הגיע לדייט - ומצא שם עוד 16 גברים בתור. peakay81@, צילום מסך
צילום מסך/peakay81@

הגיע לדייט - ומצא שם עוד 16 גברים ממתינים בתור

30.4.2021 / 10:04

רווק בריטי סיפר לעוקביו בטיקטוק שהוזמן לדייט עם אישה שהכיר באפליקציית היכרויות - וכשהגיע גילה שהיא הזמינה גם את כל הגברים שהייתה לה התאמה איתם באפליקציה לספיד דייט מאולתר. בניגוד לאינסטינקטים שלו, הוא נשאר להילחם על לבה

הגיעה לדייט - ומצא שם עוד 16 גברים איתם היה לבחורה מאטץ'/peakay81@

משתמש טיקטוק מלונדון בשם פי קיי שיתף מספר סרטונים לעוקביו בהם חשף את סיפור הדייט ההזוי שלו. לדבריו הוא הוזמן לדייט עם אישה שהכיר באפליקציית ההיכרויות הינג' וכשהגיע למקום גילה לא פחות מעוד 16 גברים שהוזמנו לאותו דייט כדי להילחם על לבה.

כשהבין שהוזמן למעשה לספיד דייט בהפתעה, הוא החליט בכל זאת להישאר כדי לא לפספס את שאר התגובות של הגברים המבולבלים - אך בסוף מצא את עצמו מתגייס למשימה ונאבק על תשומת הלב של הדייט שלו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשבעה סרטונים שהפכו לויראליים בטיקטוק הסביר פי קיי כי ההיכרות עם הדייט שלו החלה ברגל שמאל, משום שהיא לא התרשמה מההודעה הראשונה ששלח לה - והשניים ניתקו קשר. כעבור שבועיים היא פנתה אליו שוב והזמינה אותו לדרינק. כשהגיע לדייט הוא גילה דרך גבר נוסף שהוא רק הדייט השני שלה לאותו ערב מתוך 17 גברים. רק מאוחר יותר היא הסבירה לכל הגברים המבולבלים שהיא פשוט הזמינה את כל מי שהיה לה התאמה איתו באפליקציה.

פי קיי פעל בחוכמה ותיעד את עצמו ברגעים המביכים האלה: "כפי שאתם יודעים, אני די גרוע בדייטים. אבל למעשה החלטתי לצאת לדייט, משהו שלא עשיתי כבר שנה וזה מה שקרה. זו לא בדיחה אגב!". בסרטון הראשון שלו הוא מציג את הדייט שלו, חברתה הטובה ואת הדייט שהגיע לפניו. הוא המשיך להציג את מועמדים מספר 3 ו-4 ואמר "יש עוד 6 בדרך" לפני שידע שצפויים להגיע יותר. בסרטון נשמעת האישה, ששמה לא פורסם, נואמת בפני המחזרים שלה: "הזמנתי את כל מי שנמצאה איתו התאמה בהינג', אז הנה אתם. אני מקווה שתסתדרו".

ככה זה נראה בדייט:

@peakay81

Thought I would re-upload this. This actually happened ??? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ Lofi - Domknowz

לאחר הדייט הוא פרסם סרטון בשישה חלקים בהם הסביר מה בדיוק קרה שם. פי קיי סיפר שלפני כשבועיים הוא פנה לאישה המסתורית באפליקציה - אך היא לא התרשמה מהודעת הפתיחה הפלרטטנית שלו שהייתה: "היי, מזל טוב על ההתאמה עם פי, זה הישג נהדר, ואם לא תמשיכי הלאה, אל תדאגי, עשית עבודה נהדרת". הוא חשב שזה מצחיק (האמת, גם אנחנו), אבל היא לא קיבלה את זה בהומור ואמרה לו שההתאמה ביניהם כנראה הייתה טעות.

בהמשך היום היא לפתע ביקשה את מספר הוואטסאפ שלו רק כדי לשלוח לו צילומי מסך משיחה קבוצתית עם חבריה בה הם ניתחו את ההודעה שלו.

החלק הראשון של סיפור הדייט ההמוני שלו:

@peakay81

Reply to @kateharleyfox Part 1, of this date ?? ##Dating ##Relationships ##Jokes ##Hinge

♬ Lofi - Domknowz

פי קיי סיפר שחבריה שוחחו ביניהם וניתחו מדוע משפט הפתיחה שלו גרוע. הוא אמר: "הדבר היחיד שגרוע יותר מזה שההודעה שלך לא מצחיקה, זה שמנתחים את ההודעה שלך ואומרים לך למה אתה לא מצחיק". בסופו של דבר התקשורת ביניהם הסתיימה, הוא מחק את המספר שלה והמשיך הלאה.

כעבור שבועיים הוא קיבל ממנה הודעה בה היא הזמינה אותו לבר. פי קיי הסתקרן אך במקביל חשש. הוא שאל אותה האם חבריה מתכננים "לארוב" לו בפגישה, אך היא הבטיחה לו שדבר כזה לא יקרה. הוא הגיע לדייט ומצא שם משהו הרבה יותר נורא.

החלק השני:

@peakay81

Reply to @meikezane part 2 of how I ended up on a date with 16 people ?? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ original sound - Pea Kay

פי קיי משחזר: "אני מגיע לשם, אני בדייט, זה המקום בו אנחנו נמצאים בסרטון - ואני רואה אותה, את חברה שלה ובחור ליד השולחן. ובכן, זה לא נורא - יכול היה להיות גרוע יותר!". פי קיי מספר כי הבחור טען בתחילה כי הוא "בן דודה" של הדייט אך מהר מאוד חשף בפניו שהוא למעשה הדייט הראשון שלה - ופי קיי הוא השני.

החלק השלישי:

@peakay81

Reply to @ivy.sd part 3 - well done if you have stuck it out this far ?? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ Lofi - Domknowz

פי קיי מסביר: "הוא אמר 'אני רק הדייט הראשון ואתה הדייט השני' ואני שאלתי 'רגע, מה? למה אתה מתכוון?!'. אני מתחיל לשמוע את רעש האזעקה במוח ואז הוא אומר 'כן, אתה דייט מספר 2 ויש עוד 10 חבר'ה שהוזמנו'. מתברר שעוד גברים הוזמנו לשם". אנשים המשיכו להגיע ולמרבה ההפתעה - לא עזבו. כולם נותרו להילחם על לבה.

החלק הרביעי:

@peakay81

Reply to @ceethejai part 5 is where it gets really juicy ??? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ Lofi - Domknowz

בהמשך הוא מסביר מדוע החליט להישאר במשחק. תחילה הוא מצא את זה מצחיק ואפילו הזמין חבר שלו להצטרף, אך בהמשך הוא גילה שהוא מסתדר לא רע בכלל עם הדייט שלו. הוא סיפר שהיו ביניהם לא מעט פלרטוטים באותו ערב עד שגילה שגבר אחר - שלא חשב שיש לו שום סיכוי איתה - כבר התנשק איתה. כדי לוודא שעדיין יש לו סיכוי איתה, פיי קיי החליט גם הוא לקחת צעד נוסף והשניים התנשקו. כשהאחרים החלו להתפזר, לדבריו, הוא הבין שרק שניהם נותרו בתחרות.

בחלק החמישי הוא מסביר מדוע נשאר בדייט

@peakay81

Reply to @jamesjampot well done making it this far ??? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ Lofi - Domknowz

אתם בטח סקרנים לדעת מי ניצח? אז התשובה אינה חד משמעית, אבל כנראה שזה היה הבחור השני שזכה בלבה, כי פי קיי שלנו זכה לסינון ממנה ביום למחרת. בסרטון האחרון בסאגה הא הוסיף כי הוא לא מעוניין לצאת איתה לדייט נוסף ואמר: "אם היה לי כבוד עצמי כלשהו, הייתי עוזב באותו הרגע שנודע לי על זה, אבל אחרי שהייתי בסגר במשך שנה, אימצתי את כל המצב. אפילו אחרי כל השיט שעברתי והערב המוזר ביותר בחיי - ביום למחרת סימסתי לה. כאילו, מה לא בסדר איתי?! מי עושה את זה?! היא לא ענתה".

הוא סיפר כי מחק שוב את המספר שלה אך לא בטוח שלא ישמע ממנה שוב ויעלה עוד מקבץ סרטוני המשך לטיקטוק. לגבי הצלחתו באותו ערב הוא אמר: "אני חושב שהגעתי למקום השני".

החלק השישי והאחרון:

@peakay81

Reply to @definitelynotmew part 6 - this is up to the present day ??? ##Dating ##Relationships ##Jokes

♬ Lofi - Domknowz

הסרטונים שלו זכו יחדיו ליותר מ-125 אלף צפיות ולמאות תגובות, רבות מהן מנשים שהיו מעוניינות לצאת איתו לדייט אחד על אחד, "כמו שמגיע לו". אחת כתבה: "אצלי היית זוכה, מבטיחה לך". אחרת כתבה: "לעשות ספייד דייט בהפתעה זה כל כך לא רגיש לזמן ולרגשותיהם של אחרים. מרגיש מאוד נרקסיסטי".

פי קיי ו-16 הגברים שהוזמנו לספיד דייט בהפתעה יכולים להתנחם בכך שלפחות לא מצאו את עצמם בדייט ההמוני שארגנה נטשה אפונטה לפני כ-3 שנים, אז היא הזמינה 100 גברים במקביל לדייט איתה בכיכר יוניון בניו יורק וערכה ביניהם תחרות הכוללת אתגרים פיזיים כגון שכיבות סמיכה וריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully