איפור סקסי. הילה אלקיים,
הילה אלקיים

walk of shame לפנים שלך: קבלי את הטרנד הסקסי

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 15:11

walk of shame - טרנד האיפור המרוח והסקסי חוזר - החדשות הטובות? לא נדרשת טכניקה מיוחדת ואפילו לא מברשות

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מכירה את זה שאת קמה בבוקר (אחרי לילה סוער) עם שיער סתור ואיפור מרוח? אז רק שתדעי, שהמראה הזה של "ווק אופ שיים"- הוא הטרנד הכי רותח בגזרת המקיאז'. רוצה לאמץ את מראה 'היום של אחרי'? ירין שחף עם ההסברים:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"המגמה העכשווית היא איפור, שאינו מתוחם בגבולותיו הטבעיים ואף זולג החוצה. מי שנוהגת להתאים את איפור שלה לצו האופנה, תופתע לגלות, שהמגמה החדשה מתאפשרת בעזרת שימוש באצבעות (נקיות, כן?)"

איפור סקסי. מריה סולוביוב,
תשכחי מאייליינר מדויק (איפור: ירין שחף)/מריה סולוביוב

"תשכחי משרטוטי אייליינר מסובכים, עזבי אותך מתיחום מדויק. הטרנד העכשווי, אותו אני מכנה "היום שאחרי", נוצר בהשראת החופש לחזור אל עצמנו ללא מגבלות וללא מסכות. האיפור מתפזר לכל הפנים והופך להרמוני. התוצאה המתקבלת היא נעימה למראה, והכי חשוב - אינה דרמטית מדי ולא מאפילה על הלבוש - בקיצור - הניחי למברשות והתאפרי עם האצבעות:

הטרנד החדש מתאפשר בעזרת האצבעות ואפילו עם גב היד. אל חשש גם אם הניסיון הראשון לא יצלח - המשיכי להעז. ככל שמתמידים באימון כך מופתעים מהתוצאה:

1. לפני הכל שטיפת ידיים
נקי היטב את כפות הידיים במים וסבון או לחילופין באלכוג'ל. נגיעה עם ידיים לא נקיות בנקבוביות פתוחות או בפצעונים עלולה להפוך למקור גירוי וזיהום.

איפור סקסי. מריה סולוביוב,
עם צלליות קרם (איפור: ירין שחף)/מריה סולוביוב

2. טישו, מגבון וקיסם אוזניים
הניחי אותם בהישג יד. יש להיעזר בהם בניקוי האצבעות במעבר בין צבעים וחומרים. לדוגמא: כשעוברים מצללית כהה לבהירה, יש לנקות היטב את האצבעות כדי שהצללית הבהירה לא תתלכלך) המגבון יסייע כדי לייבש את הידיים בין הפעולות. מקלון האוזניים יעזור לתיחום עדין וגם ישמש כמוחק.

3. מייק-אפ
משתמשים במייק אפ משולב בפודרה. המריחה מתאפשרת בעזרת טפיחות וחוסכת את זמן קיבוע הפודרה. אל תמרחי אותו בתנועות של שמאלה ימינה - אלא הטמיעי אותו לתוך העור ב'הטפחות' עדינות, עד שיתמזג עם גון העור הטבעי.

4. רוצה אפקטים?
לכל כרית של אצבע יש את הגודל שלה. רוצה לשלב בין דק לעבה - שלבי את הקמיצה עם הזרת. רוצה מראה כבד? הניחי את האיפור בטפיחות. רוצה מראה מעודן? רפרפי קלות עם האצבעות. אופי האיפור יקבע ע"י המגע עם האצבעות. לחיצה חזקה תיצור כתם כהה, ועדינה - שקופה יותר.

איפור סקסי. הילה אלקיים,
אל תוותרי על מסקרה (איפור: הילה אלקיים)/הילה אלקיים

5. צלליות במרקם קרם או אבקה?
שני המרקמים יתאימו לעבודה באצבעות, הבחירה בידיך: המרקם הקרמי קל יותר להשתמש, התוצאה בולטת והצבעים מלאי פיגמנט. בצלליות אבקה ניתן להגיע לרמות שונות של שקיפות ולשלב גוונים.

6. אל תעמיסי
עם שימוש באצבעות קל מאוד להיסחף ולגרום למפגע אופנתי. הניחי על האצבע כמויות חומר קטנות, הרי שתמיד אפשר להוסיף עוד. לא מרגישה בטוחה? רכזי את עיקר החומר על גלגל העין ומשם מירחי בעדינות לכיוון הגבות. תתפלאי - עם מעט מאוד חומר ניתן להגיע לתוצאות מרשימות.

7. אל תוותרי על מסקרה
כדי להגיע לתוצאות טובות יש להבריש את הריסים במסקרה בסוף התהליך. כך ניתן להבטיח שהריסים לא יתלכלכו משאריות הצלליות.

איפור סקסי. הילה אלקיים,
הקפידי לחרוג מגבולות השפה (איפור: הילה אלקיים)/הילה אלקיים

8.חייבת נמשים?
היעזרי בשניים או שלושה עפרונות עיניים במנעד גוונים של חום. יש לנקד בעדינות ולהימנע מהדגשת יתר. קל מאוד ליפול למראה המוגזם והלא טבעי. מומלץ לעשות זאת בשלבים (להוסיף - תמיד אפשר). לסיום, מעמעמים את הניקוד בעזרת פודרה.

9. טיפ שפתיים
ליצירת מראה שכזה חשוב לתחום אותן בתוחם בגוון טבעי, תוך שמקפידים לחרוג מגבולות הקו של השפה בין מילימטר לשניים. בסוף התחימה, עוברים עליהם בליפסטיק ורוד-בייבי ומטשטשים את הגבולות בעזרת כרית האצבע.

הכותב הינו בעלי בית הספר לאיפור "ירין שחף". לאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully