האח הגדול, רמי ורד, לינור. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אה, עכשיו הבנו - רמי ולינור הם תקוה וליאור של העונה

24.1.2021 / 10:06

היחסים בין רמי ולינור ממשיכים להעסיק את הבית, וגם אותנו. משום מה אף אחד לא קונה את הסיפור הזה שהם רק חברים טובים או "כמו אבא ובת". חשבנו, חשבנו, ואז זה הכה בנו - רמי ולינור הם תקוה וליאור של העונה

רמי ורד ולינור ב"האח הגדול"/רשת 13

בסרטון: רמי ולינור מדברים על היחסים. במיטה

מילה אחת מליאור ופתאום רמי מדבר על כך שהוא בכלל מאוהב במישהי אחרת שמחכה (או לא מחכה) לו בחוץ. מודה שזה הכניס אותי לסחרור של שאלות. קודם כל - מה?! ואז מי? ולמה? וממתי? ומה לינור חושבת על זה ובת כמה היא. אחרי ההלם הראשוני התחלתי לעשות סדר. הוא התגרש ממש לא מזמן, וכשהתראיין על הנושא עוד לפני הכניסה לבית אמר שבגלל שמעולם לא סירב לאשתו, וגם כשהיא ביקשה להתגרש הוא לא אמר לה לא. יכול להיות שהוא עדיין בעניין שלה, ויכול גם להיות שכל הסיפור הזה פשוט מביך אותו אז הוא אומר את מה שהוא חושב שהוא צריך להגיד. מה שבטוח הוא שהבועה הזו, הכל כך נעימה ולא ברורה שהוא ולינור נמצאים בתוכה, עומדת להתפוצץ הרבה לפני שאחד מהם ייצא מהבית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

למרות שברור לכולנו שהם נמשכים אחד לשניה ואין ספק שאם המצלמות היו מפסיקות לפעול הם היו מתנהגים אחרת, זה גם ברור שכשהתוכנית תיגמר השניים האלו יצטרכו לחשב מסלול מחדש מבחינת מערכת היחסים הזו. אולי הם יחליטו לנסות להיות יחד או שלאט לאט הם יתרחקו, אבל לי קשה לראות עתיד בו לינור מוצאת לעצמה חתיך בן 30, רמי חוזר לגרושתו, והשניים האלו יוצאים מדי פעם לארוחת ערב לבד "בקטע של אבא ובת".

הרצון הזה לשמור על הבועה שלהם בכל מחיר והניסיון הכל כך מקסים וסדיסטי לשכנע כל אחד את עצמו שאין שם שום דבר מעבר לידידות הזכיר לי זוג אחר. שני אנשים שגם לא זזו מהמיטה, דיברו שעות, התחבקו, התלטפו ובילו כל דקה אחד בתוך השנייה, רק כדי שאחד הצדדים יוכל בסופו של דבר להסתובב ולהגיד לכל העולם וגם לעצמו - היא לא מתאימה לי, ואני הולך להילחם בכל מה שקורה לי כי יותר חשוב לי איך אני יוצא מול הסביבה.

זוכרים את תקווה וליאור? אז ככה.

ליאור תירץ בזמנו את חוסר ההתקדמות של הקשר בכך שהוא לא נמשך לתקווה, למרות שכולנו (וגם היא, אגב) הבנו שמה שבאמת מפריע לו זה אותו הדבר שמפריע כל כך לרמי, וזה מה יגידו. יש משפט אחד שנכון לגבי כל הגברים בעולם: כשרוצים לדעת מה גבר מרגיש כל מה שצריך לעשות זה להתעלם ממה שהוא אומר ולהסתכל על המעשים שלו. גברים יכולים להגיד הכל - הם יבטיחו לך שהם עומדים להתחתן איתך ולגור איתך בטירה, יספרו לך שהם אוהבים אותך והם לא הרגישו ככה מעולם, או במקרה של רמי, יגידו לך שאת כמו בת ושאין שום סיכוי שמשהו יקרה ביניכם. אבל ממש כמו אצל ליאור, המעשים מדברים בעד עצמם, והדיבורים מגיעים מתוך פחד.

זה שרמי מפמפם ללא הפסקה את העובדה שהוא מחפש מישהי בת 40+, ואז נזכר פתאום שהוא בכלל מאוהב ואומר את זה בקול המקריפ של זקנה שבלעה ילד בן 8, שבו הוא אומר את כל הדברים שגורמים לו להרגיש לא בנוח - זה בסך הכל הניסיון שלו לשכנע את עצמו שהכל בסדר. שבחוץ לא מצביעים עליו וצוחקים על כך שהוא תרח זקן שממש בעוד רגע יצטרך הליכון כדי לעזור ללינור לשרוף 600 קלוריות בדקה וחצי. אבל העובדה שרגע אחרי הוא צולל איתה למיטה ומתרפק על כך שהיא אומרת לו "אני אוהבת אותך" אומרת הכל.

אני ממש לא אומרת שהשניים האלו יהיו יחד אחרי התוכנית. אני בטוחה שהרגשות שהבית מעורר מרגישים הרבה יותר גדולים ומשמעותיים ממה שיתבררו בחוץ, וכך גם הפחדים הופכים למאיימים יותר, אבל אני כן אומרת שכרגע הוא נראה כמו גבר שאוהב אותה ונמשך אליה. לא משנה כמה סיפורים הוא יספר, העובדה שנבהל כל כך כשליאור אמר לו ש"זה לא נראה טוב" רק מוכיחה את מה שכולנו רואים - רמי מנסה לשכנע בעיקר את עצמו, ונבהל שהסביבה לא מאמינה לו.

דווקא כאן, אגב, הייתי רוצה לשבח את לינור - אני לא יכולה לקבוע בוודאות שאם רמי היה מוריד את המגננות שלו היא היתה קופצת על ההזדמנות, אבל אני כן יכולה להגיד שמאז שהאח עימת אותה עם הצורך שלה להסתתר מאחורי האיפור היא הפכה להיות חזקה ואמיצה יותר, ולו רמי היה מושך אותה לכיוונו היא כנראה היתה סומכת עליו. ממש כמו תקווה, אגב, שהבינה מה קרה בראש של הגבר מולה והיתה אינטליגנטית מספיק להבין שללחוץ אותו רק יגרום לו לברוח.

אחרי הפרק הזה אני כן יכולה להגיד דבר אחד בוודאות: רמי לא יעשה שום צעד לכיוונה. לא כי הוא לא רוצה, אלא כי בניגוד ללינור, ולמרות שהוא מנסה להראות מתקדם ומגניב ו"צעיר ברוחו", וממש כמו ליאור לפני שנה - הוא עדיין פחדן. עטוף באינספור שכבות של מגננות ואובססיבי "להיות בסדר". חסרה לו הפלואידיות חסרת הפחד שקיימת דווקא אצל הדור הצעיר יותר, שלא רק מוכן יותר לקבל את השונה, אלא אמיץ מספיק להיות כזה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully