חתונמי חתונה ממבט ראשון מעיין רובין קראוס. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

פחות מסתימה בשן: זה כמה יעלה לכם לקנות תואר לורד

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 11:18

"אני לורד ואת ליידי" אמר עומרי רופא השיניים המאגניב לזוגתו שהרגע פגש תחת החופה, וגרם לכולנו לגחך מתחת לשפמנו, ושנייה אחר כך גם לתהות - איך בעצם עושים את זה? אנחנו רוצים גם

אז כן, גם בלי טיפת דם כחול שזורם בעורקים שלכם, וגם אם מלכת אנגליה לא החליטה להרים לכם ולהעניק לכם תואר. אחת הראשונות שזכו לכבוד היא מירי מיכאלי, שהיא אנגלופילית ידועה, ואי לכך בן זוגה החליט לקנות לה תואר, כמתנה יצירתית ומשעשעת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מיכאלי פרסמה באינסטגרם את המתנה המצחיקה, שמיד הפכה לאייטם רכילות בטלויזיה, וכשהישראלים גילו כמה פשוט לקנות תואר אצולה וכמה מעט זה עולה, זה הפך לטרנד. ולמה לא? כדי להיות בעל תואר אצולה צריך נדל"ן - במקרה הזה מטר רבוע אחד של חלקת אדמה עלומה כלשהי בסקוטלנד, שעקב פרצה בחוק הופכת את הבעלים אוטומטית ללורד, או ליידי.

מירי מיכאלי. רפי דלויה
הכי לייידי. מירי מיכאלי/רפי דלויה

במקור תארי אצולה הם כבוד שזוכים לו כבעלי נחלה כלשהי או מפעל חיים, כמו למשל סר אלטון ג'ון, שהוענק לו התואר. בדיעבד, יותר מצחיק אם הוא היה מקבל תואר ליידי, אבל הבריטים לוקחים את העניין הזה נורא ברצינות - כדי להיות מועמד צריך להופיע ברשימת המועמדויות (יש בעך 100 שמות בשנה), והם, אגב, חייבים לחשוף בוועדה מיוחדת האם שילמו כדי להגיע עד הלום, והועדה מחליטה האם מגיע לה או לא בתהליך סודי ומסודר.

לא שזה עזר, כי האנגלים הבינו מתישהו שהעולם מתחיל להתמכר אליהם, והחליטו לנצל את העובדה הזאת לעשיית כסף, ועכשיו זה עובד בדיוק כמו כל הקניות שלנו. גם את זה אפשר לעשות ממש עכשיו, באינטרנט. נכנסים, מקליקים, משלמים (בצורה מאובטחת, תהיו רגועים), והופה. לורד וליידי.

עוד בוואלה!

אנא, חדלו: טעויות הסקס הבלתי נסלחות שגברים עושים

לכתבה המלאה
תואר לורד. אתר רשמי, צילום מסך
מקליקים, משלמים, חשים/צילום מסך, אתר רשמי

כמה זה עולה?

ממש מעט. פחות מסתימה בשן:

לחבילה (1+1) תצטרכו לשלם את הסכום המגוחך של 49.49$, לכבוד מבצע בשם כריסטמס ביולי

או, אם אתם מעדיפים לקנות גם תעודה דיגיטלית שתוכלו לנפנף בה מיד, 79$

זה, עכשיו תוכלו לדרוש מאנשים לפנות אליכם בתואר הוד רוממותו (זו לא הפניה הנכונה אבל בואו, אף אחד לא יודע את זה). תיהנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully