רותם סלע הכוכב הבא סיון חימי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

רלי, רותם, זיבי: האינטרנט חייב להפסיק להיעלב מכל שטות

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 10:47

מערכון עם רותם סלע ב"הכוכב הבא" עורר סערת רשת - הקהל דרש התנצלות מההפקה כי לכאורה העבירה מסר לפיו תלתלים, עיניים חומות, ומשקפיים הם "כיעור". קארין ארד חושבת שהאינטרנט חייב להפסיק להיעלב מכל שטות

פרומו לתכנית "הכוכב הבא" בקשת 12 שבו נראים נינט טייב, נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי/קשת 12

גילוי נאות - אני חושבת שרותם סלע מושלמת. כלבתית במידה, מוכשרת, יפה, יודעת לצחוק על עצמה, חרדתית. אם יש לי בעיה איתה זה שהיא קצת יותר מדי טובה בהכל וזה מרגיז אותי כי אני מקנאה. מעבר לזה, מבחינתי היא אחות, ושתעשה מה שבא לה, כי היא באה טוב. שתצחק עלי באופן אישי גם, לא אכפת לי. ואחרי שאמרנו את זה, בואו נדבר רגע על התסבוכת שנכנסה אליה יחד עם הפקת הכוכב הבא בגלל ה'אודישן בהפתעה' שלווה במערכון שבו היא משחקת את רלי, מתולתלת עם משקפיים ועיניים חומות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

על פניו, אין כאן בעיה. לפחות אני לא שמתי לב לשום דבר בעייתי בזמן הצפייה. כל מה שראיתי, וזה גם אמרתי בקול רם היה: "בואנה, היא שחקנית קומית מעולה הרותם הזאת". הדבר האחרון שעלה לי בראש היה שבוקר למחרת אגיע למערכת ואקרא שיש "סערת רשת", כי האינטרנט נעלב, והפעם בשם המתולתלות (אני), מרכיבות המשקפיים (גם אני), ובעלות העיניים החומות (לא אני. פיווו, איך חמקתי בעור שיניי מגזירת הגורל הנוראה הזו).

הכוכב הבא רותם סלע התחפשה לרלי רלי. אינסטגרם, צילום מסך
האינטרנט שוב נעלב - סערת הרשת של "הכוכב הבא"/צילום מסך, אינסטגרם

אימרו לי, אנשים, האם איבדתם את זה לחלוטין? מה אתם קופצים על כל הזדמנות להיעלב? למה כל יום יש איזו סערת רשת משעממת אחרת? מישהו אמר שתלתלים זה מכוער? מישהו טען שעיניים חומות זה לא יפה? מישהו אחר שמשקפיים זה לא קול? יאללה, גט אובר יור סלף. אף אחד לא אמר בשום שלב שאלה תכונות המאפיינות מועמדות בטוחות לניתוח פלסטי במימון מלא של הכללית - כולה לקחו את רותם סלע, שהיא, מה לעשות, יותר יפה מהממוצע וכמעט כל מה שתשנו בה יהיה פחות טוב מהטבעי שלה, ועשו אותה מישהי אחרת, פחות יפה.

צריך לשנות לה את השיער אז שמו לה פיאה מתולתלת. צריך לשנות לה את הפנים, אז שמו לה שיניים בולטות ומשקפיים. למה? כי זה הכי הגיוני אם רוצים שרותם סלע, שיש לה פנים מאד מוכרים, תיראה כמו מישהי אחרת, לקחת מאפיין ולשנות אותו למאפיין הפוך. לקחו דוגמנית וחיפשו אותה לבן אדם רגיל, ומה לעשות שאנשים רגילים נראים פחות טוב מנשים שהעבודה שלהן היא להיות יפות?

אז שירי מיימון אמרה ש"כיערו את רותם". אז מה? זה נכון, כיערו אותה קצת. זאת האמת, ולא הבנתי מה הביג דיל פה. גם ביגרו אותה בעשור, עשו לה איפור אפקטים של קמטים סביב העיניים. אני מבוגרת ממנה ביותר מעשור ויש לי קמטים סביב העיניים - האם ישבתי בבית ונעלבתי מהעובדות? לא - מקסימום קינאתי קצת בכל האנשים שעוד אין להם קמטים, ניחמתי את עצמי בזה שעוד מעט יהיו להם קמטים, השלמתי בתוך הראש שלי עם העובדה שקמטים זה פחות אטרקטיבי (לפחות בעיני) וקבעתי תור לבוטוקס. סליחה, בגלל שיש לי קמטים כולם עכשיו צריכים להצטרף לתנועת האשטאג "קמטים זה מהמם" שאני אקים באינסטגרם? די, מספיק. קמטים זה לא מהמם, עודף של 30 קילו גם לא, וכולנו צריכים להתמודד עם המציאות, במקום להתעסק בחרא.

באמת, נמאס כבר להתנצל על כל מילה שמוציאים מהפה. נמאס. כל שבוע מישהו אחר מבקש ממני להתנצל על בדיחה או דעה. שבוע שעבר כעסו עלי בקהילת הבדס"מ כי הייתי במסיבת פטיש וחשבתי שהם פשוט אנשים שצריכים חיבוק כמו כולנו. הם טענו שעשיתי להם "קינק-שיימינג". מה זה לעזאזל "קינק שיימינג"? תפסיקו לקחת את המילה "שיימינג", להצמיד אותה למילים אחרות, ולטעון שזה דבר. זה לא דבר. המצאתם את זה הרגע. זה היה "קינק-שיימינג" כמו שארבע חמישיות מהאוכלוסיה לוקים בהפרעת קשב. סליחה, אבל לא כל אחד ששנא לקרוא בילדות יכול לטעון שיש לו בעיה רפואית. אלא אם כן "לא חרוץ", או "לא מאד חכם" הן בעיות רפואיות, כמובן.

עוד בוואלה!

אבטיח? פחחח. עוד 9 סרטוני טיקטוק שחיים אתגר חייב לעשות

לכתבה המלאה
הכוכב הבא רותם סלע התחפשה. קשת 12, צילום מסך
הכוכב הבא רותם סלע התחפשה/צילום מסך, קשת 12

אני מתנשאת אתם אומרים? נכון. מודה. תרגישו חופשי לשנוא אותי, אבל אל תבקשו ממני לסתום. תפקידה של כותבת הוא לומר את דעתה, תפקידה של תוכנית בידור היא לבדר, ושל מערכון, להקצין טיפוסים ומצבים כדי לשעשע. אפשר לדבר על רמת ההומור ולומר שמשובח במיוחד הוא לא היה, אבל זו וודא לא הפעם הראשונה שכדי להעביר נקודה מישהו חופש, ואני די בטוחה שלפחות חמישים אחוז מההתחפשויות הסאטיריות הן סטראוטיפיות ועלולות פוטנציאלית להעליב מישהו. אני גם די בטוחה שאף אחד לא מת על הדמות שלו בארץ נהדרת, ועדיין, אי אפשר לחנוק כל ניסיון להיות יצירתי או הומוריסטי בשם הנעלבים של העולם, ומה יש להיעלב מזה שאת יותר מכוערת מרותם סלע?

יש לי חדשות בשבילכם - רוב הנשים לא נמצאות בסקאלה הזאת, לא רק מתולתלות עם עיניים חומות ונמשים. ומה חדש? מאז ומתמיד סטנדרט היופי של עולם הדוגמנות היה בלתי מושג - וזו בדיוק הסיבה שבמקצוען הן משמשות כקולבי בגדים (מבקשת סליחה מכל הדוגמניות שקראתי לכן קולבים. תתנחמו בזה שאתן יותר כוסיות ממני). ועוד דבר צריך להגיד כאן - יש בעולם גם אנשים מכוערים, וזה בסדר להכיר בזה. לחלקם יש תלתלים. לחלקם האחר שיער חלק ובלונדיני. יש גם אנשים מכוערים עם עיניים כחולות בעולם, בלי משקפיים - הם מרכיבים עדשות לפעמים ואפילו זה לא עוזר להם במיוחד, כי יש להם שיני סוס בולטות כמו של רלי. סמיילי מוציא לשון.

אני מבטיחה לכם שאף אחד לא תכנן לעשות שיימינג לכל מי שאיננה רותם סלע, ואם הילדות שלכם צפו בבית והגיעו למסקנה שהן עצמן מכוערות כי יש להן תלתלים או משקפיים, אז זה הזמן להבין שזה לא תפקיד המרקע לחנך לכם את הילדים ולהפוך אותם לאנשים אינטליגנטיים עם ביטחון עצמי, לא משנה איך הם נראים. זו העבודה שלכם לעזור להן להבין שלא זה המסר, ועל הדרך להסביר להן שיופי חיצוני הוא חולף, ושתחושת ערך עצמי קשורה לעוד המון דברים, ולהדגיש אותם במקום לכעוס על העולם. אולי זה גם זמן טוב ללמד אותן שלא כל מה שהן צריכות בחיים זה למצוא גבר ולהרות לו - זה יועיל לביטחון העצמי שלהן יותר מהחלקה יפנית. ובנתיים, בחייאת, סתמו.

  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully