קארין עלייה. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אישה יפה: המשפט של ג'וזי ששבר סופית את קארין עלייה

ענת ניסני

17.1.2021 / 9:21

היא יפהפייה וזוהרת ויש לה הכל, אבל כשג'וזי אמר ש"התוכן האנושי שלה לא מספק אותו" הוא פגע בנקודה הכי רגישה שלה ושל הרבה נשים יפות, וזה בדיוק מה שהוא רוצה להשיג. ענת ניסני מסבירה את הקלישאה של האישה היפה

כשתום וגל הפכו מסחבקים לזוג - לא חשדתי. כשדיוויד הודח מהבית לפני שהרומן עם קארין הספיק להבשיל - עדיין לא חשדתי. כשלינור שייפה ציפורניים וקראה לרמי "בוביק" - פה כבר חשדתי, אבל רק כשאילון יצא מהבית, ראה על המסך את אשתו היפהפייה וכל מה שהיה לו לומר זה: "איזה בובלך" - הבנתי סופית. העונה הזאת נטולת סקס אפיל לחלוטין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם תשאלו אותי, זה בדיוק מה שקארין אומרת לעצמה כל לילה לפני השינה, כשהיא מגלגלת עיניים בבוז וממלמלת לעצמה שוב ושוב "למה נכנסתי לבית הזה". הדבר היחידי שעוד מחזיק אותה הוא התקווה שהכניסה השנייה תכניס לבית משהו, או יותר נכון מישהו (ועדיף כמה, אח גדול) קצת יותר מרגש מדניאל גרינברג.

כן, סביר להניח שלא ככה קארין דמיינה את השהות שלה בבית, ובטח שלא צפתה את הכאפות שתקבל כאן אחת אחרי השנייה, וזה עוד בלי שהיא יודעת שסרטון שלה מורחת נזלת על גל שובר את הרשת. העונה התחילה עבור קארין במקום אחר לגמרי, בדיוק כמו שהיא רגילה - כשהיא האישה המחוזרת והמעניינת ביותר בבית. ארבעת הגברים הרווקים והצעירים היו כולם כרוכים אחריה, כשהראשון שבהם והמאוהב מכולם היה ג'וזי.

הוא רצה אותה כשהיא העדיפה את תום, המשיך לרצות אותה כשתום הלך לגל, חיכה לה כשהיא התנחמה בזרועותיו של דיוויד, אבל לא זכה לאהבה שלה אפילו כשדיוויד הודח. כל שלב כזה בדרך, שבו קארין יכלה לבחור בו אבל העדיפה מישהו אחר, היה עבור ג'וזי דחייה נוספת שרק שברה לו עוד ועוד את הלב, עד שבסוף הוא התפוצץ.

עוד בוואלה!

יש לכם סקס מעולה? כנראה שהזוגיות שלכם לא מאד מוצלחת

לכתבה המלאה

כבר שבועות ג'וזי מצהיר שהם 'חברים' ולא יותר ושהרגשות שהיו לו אליה כבר לא קיימים. כדאי לזכור לשעת הצורך: כשמישהו מצהיר על אותו הדבר כמה וכמה פעמים, בעיקר כשאף אחד לא שאל אותו - כנראה שהוא מנסה לשכנע בעיקר את עצמו. ברוב המקרים זה לא ממש עובד. גם קארין כנראה לא השתכנעה בזה, אבל כשכל המחזרים האחרים שלה נתפסו (תום), הודחו (דיוויד) או היו בעיצומו של התקף פסיכוטי (יהודה), אני בטוחה שהיה לה נעים להחזיק את ג'וזי על אש קטנטנה ולשחק איתו במשחק ה"בטח, אנחנו ידידים, מה שתגיד".

במצב הנפיץ הזה, כל מה שהיה חסר זו הערה אחת קטנה במשחק האסוציאציות המוזר בחדר השינה, שכל הרעל שג'וזי צבר יתנקז לכדי משפט אחד אכזרי ומרושע: "התוכן האנושי שלך כבר לא מספק אותי". מבחינת ג'וזי זו הייתה פשוט עוד הזדמנות לצאת בהצהרות, הפעם כדי להגיד (שוב, בעיקר לעצמו): "זאת לא את שלא רוצה אותי, זה אני שלא רוצה אותך". זה לא עבד כמובן, ואם היא רק תרצה הוא יזנק עליה ועל התוכן האנושי שלה בלי לחשוב פעמיים, אבל עד שזה יקרה (ספוילר: לעולם לא) הוא פגע בקארין בדיוק במקום שהכי כואב לה.

קארין עלייה בוכה במיטה. רשת 13, צילום מסך
הוא פגע בקארין בדיוק במקום שהכי כואב לה. (צילום מסך רשת 13)/צילום מסך, רשת 13

בעולם שבו אנחנו חיים נשים עדיין נמדדות בעיקר לפי המראה שלהן, ורובנו בטוחים שלנשים יפות תמיד יותר קל. אנחנו מרחמים על נשים שהמראה שלהן הוא לא מתכונותיהן החזקות ושנאלצו, מסכנות, לפתח אופי או ממש להצליח במשהו כדי לקבל מעמד לגיטימי בחברה, אבל שמחים לאידן של הנשים היפות והמוצלחות. בסופו של דבר, כולנו היינו רוצות להיות יפות, יפות מאוד או לפחות יפות יותר, אבל דווקא הנשים הכי יפות תמיד רוצות משהו אחר: שמישהו סופסוף יראה שיש בהן משהו מעבר ליופי שלהן.

ככה, ממש כמו הקלישאה של מלכת היופי שמיד אחרי התחרות נפרדת מבן זוגה, נוצרה הקלישאה הטראגית של האישה היפה, זאת שנראית מבחוץ כאילו יש לה הכל, אבל מרגישה כל כך חסרה מבפנים, מלאה בחוסר ביטחון, ונמצאת במלכוד תמידי: זקוקה נואשות למישהו שיראה מעבר ליופי שלה, אבל לא מצליחה לצאת מהמנגנון הקבוע של השגת חיזורים-חיזוקים מבחוץ באמצעות המראה שלה. זו הסיבה שקארין כל כך הייתה צריכה את כל החיזורים שקיבלה בתחילת העונה, וזו גם אחת הסיבות שבגללן נשארה בסוף בלי כלום.

אם נוסיף לאכזבות הרומנטיות את ההדחות של חבריה הקרובים דיוויד ומור, את העובדה שעמדה להדחה כמה פעמים, גילתה שהיא אחת המועמדות שקיבלו את מספר הקולות הנמוך ביותר, והתבשרה שהגולשים בחרו בה כדיירת הכי פחות מעניינת, אפשר להבין איך המשפט של ג'וזי היה הקש, המכה מתחת לחגורה שהייתה יכולה לפרק אותה סופית.

הייתה יכולה - כי מהר מאד החיוך חזר לפניה. זה היה בסיומה של סצינת הלחישות והמבטים החודרים בבריכה, כמוה לא ראינו מאז ימי אליאב ודנית הזכורים לטוב. כשליאור לחש לה שג'וזי כנראה מאוהב בה ושזו הסיבה שהוא התנפל עליה ככה. קארין נרגעה מיד. זה היה בדיוק האישור שחיפשה - זה שיזכיר לה שסדרי עולם לא התערערו, שהכל כרגיל, ושתוכן זה לא באמת כזה חשוב. לפחות עדיין לא. היא יפה מספיק כדי לשרוד בעולם הזה עוד כמה ימים - לפחות עד הכניסה השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully