זוג. ShutterStock
ShutterStock

טעויות הסקס הבלתי נסלחות שנשים צריכות להפסיק לעשות

16.7.2021 / 10:27

אנחנו בעד נשים, בעיקרון. אבל יש חוסר צדק מסוים בעובדה שנשים תמיד מתלוננות על הטעויות שגברים עושים ושוכחות להסתכל על ההתנהגות של עצמן. אז כדי לאזן, קארין ארד אספה עדויות מגברים שונים, ואלה הטעויות שאנחנו עושות במיטה. לגזור ולשמור

כן, זה נוח לנו לפעמים להתייחס לגברים כאילו הם מכונות סקס מטופשות ולחשוב שמספיק שאת רוצה וערומה כדי שהם יחוו את אורגזמת חייהם, אבל נחשי מה? זה פשוט לא נכון. לא רק לנו יש טענות - גם להם יש כמה דברים שמפריעים להם. דיברתי עם כמה חברים זכרים סטרייטים, וביקשתי מהם לשטוח בפני את תלונותיהם. והיו להם כמה. או-הו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

דברים שאנחנו עושות במיטה, דברים שאנחנו לא עושות במיטה, ודברים שהם היו רוצים שנעשה אחרת. ואני אפילו לא מדברת על הדברים הברורים מאליהם כמו זיופי אורגזמות, ענישה על ידי מניעת סקס, או השוואות ביצועים עם האקס, פשוט כי זה נראה לי ברור מאליו. קבלו:

גבר ללא חולצה במיטה. shutterstock, ShutterStock
לא יודעת למצוץ? סבבה, שחררי./ShutterStock, shutterstock

חסרת ביטחון
לגברים הרבה פחות אכפת ממה שנדמה לך מצלוליט וסימני מתיחה, ומהעובדה שנראה לך שהפטמות שלך מוזרות. מה שכן מפריע להם הוא שאת רוצה להזדיין בחושך מוחלט כי את כל כך חסרת ביטחון. לא מגניב שאת מתעקשת להישאר עם חולצה, או גרביים. בדיוק כמו שיוזמה במיטה היא סקסית, ככה חוסר ביטחון הוא מעיק וטרן אוף. ואם כבר מדברים על חוסר ביטחון, זה הרבה פעמים מגיע יחד עם עצלנות כזאת של מסכנות, שבמסגרתה מצופה ממנו לעשות הכל בזמן שאת רק שוכבת שם, נבוכה, לא נהנית מהחיים ובסוף עוד דורשת מחמאות. לא יודעת מי את, אבל את מבאסת.

מאותגרת אוראלית
איך לעזאזל החלטת שלנסר את הזין שלו עם השיניים הקדמיות זה רעיון סביר, אלוהים יודע, אבל היי - גם מטומטמים עושים סקס, מה לעשות. אגב, גם למחוץ אותו, לקפל אותו, להביא לו כאפות קטנות - איך לומר בעדינות? פחות. כל מגע קשוח מדי, שיניים, חרדה כרונית, צלילי חנק, משיכות באשכים, או שפשפת קשה שנובעת ממחסור בחומר סיכה הם לא דברים שגבר מחשיב כרצויים בזמן מציצה. אי אפשר להאשים אותו שקצת קשה לו להתמסר וליהנות כשהוא עסוק בלשמור על עצמו שלא לעבור כריתת פין, או עלייך, שלא תמותי מבליעת הקיא של עצמך. לא יודעת למצוץ? סבבה, עדיף שתשחררי. רוצה ללמוד? תשאלי. כל עוד את סכנה לציבור, תתאמני על דוממים.

עוד בוואלה!

אתה פחדן: מילותיה של הקרבן לאנס רגע לפני גזר הדין

לכתבה המלאה
זוג. ShutterStock
תני לו אויר. אויר זה חשוב/ShutterStock

נינג'ה בוקרת
תקשיבי חמודה, ותקשיבי טוב. כשאת יושבת עליו ואת זו ששולטת בתנועות שלך למעלה ולמטה, תהיי עדינה. אל תקפצי עליו באגרסיביות. את מפחידה אותו. למה? כי אין דבר יותר מלחיץ לגבר מאשר שהוא יחליק מתוכך בטעות באחד הזינוקים האובר-מתלהבים שלך, ואת לא תשימי לב, תתיישבי עליו בכוח, ותשברי אותו. אני מבינה שראית את ג'נה גי'יימסון עושה את זה בסרט, אבל קודם כל, עריכה וזה, ודבר שני, היא מקצוענית ויודעת מה היא עושה. את לא.

ספונטניות יתר מאחור
מה את עושה??? השתגעת? לפני מגע אנאלי מבקשים רשות! לא ניגשים לפי טבעת של בן אדם ודוחפים לתוכו דברים ללא הכנה מראש. גם מילולית, אם אפשר. תשאלי, זה לא קשה: רוצה? לא רוצה? אצבע? שתיים? קישוא? (לא שופטת). ההיגיון מאד פשוט - לא היית רוצה שהוא ייכנס לך לשם בלי לברר קודם אם זה סבבה, נכון? אז פשוט אל.

מנסה להרוג אותו
מדהים שזה קורה, אבל הרבה נשים, ספציפית בתנוחת הבוקרת, כמעט רוצחות את הגבר בטעות כשהן יושבות עליו. הרי הן צריכות להישען על משהו, נכון? סבבה, אבל משום מה הן בוחרות להישען - לא על החזה, על הכתפיים, או על הקיר שמאחורי הראש שלו - לא - הן נשענות לו על הגרון. שמות שתי ידיים על קנה הנשימה של הבנאדם, ורוכבות. אני באמת רוצה להסביר למה זה לא קול, אבל אני אשכרה לא יודעת באיזה אופן. אולי אם את לא מבינה לבד למה חסימת הדרך היחידה שלו לחמצן זה לא רעיון טוב, ממילא אי אפשר לעזור לך.

איזה מהטעויות עשית או קרו לכם?

אגרסיביות יתר בבוקרת
חוסר ביטחון
בכי לא קשור
שיניים לא במקום
אנאלי בהפתעה
ניסיון רצח
היעלבות לא מוצדקת
טרנינג מוגזם
1529 משתתפים

בוכה אחרי סקס
אני מבינה שאת מתרגשת שהצלחת לגמור סוף סוף, או שאת מיואשת כי זה שוב לא קרה, אבל גבר שלא מכיר אותך, וביננו, גם כזה שכן מכיר אותך, לא רוצה שנייה אחרי שהוא גמר להרגיש בשבעה. הוא עשה סקס, הוא שמח - הוא רוצה לשתות כוס מים, לעשן סיגריה, וללכת לישון. או ללכת הביתה. הוא בוודאות לא רוצה לחבק אותך וללחוש לך "די, די", לשאול אותך למה את בוכה להיכנס לשיחת עומק. לבכות אחרי סקס עם מישהו שלא קרוב אלייך זו הגזמה לא פרופורציונלית, מקבילה לבכי באמצע יום עבודה כי הבוס עצבן אותך. בשני המקרים זה מאד לא מתאים, קורה כמעט רק לנשים, וזה גם פתאטי. או שתתאפקי, או שתבכי בשירותים.

נעלבת משטויות
כשהוא נרדם, כשהוא בודק את הטלפון, כשהוא מציע לעשות דברים חדשים במיטה. כל הזמן נעלבת. מה את נעלבת? למה? למה את חושבת שכל דבר שהוא עושה אומר משהו רע עלייך? למה את חושבת שאם הוא רוצה לגוון זה אומר שהוא לא אוהב את מה שהיה עד עכשיו? למה את כל כך עסוקה בעצמך ומעצבנת? למה?

סתם מגעילה
אם את רווקה שמדי פעם שוכבת עם מישהו חדש, אנא שימי לב להרגלי ההיגיינה שלך. שמעתי סיפורי אימה על גברים שכמעט הקיאו כשירדו למישהי שנכשלה בפעולה הפשוטה של שימוש במגבון לח אחרי מספר 2, והזדעזעתי. בכלל, איכשהו בשנים האחרונות גברים הפכו להיות יותר נקיים מנשים - הם מטופחים, מבושמים ותמיד מקולחים, וכשנכנסים איתם למיטה לא מריחים את הרגליים שלהם. כן, גם כזה סיפור שמעתי. אז בבקשה, אל תהיו מגעילות. תודה. וגם הזנחה כללית זה לא נעים. אם את במערכת יחסים ארוכת טווח שיש בה אהבה זה ממש לא אומר שזה סבבה שהפסקת להתאמן, לגלח, ושלא לבשת כלום חוץ מתחתוני סבתא ומכנסי פיג'מה בבית כבר שנה. גם בקורונה זה לא לג'יט. אלא אם כן היית כזו כשנפגשתם, זה אומר שאת לוקחת את היחסים כמובן מאליו, עד כדי כך שאת לא מוכנה להשקיע בסקסיות שלכם כזוג. זה גם מעליב, וגם מוריד לו. ובצדק. היית מרגישה אותו דבר אם הוא היה מגדל כרס ומתהלך לידך בסמרטוטים. אלא אם כן את מרחיקה אותו כי את פשוט לא מעוניינת לשכב איתו יותר. ואם ככה - יופי, עבודה טובה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully