מייקאפים. יח"צ חו"ל, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/יח"צ חו"ל

כל מה שתצטרכו בשביל המייקאפ המושלם זה שטר של 100 שקלים

30.4.2021 / 17:00

אחד הדברים החשובים ביותר באיפור הוא הסקין, ובחירת מייק-אפ, החל מהגוון וכלה במרקם הוא עניין מסובך למדי. קבלו חמש אופציות מושלמות לכל סוגי העור והצרכים - חדש על המדף

בימינו הכל מורכב יותר, מה שאומר שיש הרבה יותר אופציות. חתונה לא חייבת להיות בין גבר לאישה, אם נולדת גבר אתה לא חייב להישאר כזה, אם נולדת מתולתלת את יכולה להחליק, אם התקמטת את יכולה להזריק, הטרנדים יותר אקלקטיים וחוקי האופנה נפרצים תדיר. לא פלא שכל המייק-אפים החדשים שיוצאים למדפים הם כבר לא רק מייק-אפ. הם גם טיפוליים, גם נותנים לחות,גם מבהירים כתמים וכמובן לא סותמים את הנקבוביות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ויחד עם הסטנדרטים האלה, גם הסטנדרטים שלנו עלו להפליא - המייק-אפ צריך להגיע לפחות ב-25 גוונים כדי שאמצע את הגוון המושלם שלי, הוא צריך גם לכסות פגמים אבל גם להיות בלתי נראה, צריך להיות עמיד אבל בעל גימור מושלם, לא יבש מדי, לא לח מדי, שנראה כמו עור. למצוא מייק-אפ מושלם הפך להיות משימה מסובכת כמו למצוא זוגיות טובה. או פסיכולוג. אנחנו כאן כדי לשרת, אז קבלו חמישה מוצרים חדשים ומצוינים, וגלו איזה מהם מתאים לכן.

מייקאפים. יח"צ חו"ל, עיבוד תמונה
מייק-אפ סרום של קליניק/עיבוד תמונה, יח"צ חו"ל

קליניק מייק-אפ סרום
המוצר הראשון בכלל לא מעוניין שיקראו לו מייק-אפ. קליניק הוציאו את Even Better Clinical™ Serum Foundation SPF20, שמשולב עם סרום שמשלים את שגרת הטיפוח - עושה תיקון במרקם העור, מבהיר, מעניק לחות, לתוצאות שמובחות להיראות כבר אחרי שלושה שבועות. לא יודעות לגבי התוצאות אבל כמייק-אפ הוא מתפקד נפלא - הכיסוי מלא, המרקם לא לח מדי ולא יבש מדי, הוא עמיד מאד, גם במים, נטול שומן ולא סותם נקבוביות. ולא פחות חשוב - הוא מגיע ב-42 גוונים, ויש גם קונסילר תואם ב-30 גוונים. מתאים למי שאוהבת כיסוי מלא למראה עדין. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר השקה במהלך אפריל: 151 שקלים למייק-אפ, 111 שקלים לקונסילר. טיפ: אם את לא ממש כהה מתחת לעיניים, את כנראה יכולה להסתדר עם המייק-אפ בלבד. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר

עוד בוואלה!

איך היא נראית? מליון דולר: נוסחת נעורים שמצאה בת ה-61

לכתבה המלאה

סטודיו פיקס מייק-אפ פודרה
Studio Fix Tech Cream-To-Powder הוא פיתוח חדש לסדרת סטודיו פיקס האהובה, והגרסה הזאת מגיעה במרקם מוצק (עובדים עם מברשת או ספוגית מתוך הקומפקט), ומה שמיוחד בה הוא השינוי שלה ברגע שהיא מתקבעת על העור. בתחילה זה קרם, מאד נעים עם אפקט מקרר, יש להוסיף, ואחרי חצי שעה המרקם הופך לפודרתי עדין. זהו מייק אפ שאין צורך לפדר, אלא אם כן העור שומני מאד, אינו מעורר פצעונים או סותם נקבוביות, ומרגיש מאד קליל על העור למרות שאפשר להגיע איתו לכיסוי מלא. המייק אפ הזה יתאים במיוחד לנשים בעלות עוד יבש שאוהבות דרגות שונות של כיסוי לאירועים שונים, אבל מייק-אפ נוזלי בכיסוי מלא נסדק עליהן. המרקם של הסטודיו פיקס גמיש מספק, ועמיד למדי, בהתאם לרמת הכיסוי. הוא מגיע ב-42 גוונים ומתאים לכל סוגי העור. טיפ: למי שאוהבת את הכיסוי המתוחכם הזה, מומלץ לרכוש שני גוונים - אחד בגוון העור המדוייק ואחד בגוון הקונטור. התוצאות טבעיות ומרהיבות, שלא לדבר על מהירות.
מחיר:198 שקלים, להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר

לא יודעת איזה גוון מתאים לך?
כנסי ל-MAC: Virtual Try On דרך הנייד לחצי על האייקון "מצאי את הגוון שלך" בעמוד המייק-אפ באתר, קרבי את המסך אל הפנים הביטי קדימה, ותוצאת הגוון המתאים לך ביותר תתבצע. את יכולה לראות אפילו איך תיראי עם הגוון המומלץ או 4 הגוונים קרובים לו.
לינק להתנסות

מייקאפים. יח"צ חו"ל, עיבוד תמונה
מימין: קליניק, מאק/עיבוד תמונה, יח"צ חו"ל
מייקאפים. יח"צ חו"ל, עיבוד תמונה
מימין: ליראק, לוריאל, אסתי לאודר/עיבוד תמונה, יח"צ חו"ל

דאבל-וור עם טוויסט
Futurist Hydrating Rescue Moisturizing Foundation SPF 45 הוא מייק-אפ פרוביוטי מטפח שמגיע בתשעה גוונים. הפורמולה על בסיס מים, עם מקדם הגנה 45 SPF, כיסוי בינוני עד מלא תוך שהוא מספק לחות ומטפח את העור. הפורמולה נוזלית, דקיקה ונעימה הגימור אחיד ונקי, גם הוא מלא בלחות אך לא דביק. הודות לטכנולוגיה הפרוביוטית ותמצית זרעי צ'יה הוא גם טוב לעור אדמומי ומגורה, וגם מגן מפני זיהום. הוא לא מייבש, קל ונוח למריחה אפילו עם האצבעות למי שאוהבת את המהירות של האקט הזה, הוא עמיד ל-12 שעות, ולא משנה צבע בגלל חמצון. גם הוא מתאים לכל סוגי העור, לא גורם לפצעונים, וגם אותו את יכולה להתאים באמצעות כלי און-ליין. הנה לינק להתנסות. טיפ: המייק-אפ הזה מתאים אמנם לכל סוגי העור, אבל הוא מושלם לעור בוגר, יבש, ורגיש, ולנשים שאוהבות מראה טבעי ולא מתאמץ ליום יום.
מחיר: 220 שקלים, להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42, ובאתר

פרש-וור של לוריאל פריז
הסדרה אינפליבל מתרחבת ומביאה את אחד המוצרים הטובים ביותר שלה עד כה - ה-Fresh Wear העמיד ל-24 שעות, בעל גימור דק ורענן, ועם מקדם הגנה של 25 SPF. כיסוי עמיד בגימור טבעי ולא מבריק הוא מוצר שקשה ליצור, והוא נחוץ להפליא במדינה חמה ולחה כמו ישראל. הכיסוי שלו מושלם, הגימור שלו סמי-מט, והוא לא דביק ולא נמרח. הוא מתאים לכל מי שאוהבת למרוח את המייק-אפ בבוקר ולא לדאוג בגללו יותר עד הלילה המאוחר. הבעיה היחידה היא שיש ממנו רק 5 גוונים, וצריך עוד. עוד הרבה. טיפ: הכיני את העור עם הלחות המועדפת עלייך, במיוחד עם יש לך עור יבש/בוגר.
מחיר: 99.90 שקלים, ניתן להשיג ברשתות הפארם

פרפקט סקין של ליראק פריז
Teint Perfect Skin משלב כיסוי עדין וטבעי עם קרם אנטיאייג'ינג, והגנה של 20 SPF מאור כחול ומסכים. מדובר במייקאפ טיפולי שמתאים לכל מי שמבקשת שיפור במרקם עור הפנים והצוואר, מעוניינת במראה טיבעי ולא מאופר ומחפשת תכשיר המשלב הגנה וטיפוח עור. המייק אפ מוצע בארבעה גונים, אבל במקרים של מוצרים בכיסוי עדין, זה בהחלט מספיק כדי להתאים למגוון רחב של סוגי עור. קליל, נושם, מאחיד ולא מעיק ויש בו גם חומצה היאלרונית. טיפ: בהוראות כתוב שלא צריך פודרה, אבל אנחנו ממליצות לא לפסול את האופציה בימי הקיץ. Teint Perfect Skin נבדק מחקרית על למעלה מ-40 נשים שהשתמשו בו למשך 28 ימים באופן קבוע. מהמחקר עלה כי התכשיר מסתגל לכל גוון עור ומחליק אותו, ומעשיר בלחות.
מחיר: 170 שקלים, להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully