"מומחה לדייטינג" מזהיר מפני אמהות חד הוריות. TikTok/realtalkmiami, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/realtalkmiami

זעם על ה"מומחה לדייטים" שמזהיר גברים מאמהות חד הוריות וקורא לאלף נשים

30.3.2021 / 11:05

סרטוניו של הקואצ'ר מיירון גיינס הוסרו מטיקטוק לאחר שקרא לגברים לא לצאת עם אמהות חד הוריות והציע "להעניש נשים שלוקחות אתכם כמובן מאליו". בעוד נשים מאשימות אותו במיזוגניה ובקידום תרבות האונס, גברים מנסים לצאת להגנתו: "מה קרה לחופש הביטוי?"

"מומחה לדייטינג" מזהיר גברים שלא לצאת עם אמהות חד הוריות/TikTok/realtalkmiami

אדם שמציג את עצמו בתור "מומחה לדייטינג" סופג אש ברשת בגלל הסרטונים השנויים במחלוקת שלו, בייחוד לאחר שבסרטון האחרון שלו הוא הזהיר גברים רווקים לעולם לא לצאת עם אמהות חד הוריות, אמר שהן "להנאה בלבד" וכל זה בגלל ש"הילד שלה תמיד יהיה ראשון".

מיירון גיינס, קואצ'ר ומאמן כושר ממיאמי, פלורידה, תויג ברשת כ"מיזוגני" ו"מקדם תרבות אונס" בעקבות העצות הקיצוניות שהוא מעניק לגברים בסרטוני הטיקטוק ובפודקאסט שלו, Fresh & Fit.

הסרטונים שלו עוררו המון זעם מצד נשים וגברים ברשת, עד כדי כך שטיקטוק השביתה לו את הפרופיל בטענה שהוא הפר את כללי הקהילה שלהם - וזה קרה לאחר שפרסם סרטון בו קרא "להעניש" נשים על "התנהגות רעה". מאז הוא חזר לטיקטוק והמשיך לשתף את 54 אלף העוקבים שלו בעצות למערכות יחסים עד ששוב עורר זעם כשפרסם סרטון בו הוא מפרט "שלוש סיבות מדוע לא כדאי לכם לצאת עם אם חד הורית".

זוג במיטה יחד עם תינוק שצופה בהם. Serg Ivanov, ShutterStock
"חבר'ה - אימהות רווקות הן להנאה בלבד"/ShutterStock, Serg Ivanov

על אף ששני הסרטונים האלו שלו הפכו לוויראליים והעניקו לו פרסום בכל רחבי העולם, עמוד הטיקטוק שלו - שהוסר שוב (לא ברור אם מבחירה או על פי החלטת הנהלת טיקטוק) - מציג מגוון רחב של סרטוני טיפים, החל מעצות שמחליקות בגרון כמו "מדוע גברים חייבים לשלם בדייט ראשון" ו"מדוע גברים ונשים לא יכולים להיות חברים" ועד כאלה שנתקעות שם כמו "מדוע גברים חייבים לשלוט במערכת היחסים" ו"כיצד לצאת לדייט עם מספר נשים בו זמנית".

בסרטון האחרון שלו מסביר גיינס מדוע לגברים לא מומלץ לצאת עם אמהות חד הוריות. הוא אומר בסרטון: "חבר'ה, במילים פשוטות, אתם לעולם לא תהיו ראשונים. הילד תמיד יהיה ראשון וזה בסדר, ככה זה צריך להיות, אבל תבינו שתמיד תקבלו את המושב האחורי. שנית, זה לא הילד שלכם אז אתם לא יכולים לחנך אותו ובנוסף לכך היא יכולה לקחת אותו ממכם בכל עת אם אתם נפרדים, ואין לכם זכות עליו. ודבר אחרון - אתה צריך לשלם עבור אחריות של אדם אחר. חבר'ה - אימהות רווקות הן להנאה בלבד. הגנו על עצמכם ועל הארנק שלכם. שלום".

עוד בוואלה!

"הנקמה הכי מוגזמת שראינו": "קישטה" את חדרו של החבר שבגד בה בהודעות ותמונות ששלח לנשים אחרות

לכתבה המלאה

צפו בסרטון שחולל סערה "מדוע לא לצאת עם חד הוריות"

מה דעתכם על העצה שלו?

אני גבר ואני מסכים איתו
אני גבר ואני לא מסכים איתו
אני אישה ואני מסכימה איתו
אני אישה ואני לא מסכימה איתו
2158 משתתפים

"ברור שאתה לא גבר. סתם ילד טיפש"

נשים רבות (וכמובן שגם גברים) זעמו על ההתבטאות שלו. אחת כתבה לו: "להנאה בלבד? זה מגעיל. אם אתה מדבר ככה בפלטפורמה ציבורית, מפחיד אותי לחשוב מה אתה אומר בפרטיות". אחרת כתבה: "וואו! צריך גבר אמיתי כדי לקחת על עצמו ילד של מישהו אחר. אבי החורג היה יותר אבא בשבילי מאשר האבא האמיתי שלי! ברור שאתה לא גבר. סתם ילד טיפש". צופה נוספת כתבה: "אני מדברת בשם כל האימהות... גם לכיף אנחנו לא נרצה אותך. תתקדם". עוד משתמשת כתבה: זו בדיחה נכון? תגידו לי שזו בדיחה. אין באמת גברים שחושבים ככה, נכון?!". אחרת הוסיפה: "עלה לי האוכל. הוא דוחה".

לעומת התגובות האלה היו גברים, לא באופן גורף כמובן, שנטו להסכים איתו. "זה עצוב, אבל נכון", כתב לו אחד ואחר הוסיף: "על אף שהוא צודק, אם למישהו יש קשר טוב עם בת הזוג שלו - זה עדיין עשוי לעבוד".

חלק מהתגובות לפוסט המטריד של מיירון גיינס. TWITTER, צילום מסך
חלק מהתגובות לסרטון של מיירון גיינס/צילום מסך, TWITTER

"אם אישה דוחה תאריך של דייט - צריך להעניש אותה"

בסרטון השנוי במחלוקת הקודם שלו, הוא קרא לגברים "להעניש במיידית" נשים על "התנהגות בלתי ראויה". גיינס ייעץ לגברים מה עליהם לעשות כשאישה מבקשת לקבוע תאריך חדש לדייט והתעקש שזו "התנהגות רעה" שאסור לתגמל ב"חיזוקים חיוביים".

הוא אמר: "אתם פשוט עונים לה 'אוקיי, קול, אבל אני לא ממש אוהב נשים שלא סגורות על עצמן. אם נצא לדייט, את תשלמי על השתייה או ארוחת הערב'. כשנשים מתנהגות לא יפה, אתם צריכים להעניש אותן מיד, כדי שהן ידעו שזה לא מקובל, כי אם תסכימו לזה ותיקחו אותה לדייט אחרי שהיא עשתה שטויות כאלה, היא תחשוב שזה בסדר להתנהג ככה. אל תעודדו התנהגות רעה עם פידבק חיובי".

זו העצה הקודמת שבגללה ספג אש - איך להעניש נשים על "התנהגות רעה":

גם התגובות לסרטון הזה היו קשות. "אני בטוחה שהוא קיבל את המידע הזה ממאלף כלבים", כתבה אחת ואחרת שאלה בסרקסטיות: "האם לדייטים שלו מותר לעלות על הספה? הוא מביא איתו חטיף וכדור טניס לדייטים כדי שיוכל לתת חיזוק חיובי על התנהגות טובה?". אחרת כתבה: "לבקש לדחות דייט זו לא התנהגות רעה ולא מעשה שראוי לעונש. אם אתה כזה חסר ביטחון וכועס על מישהי שדחתה לך את הדייט אז אתה צריך עזרה. אתה לא צריך להעניש ולעשות מניפולציות על מישהי שכנראה נאלצה לדחות את הדייט בגלל מקרה חירום".

גם כאן היו כמה גברים שיצאו להגנתו. אחד כתב: "הניסוח והגישה שלו גרועים, אבל הוא מתכוון להצבת גבולות. אתה צריך להתנהג לאנשים, לא משנה אם זו אישה או גבר, כפי שהם מתנהגים אליך. המילה עונש לא במקום פה, אבל בהחלט צריך לקבוע גבולות כדי שלא יזלזלו בך". אחר כתב: "הוא לא מתעלל רגשית ולא מקדם תרבות אונס. להפך, הוא אומר 'תזרוק אותה אם היא לא בעניין'. מה קרה לחופש הביטוי? ומה קרה ל'חיי שחורים חשובים'? מיירון הוא גבר שחור, אז חיי שחורים חשובים רק כשהם מתייצבים לצד לוחמי צדק חברתי ליברלים?".

חלק מהתגובות שפורסמו לפוסט המטריד של מיירון גיינס. TWITTER, צילום מסך
אחת התגובות לפוסט המטריד של מיירון גיינס/צילום מסך, TWITTER
חלק מהתגובות שפורסמו לפוסט המטריד של מיירון גיינס. TWITTER, צילום מסך
ועוד אחת על אילוף כלבים/צילום מסך, TWITTER

משתמשת הטיקטוק crybabyscorpio עודדה את 32 אלף העוקבים שלה להציף את גיינס בהודעות אחרי שנתקלה בחשבון הטיקטוק המיזוגני שלו. היא הסבירה בסרטון התגובה שלה שהיא בדרך כלל נגד בריונות ברשת, אבל "הפעם זה בלתי נסלח".

המשתמשת crybabyscorpio קוראת להתנהג אליו בביריונות:

ועוד משתמש קרא לדווח עליו:

@jacobvanlue

@freshnfit you're disgusting

♬ original sound - avani stan ???

כפי שציינו, עמוד הטיקטוק שלו אינו פעיל כעת, אך הוא ממשיך לשתף את עצותיו בפודקאסט שלו ביוטיוב - ואפילו אירח בו בשבוע שעבר אמהות חד הוריות כדי להתעמת איתן בנושא.

צפו בו מתעמת עם אמהות חד הוריות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully