מברשות איפור. Giphy
Giphy

למען הנקבוביות: הפתרון המושלם שיחסוך לך מייק-אפ

17.9.2021 / 16:08

לא משנה מה יגידו לנו חברות הקוסמטיקה, אחרי הסגרים כולנו הבנו שלהסתובב בלי מייק אפ יותר בריא לנו לעור. עכשיו כשחזרנו להיחשף לשמש (כן, גם בחורף) חיבשנו מסלול מחדש ומצאנו את התכשיר המושלם

יכול להיות שזה קשור לעובדה שכולנו צריכים להסתובב עם חתיכת בד על הפרצוף במשך חלקו של היום, אבל השנה אחרי חצי שנה של סגרים גילינו כולנו שהפנים שלנו נראות יותר טוב אחרי שהתנזרנו מאיפור במשך זמן מה. מסתבר שיש משהו בשגרת הטיפוח שלנו שכוללת קרם לחות, קרם יום, קרם הגנה מהשמש ומייק-אפ, שמבאס לנו את הנקבוביות. אז מצאנו פתרון שחוסך לנו שכבות מיותרות שחונקות את העור - מוצר אחד במקום שלושה - טינט הגנה מהשמש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל יש מלא טינטים בשוק, כולם מבטיחים את אותן הבטחות - לא דביק, כיסוי טבעי, גימור מושלם, הגנה מקסימלית מהשמש, ומתאים לכל סוג וגוון עור. אז ברור שזה לא נכון, אבל אי אפשר לנסות את כל הטינטים בשוק, נכון? אז זהו, שכן. לא ניסינו את כולם, רק כמה מהבולטים, ואנחנו כאן כדי לתת לך את השורה התחתונה - איזה טינט הגנה מהשמש (כולם מעל 30SPF, כי פחות זאת בדיחה) מתאים לצרכים שלך:

וישי

ההבטחה: טינט שהוא גם אנטי אייגי'נג לפנים, וגם עם מקדם הגנה רחב טווח SPF50, וPhE-Resorcinol שמפחית ייצור מלנין. הסדרה מתאימה לכל סוגי העור כולל לעור רגיש, היפואלרגנית, אינה שמנונית ומתאימה לשימוש יום יומי.

מניסיון: נכון, לא שמנוני, נעים על העור, לא דביק ועם כיסוי קל-בינוני. מגיע בגוון אחד בינוני - אם את בהירה מאד או כהה מאד אין לך מה לנסות אותו אפילו. המוצר מתאים לכל סוגי העור למרות שהכי מתאים לעור יותר יבש.

מחיר: 109 שקלים, להשיג בבתי המרקחת הפרטיים

עוד בוואלה!

תניחו לאיתמר: יש עוד אנשים שחייבים התנצלות בחתונמי

לכתבה המלאה

דוקטור OR

ההבטחה: BB Cream מסדרת Renew של דוקטור עור משלב קרם לחות והזנה עם רכיבי אנטי אייג'ינג וביניהם חומצה היאלורונית, המסייעת להפחית את מראה הקמטים ולשפר את רמת הלחות בעור. הקרם מעניק כיסוי מושלם, מסייע בטשטוש כתמי עור (כתמי פיגמנטציה), מפיג מראה עור עייף ומעניק מראה עור אחיד, טבעי רענן וצעיר יותר. הקרם מהווה בסיס אידיאלי לאיפור, בעל מרקם קליל ונטול שומן ומתאים לכל סוגי העור. בנוסף, מעניק הגנה רחבה מפני קרני השמש UVA/UVB, ומכיל מסנני קרינה מינרליים. SPF30

מניסיון: אחד המוצרים הטובים ביותר שניסינו, גם הוא מגיע בגוון אחד בינוני, נוטה לבהיר, ומעניק כיסוי בינוני. חבל שהוא כזה יקר

מחיר מומלץ לצרכן: 164.90 שקלים

KB PURE

ההבטחה: Multi Needs Protector Spf 50 הוא תכשיר לחות קליל ומרגיע משולב במייק אפ אוניברסלי המעניק גוון אחיד ובריא לעור הפנים. הקרם מכיל קומפלקס עשיר של רכיבים מן הטבע להזנה, ריכוך והגנת העור מפני נזקים סביבתיים, ומכיל מסנני קרינה פיזיקליים המגנים מפני קרני השמש. וים רכיבים טובים - פפטיד קופר גלוקונט, מגנזיום, אבץ, קלציום, שלל ויטמנים ונוגדי חימצון, חומצות שומן חיוניות, חמאת קקאו, פפטיד נחושת GHK, פוליסכרידים, חומצה היאלרונית.

מניסיון: התכשיר, שאינו חדש, הושק מחדש בחברה, בפורמולה משודרגת, כי הקיץ משתדרג גם הוא והופך להיות יותר מסוכן לעור משנה לשנה. המוצר טוב, אבל לוקח לו זמן להיספג, קחו בחשבון. הוא מגיע בגוון אחד, בגוון הזה כהה יותר מהשניים הקודמים, ויכול להתאים לגוון עור שחום. בהירות יכולות לשכוח ממנו. כיסוי בינוני. תודה KB PURE.

מחיר: 180 שקלים ל- 50ml

לה רוש פוזה

ההבטחה: קרם הגנה מינרל וואן SPF50+ Mineral One עם גוון שגם יטפח לך את העור ויעניק לו לחות עד 24 שעות, וגם ייתן כיסוי מלא עד 12 שעות. מצטיין בהגנה גבוהה ורחבת טווח מפני נזקי קרינת השמש, ע"י שימוש במסנני UV מינרליים בלבד. המרקם קליל, נעים למריחה ולא מותיר תחושה שמנונית על העור. הפורמולה מועשרת בחומצה היאלרונית, ויטמין -E נוגד חמצון השומר על העור מפני מזהמים סביבתיים, מסייע במניעת היפר-פיגמנטציה ומגן מפני קרני IRA.

מניסיון: מוצר נהדר, דקיק ובלתי מורגש על העור, בעל כיסוי בינוני, גימור מאט, ויחסית עמיד, אבל הכי חשוב - מגיע ב-4 גוונים בהיר (01), מדיום (02), ברונזה (03) ו- חום (04).

מחיר: 89 שקלים

ליראק פריז

ההבטחה: סטיק הגנה לעיניים - SUNISSIME, להגנה ייעודית לאזור העיניים, וטיפול אנטיאייג'ינג עם 3 סוגי חומצה היאלרונית, גוון ניטטרלי מטשטש כהויות ו-50SPF. רכיבים: פרו טאורין - לנטרול רדיקלים חופשיים וליצירת תאי עור חדשים, חומצות היאלורוניות Hyalu-3 (פטנט רשום), פפטידים פעילים, מסנני קרינה בסקפטרום רחב - להגנה משמש, וטיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ - למניעת נזילת המוצר לעיניים.

מניסיון: מוצר מעניין ונחוץ, כי דווקא מאיזור העיניים נוטים להתעלם בכל הנוגע להגנה מהשמש, והוא, אהממ, די חשוב. הסטיק מרגיש כמו קונסילר לכל דבר, לא נוזל, והגוון שלו בינוני- בהיר. למתקדמות

מחיר לצרכן: 179 שקלים

ליראק פריז

ההבטחה: הגנה מהשמש: SUNISSIME בשתי רמות הגנה - 30SPF וגם +50 SPF, שמשלבים בין הגנה מלאה ואופטימלית לטיפול אנטיאייגינג, הכולל זריקת לחות ואנרגיה, מניעת פיגמנטציה, מניעת קמטים והענקת מראה עור חלק ורענן. התכשיר החדש מוצע עם גוון מוזהב לאפקט גלואו. בעל מרקם קליל, אינו דביק, אינו לבן ואינו שומני, בעל ריח נעים, מעניק לעור מראה מאט, מעניק מראה זוהר בריא ומיידי ועוזר להסתיר פגמי עור.

מניסיון: אחד הטינטים היותר יפים שמצאנו - נעים, עמיד, ויושב מושלם על העור. הגוון הזהוב מחמיא למספר גווני עור, כולל שחום - אבל הכיסוי שלו מאד קליל ולא יתאים להסתרה של כתמים או פצעים בולטים מדי.

מחיר: 170 שקלים

AHAVA

ההבטחה: קרם CC המתקן מראה אדמומיות, פגמי עור, ועור עמום ועייף ע"י טכנולוגיית פיגמנט, ועל הדרך גם מעניק זוהר ולחות וגם הגנה מהשמש, בתוספת תועלות טיפוח כגון לחות על מנת לשמור על העור נינוח ומטופח. מכיל טכנולוגיית Cameleon Caps™ המבוססת על פיגמנטים מקופסלים המשתחררים רק במגע עם העור ומתאימים עצמם לגוון העור שלך, ו-SunCaps™ מיקרו קפסולות זעירות ושקופות המכילות מסנני קרינה UVA/B. הגנה של SPF30.

מניסיון: הפתרון של פיגמנטים מקופסלים הוא פתרון טוב, אבל תיאוריה לחוד ומציאות לחוד - הפיגמנטים אמנם מתאימים את עצמם לעוד שלך, אבל הכיסוי כל כך שקוף, שזה באמת לא משנה. המרקם מעולה, התכשיר נעים, אבל אי אפשר להשתמש בו במקום מייק אפ.

מחיר: 129 שקלים

AVENE

ההבטחה: תחליב הגנה מהשמש +50SPF רחבת טווח עם גוון, לעור רגיל עד מעורב, עם גימור מושלם, תחושת קלילות ומראה טבעי במיוחד. התחליב מכיל קומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון, מועשר במים טרמליים ובוויטמין C בתהליך שחרור איטי המעניק הגנה נוגדת חמצון למשך זמן ארוך. התחליב בלתי מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק ונספג במהירות.

מניסיון: הכל נכון. תכשיר נהדר, ואחד הקלילים שבדקנו. הגוון בינוני, מתאים לבהירות עור ושזופות מעט.

מחיר מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 109.9 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully