שמפו גיפים. עיבוד תמונה דורון שיינר, Giphy
Giphy/עיבוד תמונה דורון שיינר

חיפשנו שמפו זול ומעולה לשיער בעייתי, ואשכרה מצאנו

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 10:22

לא צריך בהכרח להוציא הון במספרה - בדקנו במשך חודש מספר מוצרי שיער שאפשר למצוא בפארמים ועולים בין 20 ל-40 שקלים, ומצאנו עבורך את השמפו הזול הכי טוב בפארם לשיער בעייתי, צבוע, יבש, ופגום

מעצבת שיער מציגה את הדרך הנכונה לחפוף את השיער/TIKTOK

בתור אחת עם שיער בעייתי, כלומר - ארוך, יבש, ופגום כי הוא עובר צביעות כבר עשרות שנים, עבר הבהרה, ומקבל יותר מדי עיצוב בחום, מאד קשה לי למצוא מוצרי שיער שעובדים. אם יש לך שיער רגיל את יכולה לחפוף שיער עם פינוק, ליהנות מהריח הטוב ומהעובדה שהוא עולה כמו הפוך קטן, אבל אם השיער שלך בעייתי וצריך יחס מיוחד, כנראה תקני שמפו ומרכך שעולים יחד 280 שקלים מינימום, תוסיפי לזה מסיכה יקרה וסרום, ויצאת בנזק של 500 שקל במקרה הטוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואני לא לבד - יש עוד המון נשים שסובלות מבאד-הייר-דיי כרוני, וזה חייב להיפסק. אי לכך ובהתאם לזאת אספתי לי די הרבה שמפואים ומרככים מהפארמים, כאלה שלא עולים יותר מכמה עשרות שקלים, והם נגישים וזמינים - לא צריך ללכת למספרה כדי לקנות אותם, ולא צריך להזמין מחו"ל. כפי שתראו מהתוצאות, הרבה מהם לא התאימו לשיער עם דרישות מיוחדות, הרבה היו סבירים ולא יותר, וכל אלה שלא עבדו לשיער היבש והפגום שלי, כן עבדו עבור שיער רגיל ופחות בעייתי. אבל מעז יצא מקציף, ומצאתי גם כמה סטים ממש מצוינים שלא צריך למכור כליה בשביל לקנות אותם. על לא דבר.

שמפואים זולים. עיבוד תמונה,
הסבירים: גרועים לשיער יבש ופגום, טובים לשיער רגיל ובריא/עיבוד תמונה

תראו. כשאני אומרת "סביר" אני מתכוונת בשביל השיער שלי. הם שמפואים נחמדים, חלקם עם ריח טוב ויתרונות כאלה או אחרים, אבל - רק אם יש לך שיער לא צבוע, לא בעייתי, בריא לחלוטין, שלא עבר החלקה, שלא עובר תהליכי עיצוב בחימום - בקיצור, הבנת.

1. Love Beauty & Planet
מותג חדש ששם דגש על קיימות ועל עולם יפה ונקי, ולפיכך המוצרים נוטים לאורגני, משווקים ללא צבעים מלאכותיים, פראבנים וסיליקון. להגיד לכן שטבעי זה בהכרח טוב לשיער יבש צבוע ופגום? ובכן, לא במקרה הזה. השמפו ששייך לסדרת הורדים אמנם חמוד וריחני, אבל השיער היבש שלי לא הרגיש שום חמאת מורו מורו סדרה, ונשאר יבש כמו הסהרה. שגם היא אורגנית.

2. לאב ביוטי פלאנט ירוק
גם סדרת התה הירוק לא מתאימה במקרים קשים, ומייבשת את החיים אפילו יותר מהורודה - מצד שני, כשהעברתי אותם לחברה עם שיער רגיל, שניהם עבדו מצוין. לתשומת ליבכן. 25 ש"ח למוצר.

3. Style Aromatherapy קרטין + ויטמין E
את המותג סטייל אתן מכירות? הוא קיים כבר זמן מה (שנים) ולאחרונה מותג מחדש באריזות בעלות מראה פחות מבאס. בדקתי שלוש סדרות של המותג, כולל את זו שיש בה קרטין משקם אבל היא מיועדת לשיער שלא בהכרח עבר החלקה. לא אהבתי. לי זה לא ריכך, לא הבריק, אבל כן החליק, מה שלא ביקשתי. מצד שני, החברה עם השיער הרגיל והבריא, עפה עליו והתמכרה. 30 ש"ח למוצר.

4. פינוק עם אבוקדו וכורכום
כרגיל במקרה של פינוק, הריח מדהים, כל כך טוב שהתפללתי שהוא יהיה טוב לשיער פגום. אבל הוא לא. למרות האבוקדו, הכורכום ושאר צמחי מרפא, זה לא עבד, ולצערי לא יעבוד. יש לך שיער רגיל ולא יבש או בעייתי? איזה כיף לך. תחפפי עם פינוק ולי נותר רק לקנא בריח המעולה שאת משאירה אחרייך בחדר. ריחו המעולה, ממש זול. 8 שקלים למוצר.

שמפואים זולים. עיבוד תמונה,
הטובים:/עיבוד תמונה

הטובים

5. Keratin - Ancient Secrets של סטייל
סדרה נוספת של המותג, והפעם שמפו קרטין לשיער שכן עבר החלקה - מדובר בשיער פגום יבש ושבור אפילו יותר משלי, אבל העברתי אותו הלאה לנסיינית שאכן עברה החלקה. אלו הם רשמיה: "טוב מאד. הריח מעולה, השיער רך, אבל אהבתי את המסיכה יותר מאת המרכך כי המרכך הוסיף קצת יותר מדי נפח". בקיצור נשים עם החלקה שאוהבות נפח - מצאנו לכן שמפו משקם טוב ב-30 ש"ח.

6. Dream Long לוריאל אלביב
השמפו שמשווק כשמפו שמציל את הסנטימטרים האחרונים של השיער שלך ועל כן עוזר לך להאריך את השיער, והוא בהחלט עושה את העבודה של ריכוך השיער, וניקוי שלו מבלי לייבש אותו, ומעבר לכך המסיכה שבאה עם הסדרה ממש מצוינת. כבר יצא לי להיתקל במוצרי שיער שמספקים לשיער כמו שלי יותר לחות, אבל גם הביצועי של דרים-לונג הם משביעי רצון. לגבי השלושה ס"מ האחרונים, אני שייכת לאסכולה שמאמינה שקצוות מתים, אי אפשר להחיות. משלימים איתם או גוזרים. בין 17 ש"ח ל-35, תלוי במוצר.

7. Botanique Hemp + Hydration של טרזמה
שמפו לשיער יבש ומתולתל, בתוספת שמן המפ והיביסקוס. חייבת להודות שלא ציפיתי להתרשם מנסיוני עם מוצרי עבר של המותג, אבל למען האמת זה אחד הטובים שנתקלתי בהם - הוא משאיר שיער נעים ומלא בלחות, ובעיקר לא פוגע בגלים הטבעיים של השיער ולא מחליק אותו. 12 - 20 ש"ח.

שמפואים זולים. עיבוד תמונה,
המעולים: אלה שעושים הכל/עיבוד תמונה

המעולים

8. Frizz control של סטייל, הסדרה למתולתלות
טוב, וואו. הריח מדהים, השיער נעים אפילו תוך כדי החפיפה, הוא מתייבש הכי יפה שאפשר ובאמת ללא פריז. גם בשפו הזה למתולתלות יש קרטין אבל הוא מעורבב עם המון סוג שמנים ששומרים על הצורה של התלתל. המפו והמרכך מעולים גם לבדם, אבל ממליצה להוסיף את המסיכה לשימוש דו שבועי, ואת קרם הלחות להורדת פריז לתוצאות מושלמות. כמה עולה? כלום. 30 ש"ח - 40 ש"ח למוצרץ

9. Fructis Hair Food של גרנייה
שמפו ומסיכה מסדרת המקדמיה. הריח מטורף, זה נעים על השיער ומקציף אבל גם נשטף בקלות ופותח קשרים והוא עשוי מ-98 אחוז חומרים טבעיים ואריזות שאפשר למחזר, והריח הורג אותי, בקטע טוב ומחזיק המון זמן על השיער. גם הניקיון עצמו מחזיק יותר מיומיים. את המסיכה אפשר לשים על שיער יבש במיוחד כקרם לחות, או להשתמש בו בדרך המסורתית. 15 ש"ח - 40, תלוי מוצר.

10. מורז צמחי מרפא
קצת יקר יותר מכל מה שתמצאו בכתבה הזאת, אבל אם חפצה נפשכן בשמפו מרכך ומסיכה באמת טבעיים לגמרי ועם ערך מוסף טיפולי, שווה להשקיע בשמפו ב-50 ש"ח, מרכך ב-40 ש"ח, ומסיכת פוליגונום לשיקום השיער ב-69.90 ש"ח. שלושתם מעולים - מלאי לחות, עדינים, לא מייבשים, מקציפים טוב, ומשאירים אותך עם ריח סביר של עשבים.

11. Gliss Nutri Balance Repair
בדרך כלל כשמנסים סדרה, הנטייה היא להעדיף את המסכה על המרכך, כי רוב מוצרי הבסיס צריכים עזרה של מוצר יותר פעיל. לא במקרה הזה. במקרה הזה השמפו והמרכך עובדים טוב יותר ללא התוספות. מרכך הספריי ממש לא נעים וניסיתי גם את הפילינג לקרקפת וזה היה מוזר מדי. מצד שני, מוצרי הבסיס פשוט מושלמים ומשאירים שיער מבריק, נעים, קל לסידור ונעים למגע. 19 ש"ח למוצר.

12. Volume Intense נטורל פורמולה
את הכי מפתיע שמרתי לסוף. מודה שהייתי בטוחה שגורל הנטורל פורמולה יהיה כגורל הפינוק - ריח טוב, זול, אבל לא מספיק טוב לשיער בעייתי. כמה הופתעתי לגלות את סדרת הנפח המצוינת הזאת - ללא פראבנים, ללא SLS או שמנים מינרליים, ומכיל ביוטין וקרטין שמשקמים את השיער. מדובר פשוט במוצר טוב מאד, שמספק לשיער שלך לפחות בטווח הקצר את מה שהוא צריך. וכשמדובר בשיער פגום, יבש וצבוע - זה לא מעט. 30 ש"ח למוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully