זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
ShutterStock

הוא הלך, חזר, ושיחק לה בלב - בסוף היא החליטה לנקום

3.9.2021 / 12:33

הוא נפרד ממנה וחזר אליה, ונפרד וחזר, ושיחק, והתעלל, עד שיום אחד נמאס לה, והיא החליטה לעשות את הדבר האחד שהוא ביקש ממנה לא לעשות לעולם - פרויקט הוידויים של sheee

"האקס שלי ואני היינו ביחד כמעט חמש שנים און אנד אוף. נפרדנו וחזרנו המון פעמים, זה היה נורא, וכל פעם זה היה קשה בטירוף כי עבדנו באותו מקום והיו לנו מלא חברים משותפים. ידעתי, נגיד, על כל מישהי חדשה שהוא הכיר, הוא גם היה מפלרטט עם כל מי שאפשר מול הפרצוף שלי, אבל כל פעם שאני התחלתי טיפה להתגבר, הוא היה רוצה לחזור".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קלאסי.
"כן, זה היה מטורף. ברגע שהוא היה מרגיש שאני במקום יותר טוב הוא ישר היה חוזר להחריב. בפעם האחרונה שחזרנו זה היה אחרי פרידה של כמה חודשים כבר. בדיוק הכרתי מישהו חדש וממש היה נדמה לי שאני אצליח הפעם לצאת מהלופ, אבל אז האקס שוב רצה לחזור ואני, כמו מטומטמת, ישר רצתי אליו בחזרה. אחרי שבועיים הוא נפרד ממני שוב".

אאוץ'. אז החלטת לנקום?
"לא בדיוק... היה איתנו חבר בעבודה, חתיך - חשוב לציין, שתמיד הייתה ביניהם איזו תחרות סמויה. הוא היה כמו איזה נמסיס שלו. עכשיו, בגלל שאני והאקס נפרדנו לא פעם אחת והסתובבנו באותם מעגלים חברתיים, היה לשנינו ברור שכל אחד מאיתנו יכול לצאת עם מישהו שהשני מכיר, והוא אמר לי כמה פעמים, וממש הדגיש את זה, שהגבר היחיד שהוא מבקש ממני לא להיות איתו אף פעם - זה החבר הזה.

עשית משהו בלתי נשכח? בואי לספר לנו עליו בקבוצת הוידויים החדשה שלנו

אישה מתחרטת. ShutterStock
"פשוט הלכתי אחריו לחדר השינה"/ShutterStock

איך הגעת אליו?
פעם אחת, אחרי הפרידה הסופית, יצאנו כמה חברים מהעבודה בלי האקס, ושתינו מלא. החתיך ליווה אותי הביתה ופתאום הוא פשוט נישק אותי, אבל עצרתי את זה כי אמרתי לו שאני לא יכולה לעשות את זה לאקס. מאותו רגע - נהיה בינינו חשמל. הוא הפך לסוג של פנטזיה שלא הרשיתי לעצמי לממש ולא חשבתי שתקרה בחיים, אבל יום אחד זה פשוט קרה. זה היה שלושה או ארבעה חודשים אחרי הפרידה, במסיבת פורים בבית של החתיך. שתינו מלא, שוב, והתחלנו לפלרטט קצת אבל ממש בקטנה כי האקס שלי גם היה אמור להגיע לשם. ואז, באיזשהו שלב, החתיך סימן לי כזה עם הראש לבוא איתו ובלי לחשוב, פשוט הלכתי אחריו לחדר השינה וסופסוף המשכנו מאיפה שהפסקנו".

האקס כבר היה שם? מישהו מהעבודה ראה אתכם?
"אני חושבת שהוא לא היה שם כשהלכנו לחדר, אבל כשיצאנו הוא כבר היה. זה קטע כי כשנפרדנו נורא רציתי להתנקם בו ככה אבל ברגע שזה קרה - כבר לא עניין אותי אם הוא שם. זה לגמרי הפך להגשמת פנטזיה שלי בלי קשר אליו, אבל ברור שהייתי מודעת לזה שהוא צריך להגיע וזה הוסיף לעניין. היו המון אנשים ומוזיקה ובלגן אז לא נראה לי שמישהו קלט, וגם אף אחד אף פעם לא אמר על זה שום דבר, אבל מבחינתי, גם אם אין לו מושג שזה קרה, השגתי את הנקמה שלי, כי לא רק שעשיתי את הדבר שהוא הכי לא רצה שיקרה, גם גיליתי שה"נמסיס" שלו הרבה יותר טוב ממנו במיטה. זה היה מספק, תרתי משמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully