חשבה שהחבר שלה מת במשך שנים - ואז גילתה את האמת. k.jewel5/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/k.jewel5/TikTok

חשבה שהחבר שלה מת במשך 7 שנים - ואז גילתה את האמת עליו

7.5.2021 / 13:00

משתמשת הטיקטוק צברה 12 מיליון צפיות כשסיפרה לעוקביה על סיפור האהבה הראשון שלה - שנגמר בטרגדיה, כשבן זוגה מת כתוצאה מדקירה. רק היום, 7 שנים לאחר מכן, היא גילתה מה באמת עלה בגורלו

יותר מ-12 מיליון צפיות צבר סרטון "החשיפה" של משתמשת הטיקטוק k.jewel5, שהצליחה להפיל לכולנו פה במערכת את הלסת לרצפה - עם סיפור האהבה הכי ביזארי ומשוגע ששמענו עד היום.

למעשה מדובר בסיפור האהבה הראשון שלה, כשהייתה רק בת 14 והכירה נער צעיר דרך הרשת החברתית Vine. השניים גרו במדינות שונות, אך זה לא מנע מהם להתחיל בקשר וירטואלי שהפך מהר מאוד לרומנטי. אחרי חצי שנה של זוגיות מרחוק, השניים נקלעו לריב גדול שגרם להם לא ליצור קשר במשך שלושה ימים. עד כה מדובר בסיפור לא חריג במיוחד, עד שהגיע הטוויסט בעלילה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הטיקטוקרית, שהיום כבר בת 20, סיפרה בסרטון שלה כי אחרי שלושה ימים נודע לה כי החבר שלה אושפז בבית החולים ותקופה קצרה לאחר מכן הודיע לה שהוא מת. היא כתבה: "התברר שהוא נמצא בבית החולים כי הוא נדקר. הוא הורדם ואז יום אחד קיבלתי שיחה בה נאמר לי שהוא מת. זה היה לפני 6 / 7 שנים".

הסרטון מסתיים כשהיא מגלה מה קרה לה השבוע: "לפני יומיים הוא פרסם תמונה שלו ושל בן הזוג שלו". אתם קוראים נכון - ב-7 השנים בהן חשבה שהוא מת, הוא למעשה היה חי וכל סיפור מותו כנראה היה רק דרך מאוד אכזרית שלו להיפרד ממנה. אאוץ'.

חשבה שהחבר שלה מת במשך שנים - ואז גילתה את האמת. k.jewel5/TikTok, צילום מסך
טוויסט בעלילה - החבר שלה לא מת. הוא חי - ויוצא עם גבר/צילום מסך, k.jewel5/TikTok

בסרטון נוסף חשפה k.jewel5 שהיא ראתה את הסטורי שלו ופרצה בבכי כשהבחינה עד כמה הוא נראה מאושר לצד החבר שלו. היא כתבה לו בניסיון לקבל הסברים: "ראיתי את הסטורי שלך. בבקשה תענה. אהבתי אותך במשך שבע שנים. דייב, בבקשה תענה לי".

באותו סרטון היא כתבה בטקסט על המסך שהמוות שלו השפיע על כל מערכות היחסים שלה מאז. היא הרחיבה: "בערב בו רבנו תפסתי אותו בוגד בי. אמרתי לו שאני שונאת אותו ושהוא גורם לי להרגיש מטומטמת. הוא אמר לי שהוא יוצא להליכה כדי לנקות את הראש ואז קרה שבחור זינק עליו ודקר אותו. הוא היה בבית החולים במשך שלושה ימים, שוחרר - אבל אז חזר לשם כי לא הרגיש טוב. אז הם 'מצאו' דימום פנימי, הוא סיפר שהוא חייב לעבור ניתוח, אך משהו השתבש והוא הורדם. הוא שהה בתרדמת למשך שלושה שבועות ואז מת. זה היה לפני 6 / 7 שנים. אחיו התקשר אליי ועדכן אותי בהכל. הכרנו דרך Vine, שנינו היינו יוצרים. זה השפיע על כל מערכת יחסים שלי מאז".

הנה הסיפור המלא:

הצופים ביקשו מהמשתמשת שתעדכן אותם בהקדם האם דייב ענה לה, אך עד כתיבת שורות אלו היא לא פרסמה עדכון בנושא. כנראה שנצטרך להמשיך לעקוב כדי לגלות האם היא זכתה לקלוז'ר שציפתה לו כל השנים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully