תמונות סקסיות. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/אופיר הרשקוביץ

כך תצלמי תמונות סקסיות בטוחות ותשאירי לו טעם של עוד

אופיר הרשקוביץ

22.2.2021 / 10:00

הקורונה גרמה לך ולבויפרנד לא להפגש הרבה זמן? רוצה להחזיר את האקס או לעשות טיזינג למאהב? תמונה מפתה היא הפינוק המושלם, וכך עושים את זה כמו שצריך. קבלי 8 טיפים ליצירת זהב

ראשית, הרשי לי להתוודות מולך. יש לי חולשה לתיירים. כנראה שאני גרה כל כך הרבה זמן בתל אביב שהתקדמתי הלאה לאתגר הבא - המטרה: לתפוס תיירים שנמצאים כאן בארץ ולביית אותם. כאלה שנמצאים כאן לתקופה מסוימת בעקבות משרה או אפילו כאלה שעושים עליה (יותר טוב, הסיכוי לגרום להם להתאהב ולהישאר בארץ גבוה יותר). הקורונה אמנם מקשה על הרצוי מול המצוי, אבל בחורה עקשנית מספיק מצליחה לדוג אותם גם עכשיו. לפני חודשיים הכרתי שחקן כדורגל קולומביאני סקסי בטירוף שנמצא כאן לעונה שלמה עד הקיץ, והתחלנו לצאת. טלנובלה מכל הבחינות. לפינאלה, כיאה לטלנובלה אמיתית, אחרי חודש הוא אמר לי שהחליט לחזור לקולומביה כי הוא לא מצליח למצות את כישוריו המקצועיים בקבוצה כאן בארץ...וליבי נשבר. הוא טס הרחק ואנחנו נשארנו בקשר אבל... כאן נשאלה השאלה: איך אצליח לשמור איתו על יחסים חמימים ודלת פתוחה להצעה לחופשה חושנית בקולומביה בקרוב? המדריך שהכנתי לך כאן מבוסס על מה שעשיתי. במילים אחרות, בידקי שהדרכון שלך בתוקף, כי ההצלחה כאן וודאית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לבוש
חשוב שתבחרי את הסט שהכי מחמיא לגוף שלך, גם מבחינת הדגם וגם מבחינת הצבע. לבנות עם גוון עור בהיר יתאים סט כהה יותר (בגווני שחור, כחול כהה, בורדו או סגול חציל) ולבנות עם גוון עור כהה יחמיא סט בהיר (בגווני שמנת, אדום, תכלת או סגול לילך). לגבי הדגם, קחי את החזיה שמחמיאה לחזה שלך, שמתאימה בול - שלא לוחצת ומוציאה שומנים ולא גדולה ורופפת. התחתונים צריכים להיות בגזרה הנכונה בשבילך - חוטיני, ברזילאי, או אולי אפילו בגזרת מכנסון עם כיווצים בפס הישבן. עם תפרים בצדדים, נמוך, גבוה - מה שיושב עליך הכי טוב. והבד - תחרה. על זה אין ויכוח.

תמונות סקסיות - תתלבשי בטעם. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
בלי אלתורים/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

תאורה
בגלל שמדובר בתמונה סקסית, צריך לדאוג לאווירה מסתורית ומעט מעומעמת. תדאגי שהחלל לא יהיה מואר מדי, ואולי אפילו תצליחי לאלתר איזו מנורת אווירה שתסדר אור צידי מחמיא ומסתורי שידגיש את הקימורים והשרירים הנכונים שלך.

עוד בוואלה!

כמו ציפור את חופשיה: ההדחה הזאת באה ללינור בול בזמן

לכתבה המלאה
תמונות סקסיות - תאורה. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
תאורה חכמה/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

פוזה
כאן מגיע פרס לרמאית המצטיינת שמכירה את גופה מכף רגל ועד ראש, ויודעת איזה פוזות הכי מחמיאות לה. ישיבה או עמידה? פרופיל או פרונטלי? גב מוקשת? מקומר? את צריכה למצוא את הפוזות שמדגישות את היתרונות ומטשטשות את החסרונות. כן, חסרונות. אף אחת לא מושלמת ולכולנו יש זוויות מחמיאות יותר ופחות, בואו נודה בזה ונפסיק לחיות בסרט. אם יש לך ישבן קטן יחסית - קמרי את הגב והבליטי את הטוסיק (חשוב שהרגל שקרובה למצלמה תהיה כפופה כי כך הישבן מקבל צורה עגלגלה ותפוחית). אם יש לך כרסונת, נסי למצוא פוזות בהן את לא מכופפת את הגב ויוצרת כפלים - גב מקומר, ידיים למעלה למתיחה ויצירת אשליה של גוף ארוך, ועוד. אם יש לך פימה, הקפידי להרים את הראש ולזקוף את הצוואר, כך עצמות הלסת שלך יבלטו. גם להצמיד את הידיים לגוף לא עושה עימן חסד בדרך כל - נסי להרחיק אותן.

תמונות סקסיות - פוזה. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
תני בפוזה/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

השאירי מקום לדמיון
אל תראי הכל - תני לו להשלים את החסר. אל תצטלמי עירומה לחלוטין, כיסוי במקומות הנכונים הוא הרבה יותר סקסי וגם יותר בטוח - אל תצטלמי עם פוזות של רגליים פשוקות מדי, או ידיים שנוגעות בגוף בצורה מפורשת מדי. הידיים יכולות להימצא "ליד", בפוזת ה"כמעט" - תאמינו לי שהוא ישלים את הסנטימטר החסר בראש שלו. או ימהר להגיע אליך ולהשלים אותו בעצמו.

תמונות סקסיות - תשאירי מקום לדמיון. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
בלי עירום/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

לוקיישן
עדיף שתצטלמי בלוקיישן שמתאים לאווירה, למשל: על המיטה, על כורסה, או אפילו במטבח (נשבעת לך שזה יכול להיות סקסי כשעושים את זה נכון). הימנעי מסלפי בנאלי במראה בשירותים או במקלחת, זה משעמם וצפוי.

תמונות סקסיות - לוקיישן. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

הפרטים הקטנים
אני אמנם מדברת על תמונה חפוזה כביכול אבל את צריכה להשקיע בה. שימי לב שהלק שלך נכון, השיער בגוד הייר דיי, והרקע שאת מצטלמת עליו לא מבולגן. שימי לב לכל נקודה בגוף שלך, מהתנועתיות העדינה של אצבעות הידיים ועד הפוינט בכפות הרגליים. את יכולה אפילו להשקיע בפרופס כמו עקבים, תכשיטים, או כל דבר אחר מהעולם שלך שיכול להוסיף תבלין לתמונה.

תמונות סקסיות - הפרטים הקטנים. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
שימי לב לפרטים/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

בלי פנים
חוק ברזל: אל תחשפי את הפנים - החוק הכי חשוב שאת חייבת להקפיד עליו - תסתירי את הפנים שלך. את אף פעם לא יודעת לאן התמונה הזו יכולה להתגלגל בעתיד ותאמיני לי שאת לא רוצה להסתכן...

תמונות סקסיות - בלי פנים. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
בלי פנים/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

בלי פוטושופ
עם כל החסרונות הקטנטנים שלכל אחת מאיתנו יש, את עדיין מושלמת, אז עשי טובה והימנעי משימוש באויב הכי גדול שלך - הפוטושופ. לכולם כבר נמאס מהרדיפה אחרי שיפוצים דיגיטליים, הוא יודע שאת אנושית, ועף עלייך גם ככה. כל הדגשים פה למעלה יגרמו לגוף שלך להראות במיטבו, והוא לא צריך יותר מזה. את לא צריכה לעזור לישבן שלך להיראות גדול יותר, לרגליים להיות ארוכות יותר או לבטן שטוחה יותר - תהיי *את*. טבעי זה הכי סקסי שיש.

תמונות סקסיות - בלי פוטושופ. אופיר הרשקוביץ, באדיבות המצולמים
בלי פוטושופ/באדיבות המצולמים, אופיר הרשקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully