זוג רב במיטה. ShutterStock
ShutterStock

אנא, חדלו: טעויות הסקס הבלתי נסלחות שגברים עושים

16.7.2021 / 10:26

כאילו דייטים זה לא מספיק קשה, בסוף גם צריך להיכנס למיטה ולהתוודע לכל המוזרויות של הצד השני. לפעמים את אוהבת, לפעמים פחות, אבל יש דברים שלא תהיי מוכנה לסבול בשום אופן. הנה רשימת הדיל-ברייקרים שלנו

לצאת לדייטים, לעבור את זה בשלום וגם להגיע לשלב המיטה זה מסובך ודורש יכולות התמודדויות. את לא יכולה לדעת על מי את נופלת, מה ההרגלים שלו, ומה הוא אוהב או לא אוהב, ומצד שני, אפשר להתנחם בעובדה שרוב האנושות ובכללה המין הגברי, ב-98 אחוז מהמקרים לא יצליחו להפתיע יותר מדי.

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו כבר ראית?

רק מה? שני האחוזים הנותרים מפתיעים גם מפתיעים, ו"עוזרים" לפצות על כל השאר. אני בטוחה שאני לא מגלה לכן שום דבר חדש כאן, אבל יש דברים בסקס שעם מישהו מוכר ואהוב אפשר לזרום איתם, אבל עם מישהו שפגשת לפני שבוע הם פשוט דיל-ברייקר, ברמה שאם הוא עושה אותם, את לא תיגעי בו אחר כך עם מקל סנוקר.

אחרי התייעצויות ובירורים, קבלו את טעויות הסקס שנשים לא סולחות עליהן, והצביעו מהי הטעות הכי בלתי נסלחת בשבילכן.

סקס. Giphy
מיטה זה מסובך ודורש התמודדויות/Giphy

יותר מדי רוק
כן, אני יודעת שזה כאילו אמור להיות ברור. אבל עובדה שזה לא ברור. מליוני נשים אמרו את זה למליוני גברים, ועדיין יש כאלה שיורקים לך בתוך הפה בלי טיפה של פרופורציה לרמת ההיכרות ועומק הרגש, ואין להם גם שום מושג מה לעשות עם הלשון, והם פשוט דוחפים אותה לתוך הפה שלך כאילו זו חזרה למה שיבוא אחר כך. אז קודם כל כדי שתדעו שאין טרן-אוף קשה מנשיקה גרועה - אין, ודבר שני, שום חזרה לא תעזור כאן, כי אם אתה מנשק ככה, לא יהיה אחר כך - יהיה רק כאן ועכשיו. כן, לפתע פתאום נהפוך לבודהיסטיות. מה ששמעת.

חרדת דגדגנים
אוי, זה אחד הגרועים. אני יודעת שדגדגן זה חלק מאד מוזר בגוף האישה, ושמאד קשה לדעת מה העוצמה הנכונה לגעת בו, ולאיזה כיוון גם לא לגמרי ברור. אבל אנשים - מותר לשאול! מותר גם לטעות, הכל טוב, אבל לא משנה מה, גם אם לא נעים לכם לברר, בבקשה אל תהיו מהקיצוניים האלה שנותנים לו כאפות קטנות, מסובבים אותו לכל מיני כיוונים מוזרים, ובאופן כללי מתנהגים אליו כאילו הוא דביבון שנכנס הביתה מהדלת של הכלב.

פורנו קופי-קאט
כולם רואים פורנו. או כמעט כולם. זה די דוחה, אבל אין מה לעשות, אחרי שהתרגלת לצפות בדמויות של ממש שזזות, קשה מאד לחזור לאונן על מגזינים. לא שזה תירוץ מספיק טוב לזה שהפסקתם לפנטז בעיניים עצומות, אבל בחוסר דמיון וטפשת אני לא חושבת שאני יכולה להילחם. לעומת זאת, אני רוצה שתבינו את הדבר הפשוט הבא - אם אתם שייכים לגברים האלה שמביאים את רוב הידע שלהם בטכניקת מיטה ואנטומיה נשית מסרטי פורנו - תפסיקו. עדיף גבר חסר ביטחון או ביישן במיטה מאשר כזה עם נסיון מדומה ששאוב מאתר XXX, וכן, זה די שקוף כשמישהו יורק לך על הדגדגן ממרחק של חצי מטר

סקס. Giphy
לא נוגעת בך עם מקל סנוקר/Giphy

אין טאץ'
אם יש דבר שהוא קריטי לסקס, זה טאץ' טוב. צריך רגישות בשביל להבין איך לגעת בכל אישה, כי כל אחת אוהבת משהו אחר, מן הסתם, ומגע קסום באמת יש רק לאנשים שאכפת להם באמת איך את מרגישה בכל רגע. אבל נניח שאת זה אי אפשר ללמד, אז בואו ניתן לכם כמה חוקי אצבע ותתחילו משם.

1. אלא אם כן היא מבקשת במפורש, אל תהיה אגרסיבי מדי. אל תיכנס באמאמא שלה כי ראית 50 גוונים של אופל ואיזה חבר טמבל שלך אמר לך שבנות אוהבות פמפומים שקורעות להן את התפרים של הקיסרי.

2. אל תהיה מהוסס מדי ותיגע בה חלש, חצי ברעידות, כי זה מרגיש כאילו ג'וק הולך עלייך. או חילזון. מכנה משותף: זוחלים ריריים ו/או מגעילים. לסיכום: מרפרף כפרפר זה טוב, אבל רק אם בסוף אתה גם עוקץ כמו דבורה.

בעיות ווליום
יש את אלה שמדברים במיטה. שזה נחמד רק אם יש לכם מאגר זכרונות משותף, אם הוא יודע מה עושה לך את זה, ויודע שזה לא מביך אותך בטירוף. אבל זה מישהו חדש והוא החליט לנסות את זה כי הוא שמע איפשהו שזה מדליק נשים, פחות. עכשיו כל הסקס הוא אומר לך לקרוא לו אבאל'ה ולעצמך כלבה משוגעת, ומקריין את כל מה שהוא עושה כאילו זה טורניר גולף. מי צריך את זה, תגידו לי? בנוסף, זה בדיוק מסוג הדברים שאנחנו אחר כך נחנקות מצחוק עליהם עם חברות. איזה אחר כך? - בשניה שיצאת מהדלת נשלחת הודעה קבוצתית. אבל גם לא צריך להגזים לצד השני. קולני מדי ומרצה כפייתי - יותר מדי, דממה מוחלטת ללא גניחה ובקושי נשימה - פחות מדי. אל תהיה מהאנשים האלה שמתנהגים בסקס כאילו הם מנסים לקחת ספר מחדר של מישהו בלי להעיר אותו. לא סקסי. קריפי.

שמות חיבה
לא יודעת איך להגיד את זה מספיק ברור - אחרי גיל שבע, אין שום הצדקה להמשיך לקרוא לזין שלכם בשמות חיבה, להעניק לו תארי אבירות, או להאניש אותו בשום צורה. כשמישהו אומר לך במיטה: "בואי, תגידי שלום ליעקב" ממש רצוי שבאותו רגע חבר שלו, יעקב, ייכנס לחדר ויצטרף לסקס. כן, עד כדי כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully