קטנה, כורע ברך ואומר: "אני כל כך אוהב אותך, עברו 6 שנים. האם... תקחי את העגילים האלו?". לפני שהיא קלטה שהוא מותח איתה, היא נראית פורצת בבכי מרוב התרגשות וכשהיא מבינה שזו מתיחה היא נרתעת לאחור.

המתיחה:

יותר מ-1.3 מיליון צפיות נרשמו לסרטון המביך הזה ורבים כעסו עליו ובצדק. "זה אולי היה מצחיק אם מדובר היה בשישה חודשים, אבל עברו כבר 6 שנים והיא בטח מצפה לזה. זה קורע לב". אחרת כתבה: "ממש אבל ממש לא מצחיק. תזרקי אותו בבקשה". שליש אמר: "החוצפה. זה מרושע." אחר הוסיף: "טוב, הוא במצב המושלם לקבל בעיטה בפרצוף".

לאחר שהסרטון הפך לוויראלי, האישה עדכנה שהיא לקחה את ההצעה המזויפת בהומור וכי הסרטון למעשה צולם בחג המולד הקודם, מאז השניים כבר הספיקו להתארס.

וכאן היא יוצאת להגנתו:

אז מי יותר אידיוט?

הבחור שנתפס במצלמת האינטרקום
הבחור שניסה לטמון עדויות לבגידה במכוניות של חבריו
הבחור שמתח את חברתו בהצעת נישואים כוזבת
625 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully