עדן פינס, דור רפאלי. ניר פקין
ניר פקין

תופעת דור רפאלי: האחים הלוהטים שהוסתרו מאיתנו

לירון איתן

11.7.2021 / 12:15

זוכרות את החסרת הפעימה וההשתנקות בכל פעם כשדור רפאלי היה על המסך ב"מחוברים"? שנים התעסקנו באחות המפורסמת, וכל הזמן הזה פספסנו את האח השווה שלה. מה מסתבר? יש עוד "אחים של", לא פחות לוהטים, שהגיע הזמן שנכיר

בר ודור רפאלי - מחוברים/HOT

בשקט בשקט השינוי מחלחל סביבנו. לא, לא מדובר בעוד אייטם על מפלה של הקואליציה או נצחון מזהיר של האופוזיציה. ממש לא. אחרי שנתיים מסחררות של מגפה, סגרים, מבצע צבאי ופוליטיקה מתישה, ממשלת השינוי הפכה את מהדורת החדשות לתכנית הכי משמימה בטלוויזיה ועכשיו סוף סוף אנחנו יכולות להפנות את תשומת ליבנו למגמה חדשה מסקרנת, ואם יורשה לי - הרבה יותר מעניינת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השבוע דניאל גרינברג העלתה סטורי שבו תייגה את אחיה ההורס מיקי, ציינה בפני כולנו שהוא רווק (חשוב), עומד לשחק בסדרה חדשה בארץ (הוא גם מדבר אני מתה) ושיש לו העדפה ברורה לג'ינג'יות (מאיה וורטהיימר תשקלי שוב את ניו יורק). רגע לפני שויתרתי על הבלונד הזוהר והמטופח שלי בשביל בקבוק צבע אדמוני החלטתי לעצור ולברר את הסוגיה הזאת לעומק. כולנו למדנו ביולוגיה בחטיבה ושמענו על פלאי הגנטיקה, אז אם הנשים כאלה יפהפיות, איך נראית הגרסה הגברית שלהן?

זה התחיל עם דור רפאלי ממחוברים, כשפתאום אור הזרקורים הופנה אל האח החתיך של הדוגמנית הבינלאומית. בגדול התכנית ליוותה את חייו (המרתקים), אבל השילוב בין העיניים הכחולות להליכה הבוטחת שלו קצת הסיח את דעתי ואני מודה שלא באמת הקשבתי לשיחת הנפש שלו עם בר, למרות שהבנתי שזו הייתה ממש פריצת דרך ביחסים בינהם. שיהיה. ואז שאלתי את עצמי - הייתכן שעוד מפורסמות מסתירות את האחים השווים שלהן מעיני הבוחנות? יצאתי לתחקיר קצר, ומצאתי. או-הו, מה מצאתי. קבלו:

אביב - האח של מור ממן

מור ממן היא יפהפיה אמיתית, יש לה אפילו כתר כדי להוכיח את זה. במסגרת חיפושיי אחר האחים הכי חתיכים בישראל גיליתי שבמשפחת ממן הדוגמנות היא מקצוע רווחי במיוחד. אביב ממן הוא דוגמן שהשתתף באינספור קמפיינים, אבל הבחור הזה קורץ מחומרים אחרים, אין בו משיכה לתהילה והוא לא מסתנוור מכל הפרסום הזה, ולכן סביר שלא ממש שמעתן עליו בכלי התקשורת המרכזיים. באינסטגרם לעומת זאת, דווקא הולך לו לא רע ועל כך יעידו 36 אלף עוקבים ועוקבות נאמנים. בראיון עבר הוא סיפר שהעבודה שלו כדוגמן הגיעה אליו במקרה, ושהוא הרבה יותר נהנה להיות הדוד המסור של ילדיה המתוקים של מור. בקיצור הוא חתיך, צנוע ואבהי. הלכתי לשתות כוס מים קרים.

בר - האח של דנה גרוצקי

את בר גרוצקי דווקא הכרנו לרגע, באודישנים של אחת העונות הקודמות של הכוכב הבא. הוא הגיע אל האודישן מלווה באחותו, וכמובן שהעיסוק בו היה ביחס לדנה, כי ככה זה בחיים, אבל לבר יש מבט חודר (תוך הטיה של הראש הצידה כזה, מכירות את הקונספט?) שמבהירה לכולנו שהוא ממש לא רק האח של דנה גרוצקי. אז מי הוא? כמו שכבר ציינו מדובר במוזיקאי לא רע בכלל אבל עמוד האינסטגרם שלו מספר לנו שלא רק אמנות ממלאת את עולמו, בר הוא גם המייסד של סוכנות שיווק דיגיטלי לחברות ומחזיק בעמוד אינסטגרם של 15 אלף עוקבים, או במילים אחרות: בחור להביא לאמא.

גל - האח של לירן כוהנר

תשמעו, אני לא יודעת מי חינך את הילדים במשפחת כוהנר אבל מה שבטוח, הוא לימד אותם לאהוב את הים. מאוד. אושיית האינסטגרם לירן כוהנר מתעדת את עצמה על החוף ובבגדי ים ססגוניים לפחות אחת לשבוע (לא חם לך נשמה? אני מחובקת עם המזגן כבר חודשיים) ובהצצה ראשונית בעמוד האינסטגרם של אחיה גל, ניתן לראות שגם הוא מעריץ של הז'אנר. גל כוהנר מתועד בעמוד האינסטגרם עומד על החוף, הולך על החוף, בתוך הים, ליד הים, בתוך הבריכה, מחוץ לבריכה - הבנתן. אז מה יש לנו פה? שחקן כדורסל גבוה ומרשים, שרירים שמסגירים צריכת חלבונים קבועה וחיוכים למצלמה שאומרים "יש לי הכל". אהבתי.

ניב - האח של נועה קירל

גם שמו של ניב קירל השתרבב בעבר למדורי הרכילות בעקבות זוגיות קצרה עם שי מיקה. לתקופה הם תועדו ביחד מטיילים ומבלים, אבל מאז שהזוגיות נגמרה ניב התרחק מאור הזרקורים. אולי הפרסום של נועה מאפיל על יתר משפחתה הפוטוגנית, אבל גם במקרה של ניב אני סבורה שיש לעצור ולתת את הדעת על הבחור. ניב קירל הוא בן 31, האח הגדול של נועה, ולפי הדרך שבה הוא מצטלם, עולם האופנה הפסיד פרזנטור מרשים. הבחור יודע את העבודה, אין ספק. יש לו עיניים ירוקות ומהממות (בול העיניים של נועה) והקעקוע ההורס שעל זרועו הימנית מככב בשלל תמונות. תתחילו לעקוב.

פלג - האח של אגם רודברג

פלג רודברג סוגר לנו את הרשימה כי אתן יודעות איך זה, שומרים את הטוב לסוף. משפחה רודברג מונה שלוש אחיות ואח אחד שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים. לפני שאתן קופצות מהספה - הבחור נשוי, אבא לשני ילדים מהממים וחי עם משפחתו במושב שם הוא עובד כ... רפתן. כן כן, מהחתיכים האלה שחולבים פרה בזמן שהם מביטים בך עם חיוך ונצנוץ בעיניים. פלג לא חי את חיי הזוהר של אחותו בשום צורה, על אף שדגמן בעבר פה ושם (איך לא?) מפרגן לאחותו מכל הלב בעמוד הפייסבוק הלא מי יודע מה מתוחזק שלו, ובעיקר משדר גבריות הורסת סטייל עידן חביב. בקיצור, שאיזשהו מלהק ריאליטי ימצא כבר איך לפתות אותו כדי שכולנו נוכל ליהנות קצת מקרוב מהבחור ההורס הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully