סקס. ShutterStock
ShutterStock

וידויים של אנשים ששכחו לתאם ציפיות והופתעו במיטה

מיה אגסי

30.8.2021 / 14:06

אם ישנם אנשים שמעדיפים להסתכן בסקס גרוע עם הפתעות לא נעימות רק כדי לא לפגוע בספונטניות, ויש כאלה שהבינו בדרך הקשה שההיפך בכל זאת עדיף. זה מה שקרה להם כשלא תיאמו ציפיות לפני הסקס:

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

"סקס עושים, לא מדברים". מסכימים עם הקביעה הזו? מצד אחד, נתקלתי באנשים ונשים שטוענים שיותר מדי קשקשת לפני האקט שלשמו התכנסו, מוציאה את העוקץ מכל העניין. לדעתם, עדיף לזרום, לבדוק תוך כדי מה מתאים למי ומקסימום? לגלות שזה לא. במקרה הכי גרוע מתבאסים קלות במונית בדרך הביתה ואז או שמדברים על זה או שעושים גוסטינג תוך כדי דילוג קליל למיטה הבאה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, נתקלתי באנשים ונשים שמעדיפים לדבר את הסקס עוד הרבה לפני שמורידים את התחתונים ומגלים כמה ס"מ מסתתרים שם או האם היא מגלחת. הם טוענים שעדיף לבדוק מה כל אחד אוהב, להציב גבולות ולבדוק את השטח כדי לראות שיש התאמה תיאורטית, כי במקרה הכי גרוע, אפשר להתבאס קשות ואף חלילה לחטוף טראומה לכל החיים. אישית, אני נוטה להשתייך לאסכולה השנייה ואוהבת לברבר את עצמי לדעת עוד לפני שאני מורידה אפילו גרב. מי שחושב שזה נשמע כמו ראיון עבודה, לא יודע על מה הוא מדבר (או שהיה בכמה ראיונות עבודה ממש הזויים בחייו) ומי שחושב שזה הורג את הווייב, בבירור לא נאלץ לעמוד ולנסות לייבש את המיטה שלו, אחרי שחירבתי לו מזרן חדש (אני יודעת שאתה קורא וסליחה על זה, אגב. אבל הי, הזהרתי מראש).

נקודת המוצא הזו, הביאה אותי לתחקר נשים וגברים במגוון גילים, על מקרים בהם חוסר תיאום ציפיות הביא למצבים מפתיעים, מבאסים - וגם מרגשים - בפעילות המינית שלהם. ואת הטוב ביותר, איך לא, שמרתי לסוף.

תיאום ציפיות בסקס. פייסבוק, צילום מסך
תיאום ציפיות בסקס/צילום מסך, פייסבוק

"מאיפה להתחיל?" שאלה אותי ש', כיום בת 28, שהתנסתה בסקס סוער גם במסגרת יחסי שליטה וגם בסקס "ונילי". "יש את ההוא מגיל 17 שבאמצע הסקס ביקש שאדחוף לו אצבע לתחת. זרמתי, אבל הבעיה שחיכתה לי שם הפתעה... יש שולט שבאמצע הדוגי - בלי שניהלנו שום שיחת גבולות, שרט לי את כל הגב והשאיר לי סימנים לשבוע ויש אחד שנישק אותי בעדינות ו-10 דקות לאחר מכן החליט שאני בד קנבס ושיתאימו לי גווני כחול, אז הוא פשוט דפק לי ביסים בכל הגוף, אבל חוץ מזה לא נגע בי בכלל".

אוקיי, בדיקת גבולות בקרב בדס"מים זה דבר די נפוץ, כי בכל זאת - אם בסקס ונילי צריך לברר מראש אם למשל הליידי מסכימה שתשפוך זרעך לשווא עמוק לתוך הפה שלה, הרי שבסקס אגרסיבי עם שלל אביזרי ריסון, קשירה, דקירה וחניקה, צריך לוודא ש... אתם יודעים, אף אחד לא מת באמצע הסשן. ובכל זאת, הסתבר לי שלא כולם עושים את הבירור הזה.

"הכרתי מישהי באתר הכלוב", סיפר לי ר', בן 36, שנושא את החוויה איתו מאז שהיה בן 25. "הלכנו לליין של בדס"מים, חתכנו אליי הביתה, הכל התנהל כשורה, חוץ מזה שהיא ביקשה שנצרף מישהו זר לגמרי שעבר לידנו ברחוב. בבוקר קמתי להשתין ואז היא קמה אחרי, ירדה על הברכיים ואמרה: 'תשתין לי לפה, אין צורך באסלה'. לשני הדברים לא הסכמתי".

תיאום ציפיות בסקס. פייסבוק, צילום מסך
תיאום ציפיות בסקס/צילום מסך, פייסבוק

אגב, זה שיש הפתעות, לא אומר שכולם לוקחים אותן קשה. ח' סיפרה לי ש "היה לי אחד ששלף לי את הטמפון בהפתעה תוך כדי עיסוי מיני. מאוד הופתעתי והיה די משעשע סה"כ". ח', בת 49 כיום, היתה בת 25 כשאותו בחור החליט שטרקטור טוב חורש גם בבוץ. ואם כבר בנוזלי גוף עסקינן, ד' סיפרה לי ש "הוא דחף לי את הזין עמוק בפתאומיות והקאתי עליו". זה קרה מסתבר לפני יותר מ 12 שנים, כש ד' היתה בת 36. ללא ספק, חוויות לחיים.

אם חשבתם שכל ההפתעות נוטפות זימה וסליזיות, חשבו שנית, כי מסתובבים בקרבנו כמה אנשים שמה שיוצא להם מהפה בזמן הסקס מפתיע לא פחות מאצבע ברקטום. "באמצע הסקס הוא שאל אם אני רוצה ילד ממנו", סיפרה לי בהלם ט', בת 36. "אספתי מישהי במסיבה וכשהגענו למיטה פצחה במונולוג מרגש והצהירה שהיא אוהבת אותי", כתבה לי ר', אז בת 26, כיום בת 41. כנראה שגילוי האהבה המרטיט לא עשה הרבה רושם. "זה התפתח לסקס גרוע ומכמיר לב שהסתיים בזה שהראיתי לה איפה תחנת המוניות".

ככל שהתעמקתי בווידויים, פנו אליי גם אנשים שהגיעו מהצד השני - מהצד שהפתיע. מה שרק מחזק את הטענה שלי: אם יש לכם קיק מסוים, דברו עליו לפני זה! אחרת עלול לקרות מה שקרה ל מ', בת 36: "ביקשתי ממישהו שיכאיב לי. הוא הסתכל עליי בפחד וברח שניה אחרי זה. אופסי". א', בן 50 נשמע יותר מלא חרטה ובצדק: "פעם קרה לי שנתתי סטירה למישהי בלי תיאום. היינו בתחומי בדס"מ, אבל על סטירות לא דובר קודם והיא היתה המומה. כמה הצטערתי, כמה התנצלתי וחיבקתי ושוב התנצלתי, ובכל זאת זה נשאר ביננו והעכיר על הקשר. לא יודע אם מצידה, כמו שלי היה כבד מבפנים על חוסר הרגישות שלי".

אבל את שיא השיאים שמעתי מ י', בן 28. תתכוננו, כי למרות שהוא לקח את זה בסבבה, יש מצב טוב שזה יעשה לכם קרינג' רציני.

תיאום ציפיות בסקס. פייסבוק, צילום מסך
תיאום ציפיות בסקס/צילום מסך, פייסבוק

"בגיל 17 גלשתי בפורומים של סקס, התחלתי עם מישהי והתברר שהיא בת 40 וזה קסם לי אז כתבתי לה שאני בן 19. איך שנפגשנו היא הבינה שאני לא בן 19 וביקשה תעודת זהות, אבל גם אני הבנתי שהיא לא בת 40 אלא יותר וביקשתי שתביא לי תעודת זהות ראשונה, היה לה לא נעים לחשוף את הגיל שלה (55 בערך) אז היא זרמה ונסענו אליה לבית. העניינים התחממו במיטה ובשלב מסוים הדלת של השירותים ביחידת הורים נפתחה ועמד שם גבר ערום, שיחק לעצמו בביצים והסתכל עלינו.

נלחצתי והיא עצרה וראתה אותו אז בלי להתבלבל היא אמרה לי 'זה בעלי, הוא לא יכול לזיין אותי כי לא עומד לו אז אתה מזיין אותי במקומו, מפריע לך?' והבעל אמר: 'סיכמנו שאני רק יושב ומקשיב אבל שמעתי אותה גונחת כל כך שהייתי חייב לראות אז התפרצתי לכם, סליחה'. לאט לאט נרגעתי, יכול להיות הרבה בזכות זה שהיא דחפה את השדיים הענקיים שלה בפרצוף שלי בשלב הזה ולא היה לי הרבה חמצן, אמרתי שלא קרה כלום וכל עוד זה בהסכמה אז הכל בסדר. בשלב הזה הוא הלך להביא לנו מים בזמן שדחפתי אצבעות לאישתו".

כשסיימתי להשביע את י' שזה סיפור אמיתי, שאלתי אותו איך הוא מרגיש לגבי כל זה. בכל זאת, לא משהו ששומעים כל יום וגם העובדה שהגברת העדיפה להתעלם מכך שהוא היה קטין, הדליקה לי נורות אדומות. "זו היתה רק ההתחלה שלי עם הזוג. נפגשנו הרבה", הוא אומר.

לסיכום, אני עדיין טוענת - אמא טבע בירכה אתכם? תבררו אם זה בסדר לתחוב את השמוליק שלכם עמוק לגרון. אתן אוהבות כאב? וודאו שאתן משדרות על אותו גל עם הבחור וכן הלאה. תקשורת מקדימה לא "מוציאה את העוקץ" - כשעושים אותה בצורה סקסית ומהנה, היא מכניסה עניין, ריגוש וביטחון. אז דברו על זה. מקסימום, לא תתבאסו מהסקס בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully