עוז פרץ. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

שמונה דברים שאולי גרמו לו לברוח אחרי הסקס הראשון

עוז פרץ

9.7.2021 / 11:03

לכולנו קרה שמערכת יחסים שרק החלה נגמרה לפתע בלי אזהרה מוקדמת, לפעמים אחרי דייט אחד, לפעמים אחרי שלושה, התרגלנו. אבל ישנם מקרים שבהם זה מפתיע יותר, כי היתה כימיה מעולה, והוא נעלם לך אחרי הסקס. עוז פרץ מספק שמונה סיבות אפשריות

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

זה מוזר, אבל לפעמים סקס זה הדבר שהכי יכול להרחיק גבר מאישה. בגלל שאנחנו, הגברים, הצלחנו לשכב עם מישהי אחת, אז אנחנו חושבים שבחוץ מחכה לנו לאס וגאס ואנחנו מפנטזים לעצמנו חיי רווקות של ג'ורג קלוני. לפעמים המשיכה לפני שמגיעים למיטה היא מטורפת, אבל כשמגיעים למיטה פתאום אנחנו קולטים את האותיות הקטנות וכבר לא בא לנו. לפעמים זה כי אחנו רוצים להיות כמו רוקסטארים במיטה, אבל בסוף אנחנו מרגישים כמו מני ממטרה בפסטיגל בחנוכה. לפעמים בחורות מסרסות אותנו מבלי שהן שמות לב בכלל, ולפעמים מגלים דברים מוזרים שאי אפשר לצפות מראש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה כמובן לא כולל את חולי הנפש שבאים בראבק על ההתחלה, שאין כלום שאת יכולה לעשות כדי למנוע את הסוף המר. יש כל מיני סימנים לכאלה גברים, אבל ההגזמה על ההתחלה היא אחד מהדגלים האדומים שמשותפים כמעט לכולם. אם הוא מתנהג בצורה מוגזמת, לשלילה או לחיוב, קחי בחשבון שהוא מתכוון מראש להיעלם , כי מבחינה מינית הוא איש מכירות של מוצרי ים המלח בקניון במיאמי. הוא רוצה כמה שיותר לקוחות, לקוחות שהוא מכר להם כבר פחות מעניינים אותו, כי הרי מה יותר מרגש? לשמר לקוח או להביא לקוח חדש? בשביל גבר כזה להיות עם בחורה שהוא כבר היה איתה, זה פחות אטרקטיבי, גם אם היא נראית טוב, וגם אם היא חמודה באופי.

חוץ מזה, אז אלה הדברים שיכולים לגרום לגבר לא לרצות לשכב איתך שוב:

סקס. ShutterStock
פעם ראשונה במיטה עם בחורה - חרדה קיומית/ShutterStock

סימטרית מדי
מה זה נראה לך, סעודת שבת? אנחנו נולדנו עם איבר שיכול לקבל אורגזמה משואב אבק, אז את באמת מצפה שנחכה לך שתגמרי גם? זה לא מאנוכיות, זה פשוט הטבע שלנו. אצלך בשביל לקבל אורגזמה צריך להשיג את הקוד לכספת הראשית של בנק הפועלים, אין לנו שום יכולת להשתוות אלייך. כשאנחנו מגיעים למיטה פעם ראשונה עם בחורה אנחנו בחרדה קיומית כי אנחנו כל כך מפחדים לצאת פארשים. הפחד הראשון הוא שהעניינים למטה לא יצדיעו לך בכלל. כשהכל בכל זאת מתגלה כתקין, אנחנו מפחדים ללכת לפתוח את החפיסה של הקונדום, כי בזמן הזה, יש מצב שההצדעה כבר תרד. וכשמתחילים לשכב, בשביל לעכב את האורגזמה אנחנו מתחילים לחשוב על המורה המחליפה שלנו מכיתה ו' מרתיחה מים בקומקום. כשזה לא עובד, אנחנו עוברים לחשוב על סבתא שלנו מקלפת תפוחי אדמה.

לכולנו זה קורה מהר לפעמים, אפילו לא לפעמים, אלא די הרבה. כשאת נותנת לנו להרגיש שלא עמדנו במשימה לספק אותך, את נותנת לנו ביס בביטחון. אל תדאגי, עוד שעה יהיה עוד סיבוב ואני אחזיק הרבה יותר זמן ומבטיח להשיג את הקוד לכספת. אבל היא לא מחכה שהשעה תעבור, היא אומרת לי "תביא את הויברטור מתחת למיטה" ברור לי שלא מכוונה זדונית, אבל כפרה עלייך, מספיק שאני מרגיש כמו בתול בן 17 שהלך לזונה בתל ברוך, אז אל תגרמי לכך שמכשיר חשמלי שיוצר בסין, יהיה יותר גברי ממני. תדמיינו את זה הפוך, אם אנחנו היינו גומרים לאט, ואתן הייתן גומרות מהר, איך הייתן מרגישות אם היינו שולפים כוס מלאכותי מולכן?

רוחנית מדי
די עם זה, אנחנו לא בבדיקה אצל אופטומטריסט בשביל לבדוק אם יש לי פזילה סמויה. אם זה הסקס הראשון ביננו, אל תבקשי או תנסי בכוח ליצור איתי קשר עין בשביל שנרגיש שגם הנשמות שלנו מתעלסות. סקס ראשון זה משהו שהוא חדש וקצת מביך לשנינו, לא צריך להפוך את זה ליותר מביך, בגלל זה גברים אסרטיביים כל כך לגבי דוגי. לא כי התנוחה הזאת נעימה, זה נותן לנו שלווה במוח שאנחנו לא מרגישים שמפקחים עלינו. מצד שני, אולי קשר עין זה האליבי של הבחורות, הן מתעקשות תמיד להיות מעל הגבר כשהן עם הפנים אליו כי ככה קל יותר ליצור קשר עין מעמיק, אבל זה ברור שזאת תנוחה שהן נהנות בה יותר והן הכי אנוכיות בה בעולם. התנוחה הזאת היא סבל עבור הגבר לא רק בגלל קשר העין - גם כי לפעמים זה פשוט כואב.

עוד בוואלה!

אמא ואבא בני דודים? 12 הבגידות הכי מטומטמות אבר

לכתבה המלאה
אשה עצובה לאחר סקס. ShutterStock
לפעמים זה פשוט כואב/ShutterStock

צנועה מדי
זה ששכבנו, לא הופך אותך מבחינתי לזולה, ואם לך יש מצפון פולני, אז אל תנסי ליצור שיחת נפש בשקל בשביל לאזן את זה. זה שקוף ומעצבן. אין לי בעיה שנדבר עד שהינשופים נרדמים, אבל בואי נדבר על דברים דבילים - למה ארז טל לא מזדקן, למשל, ולמה לביבי יש שיער סגול. כשאת מתעקשת שאכיר אותך לעומק ישר אחרי הסקס הראשון שלנו, זה עושה דווקא את האפקט ההפוך ומוריד, כי אני מרגיש שאת יותר מפחדת ממה שאחשוב עלייך מאשר באמת רוצה לייצר קרבה או עומק בשיחה. תהיי בטוחה בהחלטה לשכב עם מישהו, אל תרצי גברים ותתני סקס רק כי לדעתך אנחנו גברים בבונים. אל תפחדו לצאת שרמוטות, כי אין דבר כזה שרמוטות, זאת המצאה של גברים חסרי ביטחון שמנסים להקטין בחורות שדחו אותם, או המצאה של נשים קנאיות ממורמרות ומתוסכלות שלא מצליחות להשיג את הגברים שאתן משיגות.

פתוחה מדי
פעם פגשתי מישהי שטענה שהיא פמיניסטית, וזה הדליק אותי כי זה גרם לי להרגיש נאור בשקל מבלי להתאמץ יותר מדי בשביל זה. והיא הייתה שווה. אני זוכר שרציתי אותה ברמות קשות כמו שזוהר ארגוב רצה מחט אחרי חודש בלי מנה. כשהגענו אלי למיטה היא יישרה את הידיים שלה כלפי מעלה בשביל שאעזור לה להוריד את החולצה, וכשהורדתי לה את החולצה חשבתי שניסים גרמה אצלי במיטה. אלה היו התלתלים בבית השחי שלה, הרגשתי את כל הליבידו שלי יוצא מהנחיריים. לא ידעתי מה לעשות. הרגשתי מרומה כאילו עברתי הונאת פירמידה, הבחורות הפצצות מהסרטים לא הכינו אותי בחיים לתלתלים בבית שחי, עד אליה לא ידעתי שלנשים יש יכולת ביולוגית כזאת לגדל שערות. ואני אוהב פמיניסטיות, אבל יש הבדל בין לחגוג את יום האישה לבין גידול שערות על הכתפיים - אולי בראש אני ליברל, אבל שמה למטה כנראה שלא.

פטיש. ShutterStock
פמיניסטית?/ShutterStock

מחשיכה מדי
גם גברים לא רוצים סקס מואר כאילו אנחנו בחדר ניתוח בשיבא. אבל אל תעשי את הטקס הזה שבו לפני שאנחנו מגיעים למיטה את מכבה את כל האורות, סוגרת את הטלוויזיה, מגיפה את התריסים שאפילו אור ירח לא יחדור, ושמה חולצה על הממיר של יס. כולנו חסרי ביטחון לגבי הגוף שלנו במידה מסוימת, גם אם אני הרקולס וגם אם את פמלה אנדרסון בשנות התשעים. אבל בחייאת שלא יהיה חשוך מדי, כי כשחשוך מדי, את מפריעה להסבת מקצוע של כל גבר, שהיא צילום וידאו. כשאני שוכב עם מישהי, כל מצמוץ עם העיניים, זה שוט שיישמר לי בזיכרון בשביל שאוכל להיזכר כמה תותח הייתי ,בימים קשים של יובש. בחושך אני לא רואה עם מי אני שוכב, אין תנאים, ואם אי אפשר לצלם את הסצנות הלוהטות מהסקס, מבחינתי זה כאילו לא קרה. אז תשימי איזו מנורת לילה טובה בחדר, יש עכשיו אחלה מבצעים באיקאה.

מכוסה מדי
אם יש משהו שיכול לגרום לי להרגיש כאילו אני עושה גילוי עריות בחיים האלו, זה שהיא מכריחה אותי להזדיין מתחת לשמיכה. אם זה בגלל דימוי גוף, אני יכול להבין את זה. אבל אם זה בגלל שאת מובכת מהסיטואציה המינית, אני לא מקבל את זה - את יודעת איך אנחנו נראים מתחת לשמיכה שלך מבחינת הזבוב שעל הקיר? כמו זוג ילדים בני שש שמנסים להקים אוהל משמיכה ולא הולך להם. כמו שביטחון גברי יכול להדליק, ביטחון נשי לא פחות חשוב.

אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת. ShutterStock
אם הוא מתלבש ורוצה ללכת, תני לו/ShutterStock

שקטה מדי
לפעמים כשהסקס נגמר, יש שקט בפול ווליום, שקט שמפחיד להוציא מילה, כי יש הרגשה שמי שיידבר ראשון תכה בו מכת ברק. כשגבר שקט הוא מתחיל להפנים מה קרה, הוא כנראה רוצה להיות חזרה בבית. הוא שקט כי הוא מתחיל בדיוק להפנים שהוא נסע 45 דקות באוטו ב-12 בלילה כשמחר יש לו משמרת ב-8 בבוקר, וכל זה בשביל סקס שנמשך שלוש דקות. כל דקה שהוא נשאר בחדר איתה אחרי שהסקס נגמר, הוא רוצה לקבור את עצמו עוד יות., לא בגלל הבחורה, אלא כי הוא מבין כמה בבון הוא יצא רק בשביל לשחרר את האורגזמה הזאת ממחזור הדם שלו. אם הוא מתלבש ורוצה ללכת, תני לו, אין משהו שאת יכולה לעשות כנגד זה, זה גדול ממנו וממך.

קמצנית מדי
אגלה סוד, סקס אוראלי לגבר הוא לא כזה נעים. זה אפילו הרבה פעמים, ההפך הגמור מנעים, כי גבר יכול להרגיש שהאיבר שלו צריך מגן זכוכית של אייפון עם כל החתכים שהוא יכול לקבל ממה שהולך עם הטכניקה של הבחורה והשיניים החדות שלה. הוא לוקח את זה בחשבון, הוא מוכן להסתכן בשביל זה, הוא לא צריך שהבחורה תהיה טובה בזה בכלל, כי מה שמדליק את הגבר בסקס אוראלי זאת הסצנה עצמה, המסירות של הבחורה לגבר, כמה שהיא מוכנה לתת מעצמה בשביל שהגבר שלה ייהנה. אל תתני לגבר שלך להרגיש שאת קמצנית אוראלי ושזה מרגיש לך זול או זנותי. כשגבר מרגיש שהוא מתחנן בשביל זה, הוא יחטוף את ה-FOMO הגדול בחייו ובסוף ייעלם. שלא תגידי שלא אמרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully