נוקמת באקס במשך חמש שנים. @kristinamakescontent, צילום מסך
צילום מסך/@kristinamakescontent

נוקמת באקס שלה ברשעות כבר 5 שנים - ולא מתכוונת להפסיק

6.7.2021 / 0:14

אכזרי או גאוני? הגולשים בטיקטוק היו חלוקי דעות אחרי שסרטון ויראלי חשף כיצד בחורה נוקמת באקס שלה (מבלי להסביר מה הוא עשה שהצדיק נקמה שכזו). הסרטון שלה הפך ללהיט ברשת - ואז הוא גילה את הכל

ככה היא נוקמת באקס שלה במשך חמש שנים/kristinamakescontent@

אומרים שהנקמה הכי טובה היא זו שמוגשת קרה - אבל כמה קרה? גולשת בטיקטוק חשפה את הדרך שבה היא נוקמת בחבר שלה לשעבר כבר חמש שנים - וסיפרה שהיא לא מתכוונת להפסיק.

קריסטינה, שנקראת בטיקטוק @kristinamakescontent, חשפה בסרטון וויראלי כיצד היא מציפה את תיבת המייל של האקס בספאם מאז שנפרדו בשנת 2016. היא סיפרה כיצד היא עושה את זה בתגובה לסרטון אחר ששאל: "מה הדבר המאוד לא בוגר שאתם עושים שלעולם לא תפסיקו לעשות?".

במקרה של קריסטינה, הדבר הלא בוגר שהיא עושה זה להשתמש בכתובת המייל של האקס שלה כדי לרשום אותו לכל מיני ניוזלטרים, עדכונים ודואר זבל אחר - ללא ידיעתו. "הייתה לי טקטיקה מאוד מעניינת לנקום," היא חשפה, "הנקמה שלי הגיעה בצורה של הצפת האימייל שלו."

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ככה היא עושה את זה

@kristinamakescontent

##stitch with @andpacker omg so random of me can't believe I just did that (but srsly it's actually quite annoying) ##storytime ##exes ##spammail ##idk

♬ original sound - Kristina Makes Content ??‍♀️

קריסטינה לא סיפרה מה עשה האקס שהגיע לו הנקמה הזו, אבל היא פירטה כיצד היא מממשת את תוכנית הנקמה שלה בחיי היומיום. "אם אני בשדה התעופה ואני זקוקה לכתובת אימייל כדי להשתמש ב- wifi, אני נותנת להם את שלו", היא סיפרה. "אם אני רוצה לקרוא מאמר אבל הם צריכים כתובת מייל - אני שולחת להם את שלו".

בנוסף, כאשר היא משתמשת בכתובת של האקס, קריסטינה מקפידה לסמן שהוא רוצה לקבל את כל העדכונים ומתעניין בכל תחומי העניין הזמינים - רק כדי למקסם את פוטנציאל הספאם.

לדבריה, לאקס שלה אין מושג מי עומד מאחורי הזרם המתמיד למייל שלו של ניוזלטרים ועדכונים שהוא מעולם לא נרשם אליהם. "הוא לא יודע למה זה קורה. אין לו שמץ", אמרה קריסטינה והוסיפה: "ולעולם לא אפסיק לעשות את זה."

העוקבים שלה בטיקטוק גם התרשמו וגם נחרדו מטקטיקת הנקמה שלה. "זה פסיכי לגמרי אבל גם כל כך מרשים שיש לך מוח שטני כזה", כתב אחד המגיבים ואחר תהה: "זה רע שאני חושב שזה גאוני?".

עוד בוואלה!

שיתפה באינסטגרם תמונת עירום של הסטוץ שלה כנקמה - ונכנסה לכלא

לכתבה המלאה

ואז היא הפכה ויראלית - והוא גילה הכל

מאוחר יותר ענתה קריסטינה לעוקב ששאל אם האקס שלה יודע עכשיו על המעשים שלה מאז שפרסמה את הסרטון, שהפך לוויראלי, צבר מעל ל -5 מיליון צפיות וזכה לכתבות בשלל כלי תקשורת בעולם.

היא פירסמה סרטון נוסף בו הציגה את כל הכתבות שהתפרסמו עליה ואמרה: "עכשיו הוא באמת יודע! פעם אחת הייתי בשדה התעופה באמסטרדם ושמתי בטעות את שמי הפרטי בטופס והוא שלח לי הודעה - 'זו את!!!'" היא סיפרה וטענה ש"הוא חושב שזה מצחיק".

  • עוד באותו נושא:
  • נקמה
  • אקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully