תמונה של גבר ממועדון שהובילה לגירושים. tylarpaige, צילום מסך
צילום מסך/tylarpaige

התגרשה מבעלה בגלל תמונה מפלילה שלו ממועדון לילה

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 23:34

טיילור פייג' ראתה ברשת תמונה של בעלה ממועדון לילה עם בקבוק שתייה ואישה לצידו. אלא שזה לא מה שהרתיח אותה וגרם לה לשבור את הכלים. הגירושים הגיעו בגלל פריט שהיה חסר בתמונה והשקר שבא בעקבותיו

"התגרשתי מבעלי בגלל תמונה שלו ממועדון שראיתי בפייסבוק"/tylarpaige

אישה סיפרה ברשת שהיא התגרשה אחרי שהיא תפסה את בעלה ב"שקר הכי מגוחך שהיא שמעה אי פעם". השניים התעמתו ביניהם בעקבות תמונה שפרסם מועדון לילה בו בילה בעלה עם חברים.

טיילור פייג' העלתה לטיקטוק מספר סרטונים שצברו מעל 3 מיליון צפיות, בהם היא הסבירה שהיא קלטה את בעלה עם חבורת נשים באירוע שתועד בפייסבוק והועלה לעמוד של מועדון הלילה בו בילה. בתמונה ניתן לראות את הבעל עם בקבוק שתייה ביד אחת וכוס קטנה ביד השנייה ולצידו גבר ושתי נשים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האם אתם קולטים מה הפרט המפליל בתמונה?

תמונה של גבר ממועדון שהובילה לגירושים. tylarpaige, צילום מסך
תמונה של גבר ממועדון שהובילה לגירושים/צילום מסך, tylarpaige

זה ההסבר שלה

@tylarpaige

I'd love for this sound to go viral because he will know he's the only idiot that would tell such a whopper!!! #fyp #liar #cheater #exhusband

♬ They photoshopped his wedding ring off - Ty Paige

לא התמונה הייתה מה שהרתיח את טיילור, אלא מה שהיה חסר בה. טיילור הבחינה בכך שבעלה לא עונד את טבעת הנישואים שלו בזמן שהיא מבלה עם נשים במועדון, אז היא שאלה אותו על כך והתשובה שלו הפילה אותו בפח. הוא טען ש"הם הורידו לו את הטבעת בעזרת פוטושופ". "כן ברור", היא ענתה, "אנחנו התגרשנו".

כאשר הצופים ביקשו יותר פרטים היא הסבירה: "אחרי שהוא הבין שהוא נשוי למומחית פוטושופ, ואף צלם של מועדון לילה לא יכול לבזבז כל כך הרבה זמן על הורדת הטבעת מהיד שלו, הוא שינה את הסיפור שלו. הוא אמר לי שהוא היה חייב להוריד את הטבעת אחרי שהוא שטף ידיים ושכח לשים אותה בחזרה. כן, תזמון ממש נוח "לשכוח" להחזיר את הטבעת".

עוד בוואלה!

מחקר מצא: הסיכוי של גבר לבגוד בך עולה אם הוא לובש את הדבר הזה

לכתבה המלאה

לאחר שהפכה לויראלית היא סיפרה את הסיפור המלא

בסרטון המשך היא סיפרה כי היא לא התגרשה ממנו מיד לאחר פרשת התמונה, והיא אפילו לא האשימה אותו בבגידה בה אלא רק בכך ששיקר לה. השניים המשיכו לחיות יחד במשך שנה וחצי - במהלכן הוא שיקר לה עוד מספר פעמיים ועשה לה גזלייטינג עד ששאלה אותו מדוע הוא מתייחס אליה כאל משהו שאפשר להחליף וכמו "כלי לשימוש חד פעמי". כשענה לה שזה מה היא - היא החליטה להתגרש ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully