רותם סלע. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם

רותם סלע מואשמת: "עשית קריירה מביזוי גופן של נשים"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 16:25

הריב של מגי אוצרי ורותם סלע התנהל בהודעות פרטיות באינסטגרם, עד שמישהי מהן החליטה לפרסם אותן ברבים. האם רותם סלע צריכה להתנצל? הצביעו והשפיעו

פרומו לתכנית "הכוכב הבא" בקשת 12 שבו נראים נינט טייב, נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי/קשת 12

תקציר המעשה: בפרק הקודם של "הכוכב הבא" התחפשה רותם סלע לרלי המאז'יסטית לצורך מתיחה של אודישן בהפתעה. כדי להסוות את זהותה שינה הצוות המקצועי את תווי פניה על ידי איפור אפקטים - השפתיים שונו, קמטים נוספו, עדשות חומות הולבשו, ופיאה מתולתלת ומשקפיים עבי מסגרת סגרו את הפינה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עבודה מצוינת, יגידו חלקינו, כי אפילו אמא של רותם סלע ספק אילו הייתה מזהה אותה בתחפושת הזו, אבל כמובן שפה זה לא נגמר. בהתאם למסורת ה-PC של השנים האחרונות שמצווה עלינו לטעון שהכל יפה באותה המידה, ולאנוס את מוחנו להאמין לעצמנו גם אם לא כך אנו מרגישים - הרשת זיהתה הזדמנות לפצוח בקטטה כי לכאורה התחפושת האירונית העליבה את כל המתולתלות, כל הממושקפות וכל המנומשות בעולם כולו. האינטרנט געש, ומרותם נדרשה התנצלות, כמו גם מכל הנוגעים בדבר - קשת, הפקת התוכנית - לכו תדעו, אולי גם הגיעו לשרת החינוך והתרבות. ולא רק אנשים מן השורה התרעמו. גם הסופרת מגי אוצרי החליטה להיכנס ברותם בהודעות פרטיות. השיחה עלתה לטונים צורמים במיוחד ופורסמה בפומבי, והנה היא לפניכם.

האם רותם סלע צריכה להתנצל? קראו והצביעו:

מי צודקת?

רותם סלע לנצח!
יש משהו בטיעונים של הנעלבות
האישיו יצא מכל פרופורציה
3260 משתתפים

תקראו בעצמכם

רותם סלע. אינסטגרם, עיבוד תמונה
רותם סלע/עיבוד תמונה, אינסטגרם

מגי אוצרי פנתה לרותם סלע באינסטגרם וכתבה: "היי רותם סלע, יחסית לאישה כמעט בת 40 שבקרוב מאד לא תעמוד בסטנדרט היופי הדפוק שהיא עצמה מקדמת, את די משתינה מהמקפצה. בהצלחה עם זה!"

רותם סלע לא נשארת חייבת: "נשמה, בואי, תני לי לחדש לך. עשיתי קריירה על הכשרון שלי ועל האישיות המדהימה שלי. אבל כמישהי שמשפילה נשים באינסטגרם לא ציפיתי ממךלמשהו אחר מאשר להיות גם שוביניסטית ולהגיד לי שעשיתי קריירה על היופי שלי. מעולם לא השפלת אף אדם כמו שאת משפילה נשים באינסטגרם שלך. קחי את האחריות ולכי תלמדי את עצמך איך מתנהגים אנשים מתורבתים. שיהיה לך יום טוב."

בשלב מסוים שואלת אוצרי את סלע: "התבלבלתי - בדוגמנות מוכרים אופי?"

וכך זה ממשיך להתדרדר. מעניין מה יקרה מחר. סטיי טיונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully