נטע אלחמיסטר, ניקול ראידמן, מייגן מרקל, ליהיא גרינר. צילום מסך אינסטגרם, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/צילום מסך אינסטגרם

תנוחו: הנשים שצריכות למצוא דרכים חדשות לעשות כותרות

עדי דנטס

15.3.2021 / 9:00

מה משותף בין מייגן מרקל, ליהיא גרינר, ניקול ראידמן ונטע אלחמיסטר? כולן מתחילות קצת לחזור על עצמן. עדי דנטס תוהה בקול רם לגבי מידת האותנטיות של התקריות האחרונות בכיכובן - האם הכל אמיתי או שמא חיפוש נואש אחרי כותרות?

כולנו מרגישים תקועים במקום בשנה האחרונה - מנסים להתאים את עצמנו למציאות המשתנה ולמצוא דרכים חדשות ליהנות, לעבוד או פשוט לשמור על שפיות. עם החזרה לשגרה זה מרגיש כאילו הסלבס, שגם הם מאסו בביצה המתייבשת, מתגעגעים לקצת אקשן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה מובן, רק חבל שבמקום להמציא את עצמם מחדש או לעשות משהו שבאמת ראוי לכותרת, רובם חוזרים לאותם דפוסים ושטיקים שפעלו עד היום, ולא מוכנים להבין שאנחנו כבר עייפים מלקרוא על עוד ריב או סקנדל שמרגישים כאילו נוצרו רק כדי למלא את בצורת ההשקות שנכפתה עליהם בשנה האחרונה.

מי אלו שעדיין לא הפנימו שיש דרך חדשה ליצור כותרת? קבלו:

הקול הגדול של ניקול
ניקול ראידמן ידועה בכך שכל מה שהיא עושה - היא עושה בענק. כשהיא רוצה למכור בגדים היא בונה בוטיק בכיכר המדינה עם אסלות מזהב ושיש מקיר לקיר, כשהיא רוצה לשיר היא טסה לחו"ל עם צוות שלא מבייש אירוויזיון עם עשרות (או מאות) מזוודות, וכשהיא רוצה לריב - היא עושה את זה עם אחד האנשים הגדולים בפוליטיקה, ואם אפשר שיהיה גם הסנדק של הבן שלה, עדיף.

בתוכנית של אופירה וברקו ששודרה בשישי האחרון ניקול אמרה על ליברמן שהוא "אגואיסט צבוע ששם אינטרסים אישיים שלו לפני דאגה לציבור", והמשיכה בעוד עקיצות שככל הנראה כבר קראתם או ראיתם. ליברמן, מצידו, קרא לניקול "צער בעלי חיים" ו"משרתת של שרה וביבי". האמת - חשבנו שניקול התפתחה והיא מעל זה, וקצת ציפינו שתגיב בדממה, כמו שעשתה כשליהיא גרינר ונעמה קסרי ניסו לגרור אותה לתוך ריב מתוקשר, אבל לא.

ראידמן חזרה לדרכים הרגילות ומאיימת בתביעת ענק של מיליון שקלים, כשהיא מבטיחה לתרום את הכסף לעמותת "לא לאלימות נגד נשים". לא אומרות שזה לא יפה והכל, אבל נו - לא התעייפת? לא סיפרת שאת גם ככה מתנהלת בבתי משפט? אז עוד אחד? למה זה טוב? בשביל ששוב תצאי חזקה ופילנטרופית? הבנו. תנוחי.

עוד בוואלה!

3 נשים נותרו באח הגדול, אבל בגמר ציפינו לאחת אחרת

לכתבה המלאה

ליהיא גרינר והראנט באוטו
מודות שאנחנו מחבבות את ליהיא גרינר וגם את העובדה שהיא לא מפספסת הזדמנות להיכנס לרכב, לשים חגורה, להתחיל לנהוג ולהעלות סטורי כעוס בו היא תוקפת את מי שזה לא יהיה שעלה לכותרות לאחרונה. האמת, אנחנו אפילו נותנות במה לריבים שלה ובדרך כלל מוצאות את עצמנו בצד שלה. אבל פתאום יש תחושה שהכל קצת מתחיל לחזור על עצמו - ממש לפני שבוע גרינר נכנסה לריב מכוער מול טילטיל ב"פותחים שישי".

כשהשניים התווכחו על יהודה יצחקוב מ"האח הגדול", ליהיא אמרה לטילטיל בביטול "תחזור למונית", והוא, בתגובה, ענה "תראי את הבטן" בהמשך לשיתוף של גרינר אודות ניתוח מתיחת הבטן שלה. נכון - הריב הידרדר, ושני הצדדים דיברו בצורה מרושעת וירדו לפסים אישיים. האמת, כנראה שבשביל זה גם הביאו אותם לתוכנית. אבל הסטורי ברכב, בו ליהיא מספרת שוב על מה שקרה, שכולל גם דמעות ושרבוב מילים באנגלית כאילו היא עושה פיילוט ל"קארפול דרמה", איך לומר, מתחיל קצת לעייף. אולי שווה להתחיל לחשוב על דרכים חדשות להביא כותרות כשאין מוצרים לקדם או ריאליטי להתכונן אליו.

משפחת המלוכה
אין אף אדם בעולם שלא הזדעזע יחד עם כולנו על כך שנציגים בארמון תהו כמה כהה עומד להיות הבן של מייגן מרקל והנסיך הארי. הריאיון עשה כל כך הרבה כותרות שלרגע זה הרגיש כאילו נפתח חמ"ל מיוחד שכל תפקידו לשלוף עבורנו פיסות מידע מפיהם של הדוכסים שסרחו. רגע אחרי הגיעה התגובה מוויליאם, שטען, הפתעה הפתעה, שמשפחת המלוכה לא גזענית. אני יודעת, מרגש בערך כמו הבדיקות הגנטיות של וויליאם וקייט.

יחד עם זאת, גם זה קצת מרגיש כאילו מייגן שוב רוכבת כל אותו שטיק - הפמיניסטית השחורה שנלחמת בממסד. הבנו, את גרושה ושחורה ומגניבה ויש לך דעה. שזה נהדר והכל, די הבהרת את זה כשהעברת את הנסיך הג'ינג'י אול דה וויי טו הוליווד. אבל כשהגיעו רפרורים לבת הים הקטנה, ומייגן אמרה שהיא, ממש כמו בת הים, "התאהבה בנסיך ובגלל זה איבדה את הקול שלה" התחלתי להתגרד.

באמת? את אריאל בת הים עכשיו?! מה הלאה?! תגדלי שיער ותעברי למגדל הוליוודי אה-לה רפונזל? אה, ועכשיו PAGE SIX מדווחים שהיא מדברת עם המפלגה הדמוקרטית ורוצה להיכנס לפוליטיקה. האם יש שלב בו הטיפוס החברתי הזה יתחיל לעייף אותה? כולנו מקווים.

נטע אלחמיסטר. צילום מסך אינסטגרם, עיבוד תמונה
דומה קצת, לא?/עיבוד תמונה, צילום מסך אינסטגרם

בגד הים של בני ואלחמיסטר
הדרמה החדשה כוללת את הדוגמנית אמילי רטקאוסקי, כשבקולקציית בגדי הים החדשה של בני ואלחמיסטר מופיע דגם זהה לזה שהשיקה רטקאוסקי אי שם ב-2019. מצד אחד - פאדיחה והכל. מצד שני, זה קצת מרגיש כאילו בכל פעם שהשתיים מוציאות קולקציה קורה משהו מביך, מפתיע, או שמיד עולה לכותרות. פעם זו עדן בן זקן שצולמה ללא ידיעתה מודדת בגדי ים, בפעם אחרת זו נטע ברזילי שצעדה על המסלול ועררה תגובות חצויות, והיו גם הפרידה של בני מהארוס או ריב בין נטע לנועה - לא משנה מה, תמיד יש משהו שמביא תנועה לאתר ובאזז להשקה הטרייה. רוצות שנאמין שהן לא שמו לב שלאחת מדוגמניות העל הגדולות בעולם, שרק במקרה היא גם מתחרה ישירה של השתיים, היה דגם זהה? אני חייבת לתהות, האם מדובר בפאדיחה או עוד מהלך שיווקי מתקדם במיוחד? מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully