ספיישל איחוד "חברים". וורנר, צילום מסך
צילום מסך/וורנר

בהפסקה? מה קורה בין ג'ניפר אניסטון לדיוויד שווימר

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 15:43

בטח שמעתם את השמועה הלא מבוססת שלפיה רייצ'ל ורוס חזרו להיות ביחד, והפעם כאנשים מבוגרים שנושקים ל-50, ולא כשני ילדים שמשחקים מאוהבים על הסט. ג'ני דנסון לגמרי מבינה למה זה הדבר הכי הגיוני בעולם

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

אולי זו הקורונה, ההתחממות הגלובאלית או תחושת "סוף העולם" הכללית שאופפת את כולנו לאחרונה, אבל יש באוויר משהו שגורם לכולנו להרגיש קצת "עכשיו או לעולם לא". אנשים מתפטרים, מתגרשים, ועושים עוד החלטות שפעם, אולי, היו נמנעים או מפחדים מהן. ובין כל אותן החלטות יש גם את אלו שמחליטים פתאום לתת צ'אנס נוסף לאהבה ישנה - בין אם מדובר בלחזור לאקס מיתולוגי או לפנות פתאום לקראש מהתיכון, אנשים פשוט מעיזים. כי נו, מה כבר יכול לקרות? זה בטח לא יהיה גרוע יותר מלשבת עוד שנה בבית.

ובגלל שגם הסלבס הגדולים ביותר בעולם הם בני אדם, גם אצלם אנחנו רואים שינויים גדולים, והפעם לא מדובר בעוד גירושים - לזה כבר התרגלנו, אלא דווקא אהבות מחודשות כמו זו של ג'ניפר אניסטון ובן אפלק למשל, זוגיות שניערה את העולם וגרמה לכולנו לבדוק לרגע אין נראה האקס הפרטי שלנו בפייסבוק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל אם חשבנו שג'ני מהבלוק ואפלק הם השיא של 2021, עכשיו מגיע הגביע הקדוש של כל חלומות הזוגיות הרטובים של כולנו אי פעם - רוס ורייצ'ל ביחד!!! כאילו, זו השמועה. מדובר בג'ניפר אניסטון ודייויד שווימר, הזוג המיתולוגי של "חברים". זה עדיין לא אושר רשמית בשום מקום - אבל נו, רוס ורייצ'ל! הוא הלובסטר שלה! רגע אחרי מגיע השלב הזה שבו אנשים מטים את הראש הצידה ואומרים לעצמם, "רוס ורייצ'ל? באמת?" ומה שהם באמת רוצים להגיד זה "מה לעזאזל היא עושה עם הצנון העייף הזה? עד כדי כך היא נואשת?"

אבל אתם טועים. החיבור הזה עובד מעולה מהמון סיבות, והוא בהחלט גבר שיכול לעשות אותה מאושרת.

תחושת ה"מה אם"
לכולנו יש מישהו שאיתו זה פשוט התפספס. בין אם מדובר באקס מיתולוגי, דייט שלא באמת התקדם או אותו בחור שישבנו לידו בתחנת אוטובוס בכל יום מחדש ותמיד רצינו לדבר איתו, ולא היה לנו אומץ. אז אנחנו עושים רומנטיזציה, בונים לעצמנו סיפורים בראש ובטוחים שלו רק היינו אומרים מילה אחת אחרת או מוותרים לרגע בריב כלשהו, החיים שלנו היו יכולים להתפתח אחרת לגמרי. אז ג'ניפר ודיוויד כבר הודו שהיו דלוקים אחד על השנייה במהלך הצילומים, ולמרות זאת לא באמת ניסו מעולם להיות יחד - ואני שואלת, אם לכל אחד מאיתנו היתה הזדמנות לנסות שוב עם מישהו שהתפספס, מה הסיכוי שהיינו נותנים לו לברוח?

בשבילו היא פשוט ג'ן
נכון, אניסטון יכולה לצאת כמעט עם כל גבר בעולם. צעירים ומבוגרים, מיליונרים ומיליארדרים - כולם יעמדו דום בשביל דייט עם ג'ניפר פאקינג אניסטון. וזאת בדיוק הבעיה. עבור גבר חדש, מצליח וגדול ככל שיהיה, היא לנצח תהיה כוכבת קולנוע מסנוורת עם היסטוריה שכוללת גברים כמו בראד פיט וג'ון מאייר. האישה הגדולה מהחיים, היפיפה והמצליחה שכולם מעריצים. אבל בשביל שווימר היא ככל הנראה פשוט ג'ן. כי בניגוד לכל מי שמכיר אותה היום, דיוויד זוכר אותה כשחקנית אנונימית ונטולת מניירות או אחוזות, ולמרות שהוא יכול להתלהב ממי שהיא הפכה להיות או מההצלחה שלה, הוא לעולם לא יסתנוור ממנה. אני מנחשת שיש משהו מאוד נעים ומנחם בעובדה שהיא לא צריכה להיות "ג'ניפר אניסטון" לידו ולחשוש שהוא יתאכזב לגלות שהיא בנאדם רגיל.

נוח לה איתו
עשור של עבודה משותפת וימי צילם ארוכים הופכים כל צוות למשפחה - ונכון, יש משפחות מתפקדות יותר ומתפקדות פחות, אבל יש משהו אחד שנבנה בתקופה כל כך ארוכה, וזו תחושת הנינוחות. כשאדם נמצא לידנו מדי יום במשך שנים, אנחנו מרגישים איתו בנוח - לא מחשבים מתי הוא נכנס להתקלח כדי להיכנס לשירותים ולא מסתירים את הפה בניסיון להבין אם נתקע לנו משהו בשיניים, אלא פשוט מתנהגים כמו עצמנו. אני בטוחה שבמהלך 10 שנים הם ראו אחד את השניה בכל מצב אפשרי - בהיי ובדאון, חולים, עייפים, עצבניים או שבורי לב. ובגיל 52 אני די בטוחה שלג'ן אין באמת כוח להתחיל לקלף שכבות בניסיון להרגיש בנוח בזמן שהיא מנסה לשמור על פאסון כדי להיראות ממלכתית או אלגנטית או מה שזה לא יהיה שנשים מנסות להראות בחודשים או בשנים הראשונות של זוגיות. איתו היא לא צריכה להסתתר ולהתאמץ, אלא יכולה פשוט להיות היא, וזה הופך את כל מערכת היחסים לפשוטה יותר.

פספוס של צעירים
כשאנחנו צעירות אנחנו פוסלות בני זוג פוטנציאליים על דברים כמו "אני לא אוהבת את השיער שלו" או "הוא שולח הרבה הודעות וואטסאפ מקוטעות במקום אחת ארוכה", ורק עם הזמן, כשאנחנו מתבגרות, אנחנו מבינות כמה טיפשות היינו וכמה גברים מדהימים אולי פספסנו בדרך. ייתכן שגם אניסטון מרגישה ככה - אחרי סדרה של באד בויז שכללה את בראד פיט שבגד בה (לכאורה), ג'ון מאייר וג'סטין ת'רו, ייתכן שאניסטון מבינה שאין כמו חנון טוב ומוכר כדי להיות מאושרת. כן, גם אם היום כל מה שהוא עושה זה לשחק בסיטקום בשם "סוכן חשאי" וגם אם אפילו מילי אביטל מנסה להחריש אותו מרשימת האקסים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully