ניסתה לעבוד על החבר שלה שהיא בוגדת - ונכשלה. samandmonica/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/samandmonica/TikTok

ניסתה לעבוד על החבר שלה שהיא בוגדת בו - ולא ציפתה לתגובה כזו

18.6.2021 / 0:10

מוניקה תכננה מתיחה כואבת לארוס שלה ושלחה לו "בטעות" הודעה המסגירה שהיא לכאורה בוגדת בו. היא ציפתה שהוא יגיב בסערה וידרוש הסברים - אך התגובה שלו הפילה לה את הלסת מהמקום

ככה ניסתה מוניקה לעבוד על סם שהיא בוגדת בו. איך הוא הגיב?/samandmonica/TikTok

סם ומוניקה הם אחד הזוגות היותר דביקים של טיקטוק, שם הם צברו יותר מ-1.2 מיליון עוקבים שצופים בפרגון או בקנאה בסרטונים המתוקים להפליא שלהם. אחד מהסרטונים האחרונים שלהם הפך לויראלי וצבר יותר מ-3.6 מיליון צפיות. מוניקה תכננה מתיחה כואבת לארוסה, סם, בה היא חושפת "בטעות" שהיא בוגדת בו עם גבר אחר. היא תיעדה את רגע המתיחה ופרסמה את התוצאה הבלתי צפויה שלה בטיקטוק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון נראה סם יוצא מהבית לכיוון הרכב כשמוניקה שולחת לו במכוון הודעה באמצעותה היא מנסה לגרום לו להאמין שהיא בוגדת בו. בהודעה, שכביכול הייתה אמורה להגיע אל המאהב שלה, נכתב: "הוא עוזב עכשיו, אתה יכול לבוא". סם נראה קורא את ההודעה וחוזר לביתו. מוניקה בטוחה שהוא הולך להתעמת איתה על הרומן המזויף - אך התגובה שלו הייתה אחרת לגמרי משציפתה. "חשבתי שאתה הולך?", אמרה מוניקה לסם כשחזר לחדר השינה שלהם. הוא השיב: "כן, הלכתי, עד שראיתי את ההודעה שלך".

צפו במתיחה שהשתבשה

במקום להניח שהיא בוגדת בו, סם הגיע למסקנה שהיא עורכת לו מסיבת הפתעה ליום ההולדת באיחור של חודש. הוא אמר: "את מתכננת מסיבת הפתעה מאוחרת ליום ההולדת שלי או משהו?". "לא", היא השיבה מבולבלת, "יום ההולדת שלך היה לפני יותר מחודש!". הוא הגיב: "כן, אבל אף פעם לא מאוחר לחגוג, נכון? אני יודע שאת עושה את זה, אוקיי, אני כל כך אוהב אותך". הוא נישק אותה ויצא מהדלת. כעת, מוניקה לא רק שנכשלה במתיחה שלה - היא גם מחויבת לארגן לו מסיבת הפתעה.

עוד סרטונים מעוררי קנאה של הזוג הדביק הזה:

@samandmonica

Throwback to when she thought I was mad at her cause I called her by her name ? ##fyp ##foryou ##couples ##couple ##relationships ##pranks ##prank

♬ original sound - Sam and Monica

הסרטון צבר יותר מ-600 אלף לייקים וכמעט 6 אלף תגובות. "וואו, הוא כל כך תמים. אני מעריץ את מערכת היחסים שלכם", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "וואו, זה כל כך מתוק. אני אוהב איך המחשבה הראשונה שלו לא הייתה בגידה אלא מסיבת יום הולדת. יש לו כל כך הרבה אמון בך שזה אפילו לא עלה על דעתו". צופה נוסף כתב: "זו דוגמא למערכת יחסים בריאה. אין סודות אז אין סיבה לחשוד בבגידות".

צופים אחרים משוכנעים שסם לא היה תמים כפי שמוניקה חשבה, אלא שיחק את המשחק שלה. אחד כתב: "הוא ידע שאת מותחת אותו והוא שיחק בך. הוא גם לא נפל במלכודת שלך וגם הרוויח לעצמו מסיבת יום הולדת". אחר הוסיף: "הוא 3 צעדים לפניך, מותק. בסוף את הנמתחת. הגבר הזה יודע להשיג את מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully